onko kukaan kuullut tästä mallista mitään.
seat club finladissa oli jotain juttua mutta aikalailla spekulaatiota...
Onko tuota mallia tulossa suomeen ja milloin?
Onko tuossa 1.8T top sportissa ollut mitään huomautettavaa (talvikäytös jne..)
minkä kokoiset renkaat tuohon pystyy laittamaan,
eli ilm. 15" ei sovi levyjarrujen takia.
Talvikäyttöä tässä pohdin => onko 205/55/16 korkeaprofiilisin rengas mikä menee leon TS/FR:ään?
Seat Leon 1.8T Formula Racing?
2
1380
Vastaukset
- Leo
Kait tuon FR:n pitäisi tulla näitä aikoja Suomeenkin, ellei jo ole. TS:ään verrattuna muutokset taitaa olla lähinnä kosmeettisia. Eri vanteet, peilit ja jotain sisustusjuttuja.
Ominaisuuksien puolesta 1.8T Leoneissa ei ole huomautettavaa ja hintaluokassaan niiltä osin varmasti paras.
Huonoa Seatissa on onnettomat huoltopalvelut. Auton kun vie huoltoon tai korjaukseen niin ainakin eräs pääkaupunkiseudun liike saa lähes aina samalla hajoitettua jotain muuta. Samansuuntaista kommenttia olen kuullut myös muutamista muista merkkikorjaamoista. Maahantuojan varaosatoimitukset ovat uskomattoman hitaita kun perusosia joutuu odottamaan kuukauden Espanjan tehtaalta.
TS:ään ei sovi 15" vanteet, eikä edes kaikki 16":set. Kyselin 16" sopivuutta useista liikkeistä mutta meni sopivuuskommentit niin pahasti ristiin että ostin suosiolla 17":set. Talvirenkaina voi tällöin käyttää kokoja 205/50/17 tai 225/45/17.- ritva
alessio f1:set talveksi. Ainakin nuo menee 16"sena mainiosti. Tosin jarrusatulan ja vanteen väliin ei paljon tilaa jää => hankala pestävä.
Mielestäni 205/55/16 on juuri passeli piikkirengaskoko (tai ylärajoilla leveyden suhteen). Leveällä renkaalla kun ei tee lumessa mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️47999Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan242851- 41819