Voi kunpa mä voisin vaan ajaa sun pihaan

!"#¤%&/()

ja sä olisit mua vastassa.

23

664

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan niinkuin

ennen...halata?

• Jep...

ja nukkua "sun" kainalossa

ja juoda aamulla kahvit yhdessä

ja..

• hmmmm

Miksi et voi?

• nbjngfpsib

Niin, se olis ihanaa

• *sensuroitu*

%%¡¡!!%%¡¡!,%%%%¡!

• !"#¤%&/()=?

soita, niin tuo tapahtuu jo tänään.

• hmmmm

Tiedät, etten soita...!

• no kuka sitä ny
        hmmmm kirjoitti:

Tiedät, etten soita...!

täysin vieraalle lähtis soitteleen ja miksi?

• Tuli vaan mieleen
        no kuka sitä ny kirjoitti:

täysin vieraalle lähtis soitteleen ja miksi?

että tunnistiko tuo hmmmm kirjottaja kuka pyysi soittamaan?
        Tuskin, ja vastauskin on selvääkin selvempi.

• ijhygtd

Tottakai sä voit hänen pihaansa ajaa kysyt vaikka tietä jonnekkin niin on backup suunnitelmakin takataskussa.

• Ei,

kun mä oon monta kertaa jo soitellut "muina naisina" ja ei oo ollu kovin lämmin tunnelma. Kyllä mun on aika jatkaa mun elämää ja päästä yli. Ei tää varman ollu mitään elämää suurempaa, mä vaan oon jotenkin niin älyttömän ihastunut siihen mieheen...

• Soita vielä
        Ei, kirjoitti:

kun mä oon monta kertaa jo soitellut "muina naisina" ja ei oo ollu kovin lämmin tunnelma. Kyllä mun on aika jatkaa mun elämää ja päästä yli. Ei tää varman ollu mitään elämää suurempaa, mä vaan oon jotenkin niin älyttömän ihastunut siihen mieheen...

kerran? ehkä hänen ajatuksensa on muuttunut, ihminen voi muuttua myös parempaan.

• Ei, kun
        Soita vielä kirjoitti:

kerran? ehkä hänen ajatuksensa on muuttunut, ihminen voi muuttua myös parempaan.

oon soittanut monta kertaa. Jossain vaiheessa kai pitää uskoa. Eikä siinä miehessä ole mitään muutettavaa, mä tykkään siitä just sellaisena kuin se on..

• sydämen syke

Tuut tuut tuut.

Tulisin jos voisin. Haluaisitko tulevaisuudessa tulla minun luo töihin;) ?

• Ei-viilipytty

En osaa olla ihmisten seurassa. Todella harvassa ovat ne joiden kanssa voin olla omaitseni. Ei tule lähdettyä kotoa siksi minnekään. No tyhjä seinän tuijottelu ja tv:n katsominen on turvallisempaa seuraa. Ihmiset jotka tuntevat minut hyvin sanovat että olen kai todella valoisa persoona, oikea hymytyttö. Jos hymyilen ihmisille ja vitsailen ja leikittelen, siitä monet miehet saavat väärän käsityksen minusta. Olen vain sellainen persoona, jos olen oma itseni. Muualla ei voi olla kuin kotona tuollainen. Tulisi vain liikaa väärinkäsityksiä. En halua joutua selittelemässä ihmisille kaikkea, siksi esitän viilipyttyä. Se on melko hankalaa.

• naama norsuna

mulla on sama "ongelma" :( ei saa hymyillä eikä olla onnellinen ei sovitteleva.. paha olla välillä kun töissäkään ei saa olla oma itsensä.. Olen kuulema liian tarkkakin. Mitä pitäis sitten olla?

• 20+15

Kyllä sä saat tohon pihaan ajaa :)

• sehän oiskin

aika mielenkiintoista kun en edes tiijä ootko mies vai nainen ;)

• nimenomaan!

Niinpä.

• Niinpä....

Niinpä :)

• Ei olla oma

piha minula

• oveni ois auki

Jos eräs tietty taas saapuisi pihaani ja pyytäisi piipahtamaan ulkona.. Tulisin.. Eikä varmaan kerettäis ees sinne rappukäytävään.. ;) ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1598
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      106
      1553
    3. Pike surkea

Pike on surkea
      Ikävä
      12
      1328
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    5. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      221
      1038
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      871
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      816
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      797
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      43
      776
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      9
      770
    Aihe