ja sä olisit mua vastassa.
Voi kunpa mä voisin vaan ajaa sun pihaan
23
664
Vastaukset
- Ihan niinkuin
ennen...halata?
- Jep...
ja nukkua "sun" kainalossa
ja juoda aamulla kahvit yhdessä
ja..
- hmmmm
Miksi et voi?
- nbjngfpsib
Niin, se olis ihanaa
- *sensuroitu*
%%¡¡!!%%¡¡!,%%%%¡!
- !"#¤%&/()=?
soita, niin tuo tapahtuu jo tänään.
- hmmmm
Tiedät, etten soita...!
- no kuka sitä ny
hmmmm kirjoitti:
Tiedät, etten soita...!
täysin vieraalle lähtis soitteleen ja miksi?
- Tuli vaan mieleen
no kuka sitä ny kirjoitti:
täysin vieraalle lähtis soitteleen ja miksi?
että tunnistiko tuo hmmmm kirjottaja kuka pyysi soittamaan?
Tuskin, ja vastauskin on selvääkin selvempi.
- ijhygtd
Tottakai sä voit hänen pihaansa ajaa kysyt vaikka tietä jonnekkin niin on backup suunnitelmakin takataskussa.
- Ei,
kun mä oon monta kertaa jo soitellut "muina naisina" ja ei oo ollu kovin lämmin tunnelma. Kyllä mun on aika jatkaa mun elämää ja päästä yli. Ei tää varman ollu mitään elämää suurempaa, mä vaan oon jotenkin niin älyttömän ihastunut siihen mieheen...
- Soita vielä
Ei, kirjoitti:
kun mä oon monta kertaa jo soitellut "muina naisina" ja ei oo ollu kovin lämmin tunnelma. Kyllä mun on aika jatkaa mun elämää ja päästä yli. Ei tää varman ollu mitään elämää suurempaa, mä vaan oon jotenkin niin älyttömän ihastunut siihen mieheen...
kerran? ehkä hänen ajatuksensa on muuttunut, ihminen voi muuttua myös parempaan.
- Ei, kun
Soita vielä kirjoitti:
kerran? ehkä hänen ajatuksensa on muuttunut, ihminen voi muuttua myös parempaan.
oon soittanut monta kertaa. Jossain vaiheessa kai pitää uskoa. Eikä siinä miehessä ole mitään muutettavaa, mä tykkään siitä just sellaisena kuin se on..
- sydämen syke
Tuut tuut tuut.
Tulisin jos voisin. Haluaisitko tulevaisuudessa tulla minun luo töihin;) ?
- Ei-viilipytty
En osaa olla ihmisten seurassa. Todella harvassa ovat ne joiden kanssa voin olla omaitseni. Ei tule lähdettyä kotoa siksi minnekään. No tyhjä seinän tuijottelu ja tv:n katsominen on turvallisempaa seuraa. Ihmiset jotka tuntevat minut hyvin sanovat että olen kai todella valoisa persoona, oikea hymytyttö. Jos hymyilen ihmisille ja vitsailen ja leikittelen, siitä monet miehet saavat väärän käsityksen minusta. Olen vain sellainen persoona, jos olen oma itseni. Muualla ei voi olla kuin kotona tuollainen. Tulisi vain liikaa väärinkäsityksiä. En halua joutua selittelemässä ihmisille kaikkea, siksi esitän viilipyttyä. Se on melko hankalaa.
- naama norsuna
mulla on sama "ongelma" :( ei saa hymyillä eikä olla onnellinen ei sovitteleva.. paha olla välillä kun töissäkään ei saa olla oma itsensä.. Olen kuulema liian tarkkakin. Mitä pitäis sitten olla?
- 20+15
Kyllä sä saat tohon pihaan ajaa :)
- sehän oiskin
aika mielenkiintoista kun en edes tiijä ootko mies vai nainen ;)
- nimenomaan!
Niinpä.
- Niinpä....
Niinpä :)
- Ei olla oma
piha minula
- oveni ois auki
Jos eräs tietty taas saapuisi pihaani ja pyytäisi piipahtamaan ulkona.. Tulisin.. Eikä varmaan kerettäis ees sinne rappukäytävään.. ;) ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11598Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061553- 121328
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211038- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2816Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29797Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770