Etsin turvallista ja mukavasta webhotellia verkkokauppalle. Teen verkkokauppaa wordpressissa, käytän WooCommercea.
Mitä suosittellette?
Mikä on paras webhotelli verkkokaupalle?
3
823
Vastaukset
- 19-4
Suosittelen selvittämään mitä .Net -ohjelmointi on.
- virtuaalikoneidennomis
Jo ihan periaatteessa on melkoista sekamelskaa alkaa tekemää wordpresillä verkkokauppa. Itse hankkisin itselleni virtuaalipalvelimen, jota itse hallitsisin. Tämän jälkeen ottaisin joko javalla tai c# tehdyn rajapinnan ja valinnan mukaan asennuttaisin virtuaalipalvelimeen joko linuxin tai windows-serverin. Henkilökohtaisesti en edes miettisi - linux palvelin - ja jos olisin oikein kova, niin tekisin asian monolla tai c :lla, mutta aloittelijalle suosittelen javaa. Windows koneella, iis ja c# ja mvc. Kyllä sieltäkin kauppapaikkakoneita löytyy. Ja ilmaisiakin.
Mutta jos haluat tietoturvaongelmia ja jatkuvaa rienaa kaiken maailman php-ongelmien kanssa, niin ok. Ota vaan WooCommerce. Ei juuri ole merkitystä, mihin webhotelliin heität. Kokemuksesta tiedän, että kaikki webhotellit, jotka hyväksyvät kaupallisen toiminan ovat yhtä hankalia. Valitse vain edullisin. - Kooditin_
Väärä palsta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3543210Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä672820- 1281806
- 1181500
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461410Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301323PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1551268- 711126
- 741099
- 701050