Etsin turvallista ja mukavasta webhotellia verkkokauppalle. Teen verkkokauppaa wordpressissa, käytän WooCommercea.
Mitä suosittellette?
Mikä on paras webhotelli verkkokaupalle?
3
848
Vastaukset
- 19-4
Suosittelen selvittämään mitä .Net -ohjelmointi on.
- virtuaalikoneidennomis
Jo ihan periaatteessa on melkoista sekamelskaa alkaa tekemää wordpresillä verkkokauppa. Itse hankkisin itselleni virtuaalipalvelimen, jota itse hallitsisin. Tämän jälkeen ottaisin joko javalla tai c# tehdyn rajapinnan ja valinnan mukaan asennuttaisin virtuaalipalvelimeen joko linuxin tai windows-serverin. Henkilökohtaisesti en edes miettisi - linux palvelin - ja jos olisin oikein kova, niin tekisin asian monolla tai c :lla, mutta aloittelijalle suosittelen javaa. Windows koneella, iis ja c# ja mvc. Kyllä sieltäkin kauppapaikkakoneita löytyy. Ja ilmaisiakin.
Mutta jos haluat tietoturvaongelmia ja jatkuvaa rienaa kaiken maailman php-ongelmien kanssa, niin ok. Ota vaan WooCommerce. Ei juuri ole merkitystä, mihin webhotelliin heität. Kokemuksesta tiedän, että kaikki webhotellit, jotka hyväksyvät kaupallisen toiminan ovat yhtä hankalia. Valitse vain edullisin. - Kooditin_
Väärä palsta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682857
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.622243- 2032159
- 711786
- 951703
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91581- 921343
- 811100
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2061080- 951059