Mun käy sääliksi sua

Niin paljon säälin

Ei siksi että olisit säälittävä, vaan siksi että et ole. Eli kun sun kaltainen nainen rakastuu mun tyyppiseen mieheen, niin se voi tuoda vain kipua. Mussa on kai jotain jota ei voi olla rakastamatta. Mutta sitten mussa on jotain, joka tekee kaikesta melkein mahdotonta. Se on ansa.

28

545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saanhan kysästä?

Kumpaan meistä se kipu iskee?

• ,,,,,,,,

Eiköhän pahin ole jo takana päin, sitä ainakin hartaasti toivon. Se vaikutti minuun myös erittäin paljon.

• Saanhan kysästä?
        ,,,,,,,, kirjoitti:

Eiköhän pahin ole jo takana päin, sitä ainakin hartaasti toivon. Se vaikutti minuun myös erittäin paljon.

Takanapäin hyvinkin, mutta mitä tulevaisuudessa?

• kuka haluaa sääliä

Vähä säälittävää se kyllä oli.

• kysyn vaan

Sun kaltainen nainen ? Millainen nainen ?

• Ei ymmärrä

?????

• Broken heart

No sitähän mä sussa pelkäänkin! Jos päästäisin itseni rakastumaan, pelkään satuttavani itseni sun kanssa! Hyvin ristiriitaista siis pitäisikö tavoitella sinua vaiko pyrkiä pysymään erossa kaikin keinoin!

• ,.,,,.,,,,,

Hyvä ettet ole ihan vielä rakastunut. Siinä sulla on dilemma. Älä edes mieti sitä. Voit paremmin.

• ...

Rehellisesti en osaa sanoa, mikä siinä miehessä vetää..! Aivan erilainen kuin yleensä olleet........ Todellakin ansa. Voisitko irrottaa mut, jooko? Aika ikävää...

• ,,,,,,,,,,

En pysty.

• ...
        ,,,,,,,,,, kirjoitti:

En pysty.

Niin, itsehän minun pitää itseni tästä irrottaa...

• kun rakastuin

niin se on sori kun kävi näin .

• s...

Ei nyt ymmärrä... Mun kaltainen nainen, siis millainen? Luulen että olen suht normaali (?) nainen, en mitenkään erikoinen. Ja minkäs tyyppinen mies sä sitä oot? Luulen, en siis tiedä että suht normaali olet sinäkin? Korjaa jos meni ihan metsään. Eihän ihminen tunteilleen mitään voi. Ei sitä voi valita keneen ihastuu/rakastuu, se oiskin helppoa. Tilanne on tämä, mä tykkään susta juuri sellaisena kuin olet :) Mikä on mahdotonta? Ei kai mikään jos niin haluaa tai sitten kaikki jos ei edes yritä. Elämä on valintoja täynnä. Jos mä ny olen astunut tähän sun ns. ansaan niin miten siitä selviää?

• hehheeeee

............

• Kanttia sanua

Jos naisesi on kuvailemasi ei säälittävää tyyppiä, hän on myös tarpeeksi itseellinen ja voimakas tehdäkseen valintansa ketä rakastaa. Hän ottaa vastuun itsestään. Ehkä hän on valmis myös hyväksymään, että olet ansa. Jospa hän älykkäänä naisena ymmärtää itse, mitä on tekemässä ;)

• voimaa ja itse......

Komppaan. Jokainen ottakoon vastuun tunteistaan. Tunteet tulevat ja menevät. Joskus pysyvät, joskus vaihtuvat. Ihminen on sitä mitä tuntee, ajattelee, toimii. Mutta vastuu on aina itsellä. Toinen voi provosoida tieten tai tietämättään. Oma valinta on miten siihen suhtautuu.

• Kanttia sanua
        voimaa ja itse...... kirjoitti:

Komppaan. Jokainen ottakoon vastuun tunteistaan. Tunteet tulevat ja menevät. Joskus pysyvät, joskus vaihtuvat. Ihminen on sitä mitä tuntee, ajattelee, toimii. Mutta vastuu on aina itsellä. Toinen voi provosoida tieten tai tietämättään. Oma valinta on miten siihen suhtautuu.

Niinpä...Huoh...Minäkin tykkään hänestä niin kovasti ja päätän siitä ihan itse, ei hän.

• what??

mistä päättelet että ois suhun? oot sä iteki siihen ku tääl aikaa kirjotella?

• Puhu Hänelle.

Selvitä asia sen naisen kanssa. Ehkä hänellä on mielipide asiaan. Haluat tietää kuka olet ja mikä saa naisen rakastumaan sinuun. Selvitä asia itsellesi ja olet taas valmiimpi elämään. Lycka till.

• Loukussa

Olen aavistellut että tulen vielä särkemään itseni... Mutta tunteeni ei kuuntele järkeä. Olen ajatellut että ei enää; parempi niin, mutta joku sinussa on... En voi vastustaa, ja löydän itseni sylistäsi.

• varmuueks

vi**u nää väärinkäsitykset on phylliksestä. mä rakastan h-miestä pohojosesta.

• Vastaan sinulle

kuten "hänelle" vastaisin. On totta,että sinussa on piirteitä, jotka saavat yhden sun toisen naisen sinusta kiinnostumaan, jopa rakastumaankin. Kyllä minä sen heti näin. Sinussa on myös piirteitä, joita kenessä muussa tahansa henkilössä inhoaisin, mutta en sinussa. Toki ne ärsyttävät, mutta hallitusti ;) Ne jotenkin vain kuuluvat sinulle tai oikeammin sille "roolihahmolle/hahmoille", jonka haluat näyttää ulospäin. Tämä roolileikkisi ei kuitenkaan ole aukoton. Kyllä sieltä se todellinen luonne ja sisin pilkahtelee lävitse. Siihen ihmiseen minä rakastuin. Oikeastaan tiedät mikä on se syy miksi sinuun rakastuin. Se on se sama syy, miksi mikään ei saa loppumaan tätä tunnetta. Se on myös syy, mikä erottaa tämän rakkauden niistä muista. Se tekee sinusta ainutlaatuisen minulle. Ei minua sääliä tarvitse. En minä mihinkään ansaan astunut....ainakaan tietämättäni. Jotenkin vain tiesin heti, että ei tämä lopu, ei vaikka mitä tekisit. Minulla oli heti myös aavistus syistä, miksi tämä näin on edennyt. Aavistus on myös olemassa miten tämä tulee loppumaan.

• iltamietteitä

Häntä kans olen pohtinut tänään. Onhan se ansa, mutta itsehän siihen lankesin. Miksi, siihen en ole vielä keksinyt vastausta. Mulla on normaalisti hyvä itsesuojeluvaisto ihmisten suhteen. Hänen kohdalla ei hälyttänyt kellot. Ja alusta asti kyseessä oli ns. kielletyt tunteet, joten ei sitä edes kuvitellut että toista "saa". Mutta eihän sitä oikeasti toista edes tunne, sitä ihastuu kuvaan ja vahvaan vetovoimaan, ei oikeaan ihmiseen. Sitä myös pohtinut, millainen toinen oikeasti on. Oppinut olen ainakin itsestä paljon. Sitä pitää vaan olla varovainen näiden uusien puolien kanssa ettei lähde ns. lapasesta.

• Selvennätkö.

Onko se nainen, joka ei ole sinusta kiinnostunut, nyt sinuun rakastunut?

• Just noin.

Se on se tilanne.

• Selvennätkö.
        Just noin. kirjoitti:

Se on se tilanne.

Niin arvelinkin :D

• tarkennusta please

En ihan täysin ymmärrä. Tiedän millainen olen ja pintapuolisesti millainen hän on. Avaisit vähän sitä, että mitä sussa on sellaista mahdotonta. Kun ei oikeasti voi sanoa mahdottomaksi, ellei sitä kokeile käytännössä. Siis jos ihan suhteesta nyt puhutaan. Se on vain fakta. Ei voi etukäteen tietää. Siksi en ymmärrä tätä ansa juttua. Miksi mahdotonta? Miksi itse en näe tätä mahdottomuutta?

En osaa sanoa, onko pahin jo takana. Hetken jo kuvittelin, että tunnen enää vain surua/ kaipausta. Sitten taas puun takaa iskee ihan järkyttävä ikävä. Ihan ahdistaa ja rintaa puristaa...kipua...vieläkin. Ei sua voi unohtaa. Mutta mikähän se ansa sit on? Jos kertoisit, niin helpottaisko se tätä kipua...saiskos jotain puudutusta? Vaikkakin siedän aika hyvin kipua, enkä varsinkaan pelkää kauheesti kipua...tätä kipua en oikein siedä.

Vähän kun minä hammaslääkärissä. En mielellään halua puudutusta. Mutta tarvis jotain tehdä, niin kipua ei voi välttää. Mahdoton tilanne. Tai sitten ei. Molempia sietää, puudutusta ja kipua, jos luottaa toiseen, kommunikaatio toimii ja vielä hyvä jos tuntee toisen.

• Suorat sanat

Voi että täällä on ihme ihmisiä (anteeks vaan). Asetut nyt kuitenkin sen toisen yläpuolelle. Toisaalta kyllä sanoit samalla että en ole oikein pskakaan. Kandeis ehkä opetella tykkäämään itsestään. Ja ei se nyt ihan niin mene että "en tehnyt mitään, se vaan vahingossa rakastui muhun". Haiskahtaa. Lopeta valehteleminen ja selittely.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4078
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe