Jeesus paransi vaikean masennuksen

parantunut

Olin ennen vaikeasti masentunut ja mietin itsemurhaa päivittäin. Kunnes eräänä päivänä käännyin jeesuksen puoleen. Rukoilin, että paranna minut masennuksesta ja niin vain yhtäkkiä masennus katosi samantien. Jeesus paransi minun masennukseni.

17

474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei uskottava

      Mistä diagonoosi peräisin. Oma kertoma ei riitä. Hyvä, että J paransi. Pidä kampanjaa nyt vireillä.

    • Onnittelemme.

      Hyvä että paransi ja nyt sinä pääset tekemään työtäkin.

      Eikä tartte pelätä raamatun lausetta; "joka ei työtä tee, ei hänen myöskään syömän pidä"

    • akbar

      Sanoiko se nimensä? Yleensä tekijä on nimittäin Allah.

      • kontemplatiivinen

        Allah on sama kanta Jumala, kuin juutalaisilla ja kristityillä. Ismaelin suvusta tulleet aloittivat profeettansa Muhamedin ohjauksessa uuden haaran, kun kyllästyivät juutalaisten maallisuuteen ja jumalattomaan elämään. Lukekaa historiaa.

        Islam pyrki tasa-arvoisempaan uskontoon, joka kavahtaisi ahneutta ja pappien maallisuutta. Ennen kristittyjen valloitus/ristiretkiä ei pyhää sotaa esimerkiksi ollut olemassa. Katolliset Paavit tarvitsivat, vain yhden ulkopuolisen vihollisen yhdistääkseen Jeesuksen tunnustavia.

        Ihmiset ovat ahneuksissaan pilanneet suhteensa Jumalaan. Kuten budhalaisuus opettaa kaiken kärsimyksen lähde on tanha (ahneus, ahnehtiminen, himo enempään, kuin on tarpeen). Myös Jeesus historiallisena henkilönä painotti tasa-arvoisuutta ja heikompien auttamista.


    • siunausta elämääsi

      Kiitos, että kerroit tuon meille kaikille. Kyllä se paras apu tulee ihmiselle ylhäältä.

      • parantanut

        Näin on. Lääkkeet eivät minua auttaneet ja lopetin niiden käytön heti uskoon tullessani.


      • asdfgsdfgsdfg

        Hienoa. Silloin kun ei vielä ollut lääkkeitä tai yleensäkään minkäänlaista terveydenhuoltoa elettiin hätnäppää nelikymppisiksi. Missäs se Jeesuksenne silloin luurasi?


    • kaikkeasitä

      lumevaikutus, no eihän siitä haittaakaan ole :) On erittäin hienoa, että joku voi parantua ilman lääkitystä. Sinä olet sitten esimerkki siitä.

    • Fakta:VajaammatUskoo

      Tämä elämä on koko jututn mukaan "testi", jossa katotaan miten ihminen selviää YKSIN. Ei jeesukset auta, ne niiden mukaan tulee vastaan vasta sitten kun on selvinnyt elämän testistä. Mutta täyttä paskaahan koko homma on. Jos jumala loi ja alotti kaiken, kärsimykset on hänen vika. Hän syyttää siitä meitä ja käskee meidän syyttää jotain helvetin aatamia. Täyttä paskaa.

    • rgerhhte

      uskoon tulo on yksi psykoosin muoto.

      • Joo.

        Sullakin näyttää olevan sitten psykoosi, koska uskot satuja...

        Jos ihmisen vointi paranee "uskoon tulemisella". mitä vitunvirkaa sillä on miksi sitä kutsutaan.


      • ei satuja
        Joo. kirjoitti:

        Sullakin näyttää olevan sitten psykoosi, koska uskot satuja...

        Jos ihmisen vointi paranee "uskoon tulemisella". mitä vitunvirkaa sillä on miksi sitä kutsutaan.

        Olen kärsinyt vaikeasta masennuksesta yli 20 v. ja ollut eläkkeellä lähes koko ajan. Pari vuotta sitten nuoruuteni usko uusiutui ja samalla alkoi mieliala ja toimintakyky palata. Ensimmäistä kertaa moniin vuosiin voin sanoa olevani onnellinen. Suunnitelmia on paljon, mutta aloitekyvyttömyys vaivaa vielä....mutta paljon aiempaa vähemmän. Ihmettelen itsekin muutosta. Samantapaisia kertomuksia olen kuullut uusilta ystäviltäkin. Ei voi muuta, kuin olla vakuuttunut elävästä Jumalasta, vaikka aihetta pilkataan palstoilla. Kaikki ei aina ratkea helposti, mutta tämä Jeesuksen apu on ollut todellinen monille. Ei satuja.


      • Fakta:VajaammatUskoo
        ei satuja kirjoitti:

        Olen kärsinyt vaikeasta masennuksesta yli 20 v. ja ollut eläkkeellä lähes koko ajan. Pari vuotta sitten nuoruuteni usko uusiutui ja samalla alkoi mieliala ja toimintakyky palata. Ensimmäistä kertaa moniin vuosiin voin sanoa olevani onnellinen. Suunnitelmia on paljon, mutta aloitekyvyttömyys vaivaa vielä....mutta paljon aiempaa vähemmän. Ihmettelen itsekin muutosta. Samantapaisia kertomuksia olen kuullut uusilta ystäviltäkin. Ei voi muuta, kuin olla vakuuttunut elävästä Jumalasta, vaikka aihetta pilkataan palstoilla. Kaikki ei aina ratkea helposti, mutta tämä Jeesuksen apu on ollut todellinen monille. Ei satuja.

        Tämä elämä on koko jututn mukaan "testi", jossa katotaan miten ihminen selviää YKSIN. Ei jeesukset auta, ne niiden mukaan tulee vastaan vasta sitten kun on selvinnyt elämän testistä. Mutta täyttä paskaahan koko homma on. Jos jumala loi ja alotti kaiken, kärsimykset on hänen vika. Hän syyttää siitä meitä ja käskee meidän syyttää jotain helvetin aatamia. Täyttä ******.


      • 10+15
        Fakta:VajaammatUskoo kirjoitti:

        Tämä elämä on koko jututn mukaan "testi", jossa katotaan miten ihminen selviää YKSIN. Ei jeesukset auta, ne niiden mukaan tulee vastaan vasta sitten kun on selvinnyt elämän testistä. Mutta täyttä paskaahan koko homma on. Jos jumala loi ja alotti kaiken, kärsimykset on hänen vika. Hän syyttää siitä meitä ja käskee meidän syyttää jotain helvetin aatamia. Täyttä ******.

        Sama kai se on miten paranee? Mä sain 112 koodin kun aloitin isämeidän rukousta hokemaan ja juoksemaan pitkin peltoja. Ei se kivalta tuntunutkaan, että hyvä kun tunkivat pillereitä täyteen että loppui. Mä en usko, että masennusta voi parantaa. Se on kuin ihottuma joka tulee on aikansa ja poistuu. Saattaa reagoida lääkkeisiin ja helpottuu, mutta poistuu kun itse haluaa huolimatta siitä mitä tehdään. Mutta siellä se on ihmisen koodissa ja odottaa että joku sen laukaisee. Mulla on nyt menossa ehkä kolmas vaikean masennuksen kausi tänävuonna. Alkuvuodesta olin kyllä 5 kuukautta niin sekaisin etten tiedä mitä silloin oli. Tätä tämä on ollut jo kolmattakymmentä vuotta. Pää on puuduksissa, liikkeet hidastuu, vaikea hahmottaa ympäristöä tai seurata yli kolmen lauseen keskusteluja ja minuun saa vaikeasti yhteyden kun puhun aiheen vierestä, minusta ei tunnu miltään. Mutta ei tämä ikävää ole. Hyvää päivää odotellessa. Aina on tullut jossain vaiheessa.


    • näin opetetaan

      islamin sairas tasa-arvo näkyy siinäkin, että 9 vuotias tyttö saa mennä jo 50 vuotiaan kanssa naimisiin, ei tarvitse odottaa täysi-ikäiseksi saakka ihannemiestään.

    • Itse pysyn mieluummin täysjärkisenä ja masentuneena lopun elämääni kuin hurahdan uskoon parantuen siinä samalla masennuksesta, mikäli se ylipäätään olisi siten mahdollista. Niin kamalaa kuin masennus onkin.

    • Kiitos Herralle! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe