Tiedoksi!

anja koivistoinen

Minuun henkilökohtaisesti osoitettu loukkaus ulkonäkööni viitaten on kunnianloukkaus.

Pakkoruotsin kiistelu ja vihapuheet vievät huomion pois vakavasta asiasta, jota ajamme ja se on törkeää ja loukkaavaa.

Olen ottanut yhteyttä poliisiin jälleen tänään klo 7.31.

Olen käyttänyt aikaani ja rahaani vanhusten/eläkeläisten ja pienituloisten asioiden esiintuomiseen ja halukkuuteen niiden parantamiseen sekä oikeudenmukaiseen kohteluun. Tätä toimintaa jarrutetaan ihan tarpeeksi jo muualta käsin. Toivon hartaasti, että tämä ainoa eläkeläisten/SENIORIEN palsta saisi olla kanava asialliselle ja rehelliselle keskustelulle.

Tuntuu siltä, että ikäänkuin kilpailtasi siitä kuka osaa olla ilkein ja hävyttömin.
Silläkö näitä elämää hankaloittavia epäkohtia korjataan?

8

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jubbe

Olet julkisuuden henkilö. Pakko sun on kestää kritiikkiä, Ikävä tosiasia kyllä on, ettö monelle äänestäjälle ulkonäkö merkitsee liian paljon, sanoma ei.

• Benn

Rva puheenjohtaja!

Olethan tehnyt poliisille ilmoituksen puolueenne Suomi24.fi palstan kirjoituksista jotka ovat selvästi kiihotus kansanryhmää vastaan?

• anja koivistoinen

jubbe
        Minuun kohdistunut arvostelu vain nauratti, mutta ruma ryöpytyskirjoitelu palstalla harmittaa, kun tavallinen asiallinen keskustelu hukkuu noihin epäasiallisiin purkauksiin.

Benn
        Olen tehnyt ilmoituksen.

• Benn

"Jospa teemmekin sinusta ilmoituksen nyt heti sillä täällä on seurattu sinun toimiasi ja tiedämme kuka olet"

Tein juuri uhkailusta ilmoituksen poliisille.

• Magnussons G

Stackars dig fennokirgis! Inte är det lätt att vara mongol.

• Hah haa hurrit

Hurreilla alkaa olla nyt paniikkia pöntöissään koska he ovat syyllistyneet kunnialoukkaukseen joka kohdistuu senioripuolueen johtajaan.

• svedaripelle tässä

Kamalia tyyppejä nää palstan seniorit. Onko niillä lääkitys kunnossa ja hoitopaikka?

• Yppä

Avohoidokkeja. Ei, kysessä on yhden palstahäirikön tuotoksia. Ihme kun ei Suomi24.fi saa häirikköä blokattua.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      170
      3349
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2151
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      49
      2068
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1971
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1471
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1241
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      385
      1075
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      1003
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      46
      879
    Aihe