Bensavarkaita Hallilassa!

Nuori naishenkilö meni aamulla autolleen lähteäkseen töihin. Polttoainesäiliön korkki oli revitty irti ja auton viereltä löytyi rikottu tankin korkki, pullo ja läikkynyttä polttoainetta. Auto oli pysäköity koulun viereiseen ruudukkoon.
Kiitokset niille mopopojille, jotka varastivat polttoaineen omiin mopoihinsa. Saivat aikaan vitutusta ja mielipahaa nuorelle naisautoilijalle.

7

1380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jurs

      mistä päättelet että varkaat olivat mopoilijoita...?

      • ... että kyseessä on ollut mopolla liikkunut henkilö. Kukaan aikuinen ei edes humalapäissään menisi soheltamaan letkulla tankista polttoainetta. Tuning-autoiljoita taas ei kiinnosta edes koko auto. Ko. parkkipaikalla on usein liikkeellä mopoilijoita keulimassa ja kiihdyttelemässä välittämättä läheisille asunnoille aiheutetusta melusaasteesta ja alueella liikkuu muutoinkin jopa pikkutunneilla mopoja.
        Bensavarkauden tökeryys kertoo ihan omaa kieltään...
        Bensiiniä oli pitkin auton kylkeä ja maassa ja viedyn bensan määrästä voi päätellä, ettei asialla ole ollut muu kuin mopoilija.


      • asukas
        blueranger kirjoitti:

        ... että kyseessä on ollut mopolla liikkunut henkilö. Kukaan aikuinen ei edes humalapäissään menisi soheltamaan letkulla tankista polttoainetta. Tuning-autoiljoita taas ei kiinnosta edes koko auto. Ko. parkkipaikalla on usein liikkeellä mopoilijoita keulimassa ja kiihdyttelemässä välittämättä läheisille asunnoille aiheutetusta melusaasteesta ja alueella liikkuu muutoinkin jopa pikkutunneilla mopoja.
        Bensavarkauden tökeryys kertoo ihan omaa kieltään...
        Bensiiniä oli pitkin auton kylkeä ja maassa ja viedyn bensan määrästä voi päätellä, ettei asialla ole ollut muu kuin mopoilija.

        Olen ilokseni huomannut hallilassa poliisiauton
        monena iltana.Tiedä, mitä hakevat mutta vaikutus on myönteinen.Mopoilijoista on myös meille hieman riesaa.Ajelevat kuinka sattuu ja jne.
        Mopoista päätellen ei mitä vaan sakkia vaan tuhansien eurojen mopoja.Vai bensavarkaissa?
        Mene ja tiedä.Onhan siellä joku muu voinut tulla
        häirityksi.


      • Raimo
        asukas kirjoitti:

        Olen ilokseni huomannut hallilassa poliisiauton
        monena iltana.Tiedä, mitä hakevat mutta vaikutus on myönteinen.Mopoilijoista on myös meille hieman riesaa.Ajelevat kuinka sattuu ja jne.
        Mopoista päätellen ei mitä vaan sakkia vaan tuhansien eurojen mopoja.Vai bensavarkaissa?
        Mene ja tiedä.Onhan siellä joku muu voinut tulla
        häirityksi.

        Eikös mopoissa käytetä erilaista bensaa kun autoissa... ainakin sillon kun minä olin mopoiässä survoin tankkiini kakstahtibensaa...


      • LurtzinOrja
        Raimo kirjoitti:

        Eikös mopoissa käytetä erilaista bensaa kun autoissa... ainakin sillon kun minä olin mopoiässä survoin tankkiini kakstahtibensaa...

        Ite en ole koskaan mopoillut mutta kavereilla teininä oli mopoja ja he ostivat aineensa eri koneesta(pikkuruinen pömpeli kauempana varsinaisesta bensasta).


      • monkey ainaki
        Raimo kirjoitti:

        Eikös mopoissa käytetä erilaista bensaa kun autoissa... ainakin sillon kun minä olin mopoiässä survoin tankkiini kakstahtibensaa...

        taitaa noi moposkootteritkin olla nelitahtisia nykyään


    • mä vaan

      ite tosiaan joskus asunut hervannassa, ja harrastanut bensan varastamista eli "ravustamista" ja me ainakin vedettiin auto toisen auton viereen ja imettiin suoraan bensa autosta toiseen ei tarvinnut kannujen kanssa luttailla, ja vittuako sitä aina mopoilijoita syytetään yhtä lailla niiltäkin bensat häviää välillä tai joku laittaa paskaa/sokeria tankkiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1889
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      131
      1320
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      344
      862
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe