Nuori naishenkilö meni aamulla autolleen lähteäkseen töihin. Polttoainesäiliön korkki oli revitty irti ja auton viereltä löytyi rikottu tankin korkki, pullo ja läikkynyttä polttoainetta. Auto oli pysäköity koulun viereiseen ruudukkoon.
Kiitokset niille mopopojille, jotka varastivat polttoaineen omiin mopoihinsa. Saivat aikaan vitutusta ja mielipahaa nuorelle naisautoilijalle.
Bensavarkaita Hallilassa!
7
1380
Vastaukset
- jurs
mistä päättelet että varkaat olivat mopoilijoita...?
... että kyseessä on ollut mopolla liikkunut henkilö. Kukaan aikuinen ei edes humalapäissään menisi soheltamaan letkulla tankista polttoainetta. Tuning-autoiljoita taas ei kiinnosta edes koko auto. Ko. parkkipaikalla on usein liikkeellä mopoilijoita keulimassa ja kiihdyttelemässä välittämättä läheisille asunnoille aiheutetusta melusaasteesta ja alueella liikkuu muutoinkin jopa pikkutunneilla mopoja.
Bensavarkauden tökeryys kertoo ihan omaa kieltään...
Bensiiniä oli pitkin auton kylkeä ja maassa ja viedyn bensan määrästä voi päätellä, ettei asialla ole ollut muu kuin mopoilija.- asukas
blueranger kirjoitti:
... että kyseessä on ollut mopolla liikkunut henkilö. Kukaan aikuinen ei edes humalapäissään menisi soheltamaan letkulla tankista polttoainetta. Tuning-autoiljoita taas ei kiinnosta edes koko auto. Ko. parkkipaikalla on usein liikkeellä mopoilijoita keulimassa ja kiihdyttelemässä välittämättä läheisille asunnoille aiheutetusta melusaasteesta ja alueella liikkuu muutoinkin jopa pikkutunneilla mopoja.
Bensavarkauden tökeryys kertoo ihan omaa kieltään...
Bensiiniä oli pitkin auton kylkeä ja maassa ja viedyn bensan määrästä voi päätellä, ettei asialla ole ollut muu kuin mopoilija.Olen ilokseni huomannut hallilassa poliisiauton
monena iltana.Tiedä, mitä hakevat mutta vaikutus on myönteinen.Mopoilijoista on myös meille hieman riesaa.Ajelevat kuinka sattuu ja jne.
Mopoista päätellen ei mitä vaan sakkia vaan tuhansien eurojen mopoja.Vai bensavarkaissa?
Mene ja tiedä.Onhan siellä joku muu voinut tulla
häirityksi. - Raimo
asukas kirjoitti:
Olen ilokseni huomannut hallilassa poliisiauton
monena iltana.Tiedä, mitä hakevat mutta vaikutus on myönteinen.Mopoilijoista on myös meille hieman riesaa.Ajelevat kuinka sattuu ja jne.
Mopoista päätellen ei mitä vaan sakkia vaan tuhansien eurojen mopoja.Vai bensavarkaissa?
Mene ja tiedä.Onhan siellä joku muu voinut tulla
häirityksi.Eikös mopoissa käytetä erilaista bensaa kun autoissa... ainakin sillon kun minä olin mopoiässä survoin tankkiini kakstahtibensaa...
- LurtzinOrja
Raimo kirjoitti:
Eikös mopoissa käytetä erilaista bensaa kun autoissa... ainakin sillon kun minä olin mopoiässä survoin tankkiini kakstahtibensaa...
Ite en ole koskaan mopoillut mutta kavereilla teininä oli mopoja ja he ostivat aineensa eri koneesta(pikkuruinen pömpeli kauempana varsinaisesta bensasta).
- monkey ainaki
Raimo kirjoitti:
Eikös mopoissa käytetä erilaista bensaa kun autoissa... ainakin sillon kun minä olin mopoiässä survoin tankkiini kakstahtibensaa...
taitaa noi moposkootteritkin olla nelitahtisia nykyään
- mä vaan
ite tosiaan joskus asunut hervannassa, ja harrastanut bensan varastamista eli "ravustamista" ja me ainakin vedettiin auto toisen auton viereen ja imettiin suoraan bensa autosta toiseen ei tarvinnut kannujen kanssa luttailla, ja vittuako sitä aina mopoilijoita syytetään yhtä lailla niiltäkin bensat häviää välillä tai joku laittaa paskaa/sokeria tankkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602