näin sinusta unta.
Huomenta unelmani
19
114
Vastaukset
- 20+14
Mitähän unta mahdoitkaan nähdä? :)
- savonmuan onni
Tohtisiko tuota vastata, en nimittäin tierä yhtään kuka mahdat olla ?
- 20+14
savonmuan onni kirjoitti:
Tohtisiko tuota vastata, en nimittäin tierä yhtään kuka mahdat olla ?
Olen myöskin savolainen, tosin entinen pohjois-karjalainen :) Sä oot vissiin mies :) Mä oon nainen, ja oon mäkin nähnyt aika kivoja unia :) Liittyykö toi savonmuan Onni nyt siihen Jaakko Tepon Hilma ja Onni kappaleeseen :)
- savonmuan onni
20+14 kirjoitti:
Olen myöskin savolainen, tosin entinen pohjois-karjalainen :) Sä oot vissiin mies :) Mä oon nainen, ja oon mäkin nähnyt aika kivoja unia :) Liittyykö toi savonmuan Onni nyt siihen Jaakko Tepon Hilma ja Onni kappaleeseen :)
suattaapi olla että on, vuan suattaapi olla, että ei ookkaan, kyllä liittyy, mutta Savo tapahtumapaikkana, ei ei ei.
- 20+14
suattaapi olla että on, vuan suattaapi olla, että ei ookkaan, kyllä liittyy, mutta Savo tapahtumapaikkana, ei ei ei.
Juu juu, ootko ihan alkuperäinen savolainen, mahdatko asuu Kuopiossa? :)
- savonmuan onni
20+14 kirjoitti:
Juu juu, ootko ihan alkuperäinen savolainen, mahdatko asuu Kuopiossa? :)
en asu, saatan joskus käydä mökillä siellä suunnalla, mutta en asu. Joskus aikanaan, ovat ehkä sukulaiseni sieltä jonnekin lähteneet.
- sutkeja ovat
En sekaannu enää koskaan savolaisiin miehiin.
- savonmuan onni
mitä jos on vain nimellä siunattu?
- sutkeja ovat
mitä jos on vain nimellä siunattu?
Ei nimi miestä pahenna, ellei mies nimeä.
- savonmuan onni
sutkeja ovat kirjoitti:
Ei nimi miestä pahenna, ellei mies nimeä.
Näin se taitaa olla.
- ap:lle
seksikkäitä unia varmaankin, mitäpä sitä muutakaan, kun meidän välillä kipinöi enemmäin kuin sallittua? ;)
- savonmuan onni
Itseasiassa istuimme sohvalla vierekkäin, sitten asiat kuumenivat, emme voineet enää hillitä polttavaa "himoa" joten aloimme kutomaan, hauskaa tässä on se etten tiedä osaako hän "kutoa", itse en ainakaan osaa.
- siinä puikot viuhu!
Itseasiassa istuimme sohvalla vierekkäin, sitten asiat kuumenivat, emme voineet enää hillitä polttavaa "himoa" joten aloimme kutomaan, hauskaa tässä on se etten tiedä osaako hän "kutoa", itse en ainakaan osaa.
Oi, ne sukat eivät unohdu!
- Latrodectus pallidus
no mutta olitteko hämähäkkejä. taidat pelätä että hän loppujenlopuksi pistelee siut suuhunsa;)
- Intuutti Succapuicce
Latrodectus pallidus kirjoitti:
no mutta olitteko hämähäkkejä. taidat pelätä että hän loppujenlopuksi pistelee siut suuhunsa;)
Laita palli suuhun ja oo hilijaa.
- savonmuan onni
Latrodectus pallidus kirjoitti:
suattaapi olla että hän on white widow, en voi juoda maitoa laktoosi intoleranssi katos, eikai siinä olisi pelättävää ;)
- savonmuan onni
siinä puikot viuhu! kirjoitti:
Oi, ne sukat eivät unohdu!
Mitkäs sukkaset?
- ed.
Intuutti Succapuicce kirjoitti:
Laita palli suuhun ja oo hilijaa.
helposti
- L.p.
suattaapi olla että hän on white widow, en voi juoda maitoa laktoosi intoleranssi katos, eikai siinä olisi pelättävää ;)
huumaava nainen. ihana ajatus. miksi et lähesty?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756