Kihomadoista on täällä ollut pitkiäkin ketjuja mutta en niitä nyt löytänyt..
Ne aikuiset joilla on pitkiä kierteitä tai oireet ei lopu ollenkaan, itselläni jo vuoden ollut oireita mutta yhtäkään elävää matoa en ole nähnyt, ulosteessa on ollut epämääräisiä säkeistö. .viimeksi eilen säikähdin kun ulosteessa oli valkoisia/kuultava todella ohuita n. 1cm pituisia lankoja...kunnes hoksasin et söin toissapäivänä persikoita ja niistä ne säikeet. Tuntemuksia silti on..mutta luulen että näitä on ollut ennenkin mutta nyt niihin kiinnittää huomiota enemmän..toivottavasti..
loisia
kihomato81
1
155
Vastaukset
- Matomatalaksi
Kirjoitin tuonne vanhaan ketjuun pitkän selostuksen, miten itse olen käyttänyt vermoxia peräruiskeena. Googlaa "muita ketkä eivät pääse eroon kihomadoista".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942603- 1961000
- 55792
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti135737- 57645
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?16551- 51535
- 40514
- 55495
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52494