nettiä tietoonsa saamiensa todistettavasti pahaa tehneiden tai jonkun antaman huhupuneen mukaan pahaa tehneiden kuvia ja profiileja ja yhteystietoja ja osoitteita?
Tämä yksi nyt sitten toi helsinkiläisten profiileja tänne Turku-palstalle. Pitääkö minun tietää jonkun profiili? Jos henkilö on todistettavasti tehnyt pahaa ja on poliisin haavissa, niin rangaistuksen hän saa sitä kautta. Mitäs mun pitäs tehdä jonkun profiililla tai joillain teinien nettiin lataamilla videoilla tai kuvilla tms.? Mitä?
Entäs sitten jos tämä levittäjä itse tekee jotain, vaikka niinkin lievää että kusee kännissä kadulle tai talon kivijalkaan ja joku sen kuvaa ja laittaa nettiin, että kattokaa tommonen pummi... Mitäs meinaatte, mitäs toi tyyppi tykkää! Suuttuis ihan pirusti!
En ymmärrä tollasten tyyppien touhua, etenkin kun se touhu ulottuu myös näiden tyyppien omien herjojen ja urbaanilegendojen, keskinäisten vitsiensä yms. kohteiden kuvien ja filmien, nimien yms. levittämiseen! Eikä puolustukseksi riitä sekään, että olis jostain todistetusta rikollisesta kyse, joka on levitettyjen kuvien yms. päähenkilö.
Toisaalta on tietenkin niin, että tätä Suomi24:ääkään eivät normaalit ihmiset selaa, vaan tätä selaavat teinit, toimettomat ihmiset, sellaiset jotka ovat aikoinaan tähän koukkuun jääneet eivätkä pääse irti... Mutta mitäs minun pitäisi noilla levitetyillä jutuilla tehdä? Mitä mä teen niillä? Jos tyyppi Turkuun tulis tai Rovaniemelle tai istuis junassa tai linja-autossa tai kävelis torilla kaikessa rauhassa, niin pitäskö mun kiljaista riemusta ja alkaa huuteleen sille jostain kauempaa herjauksia ja solvauksia, syytää sen niskaan kaikkea paskaa mitä olen netistä toisten levittämänä kuullut.
Onko tuollaisten levittäjien elämässä mitään muuta kuin pahantahtominen toisille! Sitähän tuo on: Halutaan jostain käsittömättömästä syystä kostaa omasta puolestaan jollekulle, vaikkei oltaisi edes itse tapahtumissa osallisena!
Viiraa ja pahasti! Ja tosiaan, entäs jos kohteena olisi kyseinen kuvien yms. levittäjä itse... Kyllä alkais raivo purkautuun !
Todennäköisesti levittäjä itse on sosiaalisesti alempaa ryhmää, kurjista oloista, ehkä jopa rikollistaustainen henkilö? En kyllä ymmärrä, mutta ehkä joku sosiologi nämäkin asiat on tutkinut ja tietäisi mikä on ja millainen on ja miksi ja mitä siellä levittäjän omassa päässä tapahtuu!
Päteeks tähän sama kuin luki päivän lehdessä näistä pääkaupunkiseudun tekijöistä, vieläpä itse konstaapeli sen sanoi: Joukossa tyhmyys tiivistyy!
Minkä takia joku rupeaa jakelemaan ympäri
4
124
Vastaukset
- kamalaa!"
Lisään vielä tämän: Jos se lista joka nyt on levityksen kohteena liittyy juurikin niihin pks:n tapahtumiin, niin niistähän kerrottiin, että bossit käskivät!
No, tässäkin levitetyssä listassa joku on boss joka käskee tekemään!
Käsittämätöntä!
Henkilöt joiden tietoja levitetään käsitetään puolustuskyvyttömiksi tai tässä tapauksessa henkilöiksi joilla ei ole enää mitään oikeuksia mihinkään päin, joten sitten lähdetään tekemään niin kuin tehdään. Aivan järjettömyyksiin asti! Puolustuskyvyttömiksi: Järjiltään köyhiksi esim., aivan täysin pultsareiksi, ei ole ihmisarvoa, ei ole oikeuksia, ei mitään! Siksipä joku raukka sitten lähtee levittelemään. Ja huomauttaisin vielä kerran, että näitä levityksiä tehdään myös henkilöistä, jotka eivät ole rikoksiin syyllistyneet!
Onko tässä toisaalta myös kyse samanlaisesta paskasta kuin oli eräässä viikon poliisin antamassa julkilausumassa kyse, eli eroavien parien keskinäisestä kostotouhusta, ilmoitellaan poliisille rikoksia sinne sun tänne vaikkei oli mitään syytäkään. Käsittämätöntä miten ihmiset toimivat!
Mut toisaalta, onhan se poliisikin ihminen, että eipä kannata uskoa, että poliisihenkilöt olisivat käytökseltään tavallisten yläpuolella. Voisi uskoa, että sielläkin on tyyppejä, jotka kyllä auliisti omasta mielestään riittävällä syyllä voivat pistää jonkun myllyn käyntiin! Ottaa niin kuin itteensä! - sillä lailla!
Sillai, että kun joku josta on niitä kuvia ja juttuja ja vitsejä ja herjoja ja vaikka mitä levitetty tulee teidän kaupunkiinne niin siinä kauppatorin laidalla joku känninen eukko huutelee, että sinulla se on niin paskanen naama että! Taimatkustaa bussissa tai junassa niin riehaantunut ja todennäköisesti myös päihtynyt kauniisti tälläytynyt pikkuneiti alkaa hillumaan jostakin oven suusta, ja katsos vaan, kuinka sai koko junanvaunun hirnumaan! Ja kyseessähän siinäkin tilanteessa oli tuon kaikessa rauhassa matkanneen henkilön solvaaminen! Mutta mitäs siitä, kun sitä henkilöä ihan yleisesti pidetään nyt sitten vähäjärkisenä, ellei suorastaan vähä-älyisenä! Jopas sille nauraa tämän maan viranomaisetkin, niin että kuset on miltei housuissa! Ihmisarvon kunnioittamista mainostavat! Siinä romahtaa näitten viranomaisten arvo!
Kaikkea sitä sattuukin!
Just! - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eikä ole eroa sillä onko se kyseessä känninen eukko kauppatorinne laidalla vai istuuko eukko hyvässä virassa, jopa ylilääkärinä, teidän kaupunkinne terveysasemalla, yhtä kärkkäästi tarttuu kaikenlaisiin toisen ihmisen halventamisiin ja yhtä hauskaa on pitää toista pilkkanaan! Hyvät ovat olleet vitsit! Ja kun käännetään asia heihin itseensä päin niin jo on herkkänahka ja vaikka mitä. "Ei tarvitse kuunnella tuollaista!" Ja vieläkö pitäs sitten kunnioittaa näitä? Ai millä perusteella ja syyllä?
- Alkuperäisväestöä
Julkisuus on hyväksi! Ihmiset tietävät varoa kieroonkasvaneita pahantekijöitä, jotka usein ovat aika pöllyssä! Laukussa on hyvä pitää pamppua. Toki pistooli on tehokkaampi! Päällekarkaus loppuu hyvin tähdättyyn laukaukseen! Mieluimmin rikollista polveen, niin rikollisen vauhti hidastuu iäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708