Säästöpankin uusi pankkiohjelma

Yrittäjä603

Säästöpankin uusi ohjelma täys fiasko, sekava, eikä yhtään käyttäjä ystävällinen.
Onko muilla kokemuksia ???

11

248

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H.Öylääjä

      On kokemuksia.
      Son vähä ku uus nainen ==>> tarpeeks kaua ku höylää, niin ei tunnu enään niin vieraalta. :D

    • velkaa ????

      On vähän outo kun finanssivahti sanoi minun olevan tuhlannut enempi kuin tienannut. :) Muutenkin se on jotenkin vanhanaikaisen näköinen ja tyylitön.

      • H.Öylääjä

        Se riippuu mihin aikoihin saa palakan.
        Mullakin se sanoo samaa alkukuusta kun palkka tulee puoleskuussa.
        Mutta loppukuus on tienannu paljon enempi kuin tuhlannu. :D

        Muistaaksein siel oli joku paikka mistä sai jotenkin muutettua tuon miten se palakan jaksottaa tai jotain.


      • outo finanssivahti

        Kiinnitin tuohon saman huomion. Ei täsmää munkaan kohdalla, mitä finanssivahti kertoo. Miten se tietäs erotella rahankäytön kun ei näköjään voi erottaa mikä maksamistani laskusta on vuokraa? Ja miinuksella ei tilini ole ollut yli 15 vuoteen...ja silloinkin vain kerran ja summa oli mitätön, noin kymmenen markkaa...


      • H.Öylääjä
        outo finanssivahti kirjoitti:

        Kiinnitin tuohon saman huomion. Ei täsmää munkaan kohdalla, mitä finanssivahti kertoo. Miten se tietäs erotella rahankäytön kun ei näköjään voi erottaa mikä maksamistani laskusta on vuokraa? Ja miinuksella ei tilini ole ollut yli 15 vuoteen...ja silloinkin vain kerran ja summa oli mitätön, noin kymmenen markkaa...

        Josse saajapuoli on joku vuokra-asuntofirma, niin sillon sen pitäis kai tunnistaa se vuokraksi.
        Mut jos vuokranantajasi on joku 'Matti Möttönen' niin sun täytyy luokitella ne maksut jotka on menny hälle vuokraksi.
        Sitten jatkossa se automaattisesti arvioi kaikkien 'Matti Möttöselle' menneiden maksujen olleen vuokraa.

        Sun pitää vaan opetella käyttämään sitä. ;)

        Niin munkin piti. :D


      • outo finanssivahti
        H.Öylääjä kirjoitti:

        Josse saajapuoli on joku vuokra-asuntofirma, niin sillon sen pitäis kai tunnistaa se vuokraksi.
        Mut jos vuokranantajasi on joku 'Matti Möttönen' niin sun täytyy luokitella ne maksut jotka on menny hälle vuokraksi.
        Sitten jatkossa se automaattisesti arvioi kaikkien 'Matti Möttöselle' menneiden maksujen olleen vuokraa.

        Sun pitää vaan opetella käyttämään sitä. ;)

        Niin munkin piti. :D

        Elin pitää itte käydä muokkaamassa tietoja oikeiksi? Luokittelemassa itse? En ole perehtynyt tarkemmin, pitää jossain vaiheessa tutustua. Kiitos tiedosta:)


      • ärsyttävä

        Toden totta, itse ja ihmettelin et on miinuksella niin ja niin paljon. Ihmettelin mistä moinen, kun lainanlyhennykset oli otettu, syy olikin visakortin. Mitä hel...tiä pankille kuuluu mihin korttia käytän, kunhan maksan sen.(siinä oli palkkirivistö mitä olen ostanut.) Todella suivantunut olen ko. pankkiin. Ainoa harmi, että on vielä asuntolainaa parikymppiä.
        Täytyy alkaa miettimään pankinvaihtoa, mutta mikä on paras, jos mikään ? Nordeaan en ainakaan halua.


      • H.Öylääjä
        ärsyttävä kirjoitti:

        Toden totta, itse ja ihmettelin et on miinuksella niin ja niin paljon. Ihmettelin mistä moinen, kun lainanlyhennykset oli otettu, syy olikin visakortin. Mitä hel...tiä pankille kuuluu mihin korttia käytän, kunhan maksan sen.(siinä oli palkkirivistö mitä olen ostanut.) Todella suivantunut olen ko. pankkiin. Ainoa harmi, että on vielä asuntolainaa parikymppiä.
        Täytyy alkaa miettimään pankinvaihtoa, mutta mikä on paras, jos mikään ? Nordeaan en ainakaan halua.

        Sen visankin saa muistaakseni ruksattua niin ettei se tuu siihen finanssivahdille näkyviin.
        Sua vartenhan se vahti on tehty, jotta pystyysit paremmin seuraamaan mihin ne eurot menee.
        Ja yks iso visa-lasku voi pitää sisällään esim. viinaa huorapaareissa, tai sitten oot vaikka ostanu keppanaa ss-marketista monena päivänä peräkkäin?

        Eli suameks: Opettele käyttään sitä?


    • lmkhgf

      Ei muuta kun haluavat ovelasti urkkia muuta rahankäyttöä. Minä kieltäytyin jonkin aika sitten siitä omataluden tuokiosta eli en lähdenyt pankin luukulle rupatellemaan. Olisivat vakuutuksia tarjonneet. Sanoin suora jos on asia on viestinmahdollisuus pankin sivujen kautta tai s-posti. Eli en suostunut juoksupojaksi. Ei ole tähään saakka vielä lisä uteltu, mutta silloin oli neiti jotekin uhmava että muilla pankeilla on näin ja noin.

      • reaf

        "muilla pankeilla on näin ja noin"

        Jos tuo tarkoitti, että muillakin pankeilla kutsutaan ihmisiä paikan päälle, jotta heille voidaan tehokkaammin myydä erilaisia pankille tuottoisia tuotteita, niin tottahan se on. Sitä tekee melkein kaikki pankit. Mutta ei niihin kutsuihin ole mikään pakko vastata myöntävästi, varsinkin jos ei ole tarvetta millekään sellaiselle uudelle palvelulle, jota ei voisi avata kätevästi nettipankissa.

        Muista poiketen, S-pankki ei ole vielä kutsunut konttorivisiitille, mutta lähettävät senkin edestä kalliille paperille painettuja kulutusluottomainoksia osoitteellisessa kirjekuoressa.


    • pankkijumiin

      Mä en ole yrittäjä kun vain kierrätän surkean eläkkeeni sieltä mulle.
      Mutta makselen laskuja milloin tykkään ja muutan maksupäivää sitten se kyselee hyväksy muutos ja teen niin ja vahvistankin vielä. Sitten viikon päästä se hiton lasku on siellä taas vahvistamatta ?
      Mitä minä en tajua siinä hommassa , kun ei ole eka eikä viimenen kerta. ??
      Kävin tiskilt uteleen ja tein niinkiun he neuvoivat-silti pitää varmistaa jatkuvasti jääkö lasku sinne jumiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe