Lahjatoiveita..

Jaana

Isänpäivä lähestyy. Kertokaa hyvät miehet, mitä toivotte lahjaksi. Ideat on kertakaikkiaan hukassa tänä vuonna. Olen ostanut miehelleni joskus mm. akkuporakoneen ja autoradan. Jotain uutta pitäis keksiä. Apua!

25

1564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • O. Velin

      Taskulamppu ja henkselit. Halpaa, mutta kalliin näköistä olisi valokuva 100€:n setelistä.

    • äippä

      Annoimme lasten kanssa viime vuonna lahjakortin jalkahoitoon.Mieheni oli aivan ihastunut lahjaan ja kävi heti tuhlaamassa sen.Siinä pieni vinkki koska miehethän on hankalia juoksemaan missään kauneushoitoon liittyvässä asiassa,meillä ainakin

    • Sakkeus

      Itse toivoisin sellaisen hemmottelupäivän, ettei tarvitsisi tehdä mitään kotitöitä ja saisi sitten vielä kunnon yläselkä/niska hieronnan... tai miksei vaikka lahjakorttia hierojalle.

      Nuo autorata ja akkuporakone -ideat ovat kyllä mielestäni aivan loistavia vinkkejä muille äideille. Itse innostuisin ainakin (akkuporakoneen tosi jo omistankin)... olisi kiva leikkiä lasten kanssa autoradalla (kun salaa kuitenkin olisin itsekin innostunut). Keep up the good work!

    • ihmeissään

      Mitä sinä miehellesi ostelet, eihän hän ole isäsi!!! Isänpäivähän se on!

      Ja jos teillä yhteisiä lapsia, kyllä parhaat lahjat tulevat lapsilta itseltään...

      • Näino

        No kyllähän se avio-/avomies kuitenkin yleensä on niitten lasten *isä* (taikka isän roolissa ainakin ), että sen verran siinä on isänpäivästä kysymys.

        Jos tuntuu, että äijä on hommansa edes kohtuullisesti hoitanut, niin kyllä siitä kannattaa kertavuoteen pikku vinkki antaa. Siitä me tykätään.

        "Mitä sinä miehellesi ostelet"... Siinäpä parisuhdevinkki! =D


      • Jaana

        Minun mieheni on lasteni isä. Ja oikein hyvä sellainen. Unelma mieheksi kaikinpuolin. Ahkera, hellä, hyvä kokki, kätevä remonttimies, hyväpalkkainen ;) ja hyvän näköinenkin. Kyllä hän ansaitsee jonkin huolella valitun lahjan näin isänpäivänä. Lapset toki tekee itse koulussa jotkin hellyyttävät lahjat, mutta haluan häntä minäkin muistaa vaikkei MINUN isäni olekaan.


      • pikku-y

        Eihän se mies tietenkään minun isä ole, mutta kyllä mielestäni isä on isä, vaikka lapsi olisi niin pieni että ei itse vielä ymmärrä tuollaisten merkkipäivien päälle. Parin vuoden päästä asia jo eri, sitten voi lapsen kanssa hankkia isälle jotain kivaa. Nyt olisi kuitenkin kiva muistaa "tuoretta isää" ja kukas muu sen sitten tekis jos en minä? :)


      • Vaimo
        pikku-y kirjoitti:

        Eihän se mies tietenkään minun isä ole, mutta kyllä mielestäni isä on isä, vaikka lapsi olisi niin pieni että ei itse vielä ymmärrä tuollaisten merkkipäivien päälle. Parin vuoden päästä asia jo eri, sitten voi lapsen kanssa hankkia isälle jotain kivaa. Nyt olisi kuitenkin kiva muistaa "tuoretta isää" ja kukas muu sen sitten tekis jos en minä? :)

        Kyllä ostaisin lapsen puolesta isälle, jos vaan olisi se lapsi...


    • Pliis

      Minulla ei ole lapsia, mutta miehelläni on synttärit joulukuussa, ja taas pian joululahjat edessä...
      Vinkkejä, pliis! Olen ihan epätoivoinen, koska hänellä on jo kaikkea "miehistä" yllin kyllin.
      Mieheni rakastaa rakentamista, joten olen ostanut esim. remonttikirjoja, laser-etäisyysmittarin, työkaluja jne.. Myös olen ostanut auton rengaspainemittarin, mutta se oli huono koska ei ole käyttänyt kertaakaan. Hierojalle ei kuulemma halua mennä. Vaatteet on toivotonta, koska hän on niin tarkka siitä, mitä päälleen pistää.
      Lahjakorttia en haluaisi ostaa mihinkään liikkeeseen, koska meillä on täysin yhteiset rahat, joten tuntuisi hölmöltä. Jotain pientä kivaa haluaisin kuitenkin ostaa, koska mieheni on ihanin kaikista maailman miehistä, sori vaan.
      Tykkäiskö teistä moni jalkahoidosta?

    • äiti

      Kun lapsi kasvaa, se itse sanoo kiitos ja muistaa.
      Ihan naurettava että vaimoilla on tämäpäivä ns. lahjapäivä - sen päivän voisi uudelleen nimittää rakkaiden aviomiesten päiväksi! - koska siinä vaimot muistaa miestään lahjoilla ja miehet ovat niihin kipeitä!

      • Miten?

        Olen varma, että mieheni ostaisi minulle jotain äitienpäivänä, kun lapseni olisi 1-vuotias. Ehkä et itse ole saanut näitäkään lahjoja.


    • Vihainen

      Eipä tarvi isää muistaa kun isä ei muistanut omien lasten syntämäpäivää eilen, joita vietimme tuplasti! Eipä muistanut nuoremmaisenkaan kesällä, että se siitä muistamisesta!

      • Ärsyttävää!

        Ettekö te ihmiset osaa lukea? Alkuperäinen kyselee lahjaVINKKEJÄ teiltä, ei mielipiteitä isänpäivän viettämisestä.

        Kokkaavalle miehelle voisi olla hyvä idea joku hieno kokinveitsi, pannu tai pata.

        Shampanjapullo, suklaata...


      • Mimmi
        Ärsyttävää! kirjoitti:

        Ettekö te ihmiset osaa lukea? Alkuperäinen kyselee lahjaVINKKEJÄ teiltä, ei mielipiteitä isänpäivän viettämisestä.

        Kokkaavalle miehelle voisi olla hyvä idea joku hieno kokinveitsi, pannu tai pata.

        Shampanjapullo, suklaata...

        Kaikki täällä on lukutaitoisia. Ehdotan että isille lahjaksi kirja; Miten olla hyvä isä, Lastenhoitokirja tai Vanhempana olon vastuu!!!


      • tuleva äiti
        Mimmi kirjoitti:

        Kaikki täällä on lukutaitoisia. Ehdotan että isille lahjaksi kirja; Miten olla hyvä isä, Lastenhoitokirja tai Vanhempana olon vastuu!!!

        Minusta nämä kirjat kuulostavat siltä, että arvostelisin miestäni kasvattajana! Ajattele nyt, jos itse saisit äitienpäivänä kirjan Miten olla hyvä äiti? Kyllä minulle tulisi mieleen, että mitäs tämä nyt on?

        Kyllä varmaan joillakin toimii... ei millään pahalla siis!

        Minusta kivoja lahjoja, jos nyt jotain täytyy ostaa niin esim. t- paita jossa hauska kuva miehestä ja jossa lukee "meidän perheen isi" tai kokkaavalle isukille essu jossa lukee "isi on paras kokki"!

        Lahjan tulisi oleellisesti muistuttaa siitä miksi tänä päivänä lahjoja saadaan... Eli kiitokseksi isän uurastuksesta ja rakkaudesta!


    • Eugen

      100 € lahjakortti vaikka thaihiorontaan. Siinä rentoutuu ja lihasjännitys laukeaa.

      • HIERONTAA?

        Olen kuullut aika epämääräisiä juttuja noista etnohieronnoista. Ja mun mies on aika pidättyväinen, se ei halua tavallisellekaan hierojalle, koska on kuulemma epämiellyttävää, kun vieras nainen koskee, saatikka mies.

        Tulisko kellään miehellä mieleen mitään autoon tai rakentamiseen liittyvää, mistä mies unelmoi muttei raski ostaa itse? Hei, nyt keksin, mun mies sanoi että se haluaa sellasen mitan jossa on liitua, kun sitä räpsäyttää, se jättää sahausta varten jäljet pitkällekin matkalle.
        Niitä saa varmaan joka rautakaupasta?!


      • Eugen
        HIERONTAA? kirjoitti:

        Olen kuullut aika epämääräisiä juttuja noista etnohieronnoista. Ja mun mies on aika pidättyväinen, se ei halua tavallisellekaan hierojalle, koska on kuulemma epämiellyttävää, kun vieras nainen koskee, saatikka mies.

        Tulisko kellään miehellä mieleen mitään autoon tai rakentamiseen liittyvää, mistä mies unelmoi muttei raski ostaa itse? Hei, nyt keksin, mun mies sanoi että se haluaa sellasen mitan jossa on liitua, kun sitä räpsäyttää, se jättää sahausta varten jäljet pitkällekin matkalle.
        Niitä saa varmaan joka rautakaupasta?!

        Eihän mies kehtaa mennä hierontaan tai sitten joogaan tai muuhun hömpötykseen. Olen käynyt thaihieronanssa ja siinä venytettiin paikkoja niin että tuntuu. Onhan niitä epämääräisiäkin mutta mitä sillä väliä jos mies nauttii. Eikä se ollut isänpäivälahjan tarkoitus.
        Toinen idea voisi maksaa kokkaus kurssiin, siitä voisi vaimo saada iloa itelleenkin ettei aina tarvi syödä paistettuja perunoita tai hernekeittoa kun on miehen kokkausvuoro.


      • Kiitos.
        Eugen kirjoitti:

        Eihän mies kehtaa mennä hierontaan tai sitten joogaan tai muuhun hömpötykseen. Olen käynyt thaihieronanssa ja siinä venytettiin paikkoja niin että tuntuu. Onhan niitä epämääräisiäkin mutta mitä sillä väliä jos mies nauttii. Eikä se ollut isänpäivälahjan tarkoitus.
        Toinen idea voisi maksaa kokkaus kurssiin, siitä voisi vaimo saada iloa itelleenkin ettei aina tarvi syödä paistettuja perunoita tai hernekeittoa kun on miehen kokkausvuoro.

        Mutta olen kyllä erittäin eri mieltä siitä, että on sillä väliä miten mies nauttii! Olen uskis, joten avioliiton ulkopuolinen seksi ei tule kysymykseenkään. Mutta mieheni rakastaa ruuanlaittoa, joten taidan alkaa etsimään noita kursseja. Kiitti vaan vinkistä.


      • FunnyGirl21

        Kirjoita hänelle rakkauskirje, jossa kerrot mitä mies merkitsee, aviomiehenä, isänä, ystävänä, niissä monissa eri rooleissa miehellä voi olla. Minä rakastan itse kirjeiden saamista ja harvoinpa tulee miehelleen sanottua että häntä rastaa, eikä sitäkään että hän on tärkeä. Materiaahan monella on yllin kyllin, mutta hellät, arvostavat sanat ovat tiukassa. Hyvää isänpäivää!


      • FunnyGirl21
        FunnyGirl21 kirjoitti:

        Kirjoita hänelle rakkauskirje, jossa kerrot mitä mies merkitsee, aviomiehenä, isänä, ystävänä, niissä monissa eri rooleissa miehellä voi olla. Minä rakastan itse kirjeiden saamista ja harvoinpa tulee miehelleen sanottua että häntä rastaa, eikä sitäkään että hän on tärkeä. Materiaahan monella on yllin kyllin, mutta hellät, arvostavat sanat ovat tiukassa. Hyvää isänpäivää!

        Hups, tulipa pikkuisen kirjoitusvirheitä, mutta sanoma taisi tulla perille!


    • vieraannutettu

      Lapset isälle, lapset isän elämään takaisin;
      on PARAS isänpäivälahja!!!

      • TurhaanKitiset

        Sinun lapsesi ovat jo vähintääkin 12-vuotiaita eli he saavat ihan itse päättää haluavatko tavata sinua vaiko ei.


      • vieraannutettu
        TurhaanKitiset kirjoitti:

        Sinun lapsesi ovat jo vähintääkin 12-vuotiaita eli he saavat ihan itse päättää haluavatko tavata sinua vaiko ei.

        Siis vieraannuttaja "äiti- ja viranomaiset" saavat ihan itse päättää vainotessaan, manipuloidessaan, vieraannuttaessaan lapset tarkoitushakuisesti omasta isästään- ja suvustaan luonnehäiriöi-sessä "viranomais-" menettelyssä-


    • Lilmopedboi

      Olutta vaan! 😂

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2290
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1639
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1261
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1073
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe