Lässyttämällä täällä. Kysyn kuitenkin ; saako siitä hyvät fiilikset?
En voisi ketään ikävöidä
27
131
Vastaukset
- Noinsanoo
vain tunnekylmät ihmiset..
- Ne sanoo
Ne "tunnekylmät" hoitavat hommansa oikeassa elämässä. Tunnekylmät taas puhuvat ja kirjoittelevat missä ja miä sattuu.
- Noinsanoo
Ne sanoo kirjoitti:
Ne "tunnekylmät" hoitavat hommansa oikeassa elämässä. Tunnekylmät taas puhuvat ja kirjoittelevat missä ja miä sattuu.
Totta, niin hoitavat. Mutta heillä on myös kanttia tulla ilkkumaan toisten ikävälle?, ja miksi kirjoittaja kysyy: saako siitä hyvät fiilikset?. Koska ei tiedä, ei ole ainakaan empatian riemuvoitto!! Kateellinen ilmeisesti ikävöiville jostakin?
- Ne sanoo
Noinsanoo kirjoitti:
Totta, niin hoitavat. Mutta heillä on myös kanttia tulla ilkkumaan toisten ikävälle?, ja miksi kirjoittaja kysyy: saako siitä hyvät fiilikset?. Koska ei tiedä, ei ole ainakaan empatian riemuvoitto!! Kateellinen ilmeisesti ikävöiville jostakin?
Kateellisuuden voi korvata sanalla surullinen. Ikävöintinne on vain yksipuolisen mielikuvituksenne tuotos. Ei enempää ei vähempää.
- Lässyttäjä
Ne sanoo kirjoitti:
Kateellisuuden voi korvata sanalla surullinen. Ikävöintinne on vain yksipuolisen mielikuvituksenne tuotos. Ei enempää ei vähempää.
No kyllä sen jokainen tetää, että todennäköisyydet että juuri hän olisi myös täällä on aikalailla nollassa, mutta saahan sitä silti ikäväänsä täällä vuodattaa. Miksi sinä muuten olet täällä? Saatko hyvätkin fiilikset näistä "totuuksista"?
- Ne sanoo
Lässyttäjä kirjoitti:
No kyllä sen jokainen tetää, että todennäköisyydet että juuri hän olisi myös täällä on aikalailla nollassa, mutta saahan sitä silti ikäväänsä täällä vuodattaa. Miksi sinä muuten olet täällä? Saatko hyvätkin fiilikset näistä "totuuksista"?
Sivun allahan lukee" Miten päästä ikävän tunteesta"
Missä lukee joutavanpäiväisen, itselleen kehitetyn harhan toista kohtaan auttavan pääsemään eroon ko. tunteesta? - Lässyttäjä
Ne sanoo kirjoitti:
Sivun allahan lukee" Miten päästä ikävän tunteesta"
Missä lukee joutavanpäiväisen, itselleen kehitetyn harhan toista kohtaan auttavan pääsemään eroon ko. tunteesta?Eiköhän täällä ole aihe vapaa liittyen ikävään! Mutta turha sitä on sun ahtaaseen päähän tukkia, kun et ymmärrä niin ole ymmärtämättä!
- Ne sanoo
Lässyttäjä kirjoitti:
Eiköhän täällä ole aihe vapaa liittyen ikävään! Mutta turha sitä on sun ahtaaseen päähän tukkia, kun et ymmärrä niin ole ymmärtämättä!
Ymmärrän toki aivojeni ahtauden; paljon turhaa siellä on muttei turhaa ikävää.
Joskus sitä tilaa sinunkin päähän tulee. Toivottavasti. - Lässyttäjä
Ne sanoo kirjoitti:
Ymmärrän toki aivojeni ahtauden; paljon turhaa siellä on muttei turhaa ikävää.
Joskus sitä tilaa sinunkin päähän tulee. Toivottavasti.No se on hieno homma sulle, mutta joku toi kuitenkin ikävä palstalle, vahingossa varmaan eksyit! Ei siis ihan vakuuta tuo nyt :) vaikka tokihan saatoit erehtyä kuvittelemaan, että juuri sinua täällä joku kaipailee! Vajositko kenties itse sinne pinnan alle kuvitelminesi
- htfhtfhjghjg
Just. Ehkä siirryt täältä ikävöimästä sitten?
- Tää on vaan
tällainen leikki, jolla voi hetken lohduttaa itseään..
- tulija
En osaa lässyttää enkä oikein kestä lässytystä tosielämässäkään.
Tulen ja menen, en asu. Rakkaus on toisaalla - Lässyttäjä
Ei ole muutakaan tarjolla niin lässytänpäs sitten täällä, mut eihän sole keltään pois...
- on se. Ei ne tajua
samalla kuitenkin vedät jonkun toisen pinnan alle
- Lässyttäjä
on se. Ei ne tajua kirjoitti:
samalla kuitenkin vedät jonkun toisen pinnan alle
En varmasti vedä ketään pinnan alle, hän tuskin mua jäi kaipailemaan...
- älyätkö
Lässyttäjä kirjoitti:
En varmasti vedä ketään pinnan alle, hän tuskin mua jäi kaipailemaan...
ei vamaan jäänytkään vaan joku toinen kuvittelee sun olevan juuri hän
- Lässyttäjä
älyätkö kirjoitti:
ei vamaan jäänytkään vaan joku toinen kuvittelee sun olevan juuri hän
Hyvin älyän kun selittää asian suomeksi! No mutta se on sitten hänen henkilökohtainen ongelmansa! Ei täällä kannata liikoja kuvitella! Tää palsta on katos sitä varten, että täällä saa kirjoittaa ikävästä, älyätkö? Mut mitä sä sit täällä notkut? Hyvät fiilikset taitaa tulla tuosta
- sadisti?
Itse ilmeisesti saat suuria kiksejä toisten ihmisten ilkkumisesta? Kertoo paljon sinun henkisestä pahasta olostasi.
- Sivusta.
Mene pois.
- Sivusta säälin
Aivan varmaan menenkin.
- Se on moro!
Sivusta säälin kirjoitti:
Aivan varmaan menenkin.
No tervemenoa, ei jää kelleen ikävä!
- Mieti vähän
Se on moro! kirjoitti:
No tervemenoa, ei jää kelleen ikävä!
Puhut asiaa. Ei tosin sinuakaan vaikka niin kuvittelet.
- Se on moro!
Mieti vähän kirjoitti:
Puhut asiaa. Ei tosin sinuakaan vaikka niin kuvittelet.
En mä mitään kuvittele, älä sinäkään :)
- se o moro
Se on moro! kirjoitti:
En mä mitään kuvittele, älä sinäkään :)
Kuvittele mitä kuvittelet.
- Se on moro!
se o moro kirjoitti:
Kuvittele mitä kuvittelet.
Niin, eipä sen pitäs sun ongelma olla mitä itse kukin kuvittelee!
- en ikävöi täällä
minun mielestäni voi ikävöidä ainoastaan jotain itselle läheistä henkilöä joutuessaan jostain pakottavasta syystä olemaan tästä tietyn ajanjakson erossa, jonka jälkeen ollaan taas yhdessä.
- Elämä on !
Reilua ja reilua. Joopa. Huokaus ja huokaus. Ikävä ja ikävä. Sanon tämän vaan tän kerran. Jos tää on reilua niin sitten on. Tunteet ei vaan aina ole.
En lue, en valita. Mikä oli sitten kaiken tarkoitus. Onko tunteilla tarkoitusta. Yritän nukkua.hyvää yötä, en vaivaa päätäni näillä enää. Elämä menee niinkuin menee, ei mulla ole siihen nokan kopauttamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828