Kalamieheni paljastui todelliseksi petturiksi

Syksy8

Kalamieheni paljastui todelliseksi valehtelijaksi ja pettäjäsi. Pystyi silmiin katsoen vannomaan muka rehellisyyttä , vaikka oli pettänyt selkäni takana ties kuinka kauan! Vaati vaimoltaan uskollisuutta vaikka pihtasi seksiä. Vieraille naisille sitten tarjosi seksiä. Jätti perheen kuin lapaset,ei tuntenut mitään kun kertoi lapsille poismuuttamisesta. Kalat muka tunteellisia, vaativat itse valtavasti läheisistään mutta kohtelevat muita täysin häikäilemättömästi. Tunnevammaisia. Mieheni käytti minua hyväkseen, nyt sainkin sitten jäädä entiseksi kun hän löysi uuden onnen. Ei ikinä enää kalamiestä. Mieheni pilasi elämäni täysin. Tulen vihaamaan häntä aina. Hukkasin parhaimman nuoruuteni turhaan moisen petturin kanssa.

8

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pettymys

Samaa mieltä. Ketku on kalamies!

• 15+2

Näköjään todella tyypillistä kalamiehille tuo pettäminen..

• syksy8

Valitettavasti. Tiedän parikin tapausta.

• utelias12

Sortuuko kalat usein valehteluun tai asioista mainitsematta jättämiseen, jos ei kehtaa valehdella?

• sesiitä

Katri-Helenalla on sitten reilu ja rehti kalakaveri - niin ainakin toistaiseksi.

• pettäjäntie

Ja sitten on mielenkiintoista seurata kun yksi pettää omaa puolisoaan kalan kanssa ja kala on juuri eronnut omastaan ja meinaavat vielä suhdetta viritellä, että hienot ovat lähtökohdat. Arvot taitavat olla aika hukassa vai mitä??

• syksy8

Juuri näin. Ovat ainakin samalla tasolla noin niin kuin luottamuksen ja muun sellaisen näkökulmasta. Suhde tuskin on kestävä? Tai sitten kyseessä kaksi tosi sairasta, jotka ajattelevat lähinnä alapäälläänsä.

• huheiei

Ei varmasti kestä kauaa! Näkeehän tuon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1710
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1350
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1298
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      850
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      72