Kalamieheni paljastui todelliseksi valehtelijaksi ja pettäjäsi. Pystyi silmiin katsoen vannomaan muka rehellisyyttä , vaikka oli pettänyt selkäni takana ties kuinka kauan! Vaati vaimoltaan uskollisuutta vaikka pihtasi seksiä. Vieraille naisille sitten tarjosi seksiä. Jätti perheen kuin lapaset,ei tuntenut mitään kun kertoi lapsille poismuuttamisesta. Kalat muka tunteellisia, vaativat itse valtavasti läheisistään mutta kohtelevat muita täysin häikäilemättömästi. Tunnevammaisia. Mieheni käytti minua hyväkseen, nyt sainkin sitten jäädä entiseksi kun hän löysi uuden onnen. Ei ikinä enää kalamiestä. Mieheni pilasi elämäni täysin. Tulen vihaamaan häntä aina. Hukkasin parhaimman nuoruuteni turhaan moisen petturin kanssa.
Kalamieheni paljastui todelliseksi petturiksi
8
173
Vastaukset
- Pettymys
Samaa mieltä. Ketku on kalamies!
- 15+2
Näköjään todella tyypillistä kalamiehille tuo pettäminen..
- syksy8
Valitettavasti. Tiedän parikin tapausta.
- utelias12
Sortuuko kalat usein valehteluun tai asioista mainitsematta jättämiseen, jos ei kehtaa valehdella?
- sesiitä
Katri-Helenalla on sitten reilu ja rehti kalakaveri - niin ainakin toistaiseksi.
- pettäjäntie
Ja sitten on mielenkiintoista seurata kun yksi pettää omaa puolisoaan kalan kanssa ja kala on juuri eronnut omastaan ja meinaavat vielä suhdetta viritellä, että hienot ovat lähtökohdat. Arvot taitavat olla aika hukassa vai mitä??
- syksy8
Juuri näin. Ovat ainakin samalla tasolla noin niin kuin luottamuksen ja muun sellaisen näkökulmasta. Suhde tuskin on kestävä? Tai sitten kyseessä kaksi tosi sairasta, jotka ajattelevat lähinnä alapäälläänsä.
- huheiei
Ei varmasti kestä kauaa! Näkeehän tuon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569