Kalamieheni paljastui todelliseksi valehtelijaksi ja pettäjäsi. Pystyi silmiin katsoen vannomaan muka rehellisyyttä , vaikka oli pettänyt selkäni takana ties kuinka kauan! Vaati vaimoltaan uskollisuutta vaikka pihtasi seksiä. Vieraille naisille sitten tarjosi seksiä. Jätti perheen kuin lapaset,ei tuntenut mitään kun kertoi lapsille poismuuttamisesta. Kalat muka tunteellisia, vaativat itse valtavasti läheisistään mutta kohtelevat muita täysin häikäilemättömästi. Tunnevammaisia. Mieheni käytti minua hyväkseen, nyt sainkin sitten jäädä entiseksi kun hän löysi uuden onnen. Ei ikinä enää kalamiestä. Mieheni pilasi elämäni täysin. Tulen vihaamaan häntä aina. Hukkasin parhaimman nuoruuteni turhaan moisen petturin kanssa.
Kalamieheni paljastui todelliseksi petturiksi
8
169
Vastaukset
- Pettymys
Samaa mieltä. Ketku on kalamies!
- 15+2
Näköjään todella tyypillistä kalamiehille tuo pettäminen..
- syksy8
Valitettavasti. Tiedän parikin tapausta.
- utelias12
Sortuuko kalat usein valehteluun tai asioista mainitsematta jättämiseen, jos ei kehtaa valehdella?
- sesiitä
Katri-Helenalla on sitten reilu ja rehti kalakaveri - niin ainakin toistaiseksi.
- pettäjäntie
Ja sitten on mielenkiintoista seurata kun yksi pettää omaa puolisoaan kalan kanssa ja kala on juuri eronnut omastaan ja meinaavat vielä suhdetta viritellä, että hienot ovat lähtökohdat. Arvot taitavat olla aika hukassa vai mitä??
- syksy8
Juuri näin. Ovat ainakin samalla tasolla noin niin kuin luottamuksen ja muun sellaisen näkökulmasta. Suhde tuskin on kestävä? Tai sitten kyseessä kaksi tosi sairasta, jotka ajattelevat lähinnä alapäälläänsä.
- huheiei
Ei varmasti kestä kauaa! Näkeehän tuon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990