Olen pitkään haaveillut pienestä maakellarista. Mitään valmispskettia ei ole varaa ostaa. Tarvitsen todellakin tilan joten sen pitäisi myös pysyä kylmänä . Pointti on että säästäisin sähkössä sekä voisin syödä terveellisemmin ja halvemmalla itse säilöttyä läpi vuoden. Mitään kivoja niksejäkään en ole netistä löytänyt.
Maakellari köyhälle
Köyhähilloojatar
3
157
Vastaukset
- kuoppa
Pienen kellarin pystyy tekemään upotetusta tynnyristä. Toinen tapa on upottaa maahan kaivonrenkaita, vaatii jo kaivinkoneen käymään.
Itse kunnostin juuri maakuopan ovia kun olivat rapistuneet vuosien saatossa. Maakuoppa on jostain aikojen alusta kun tämä talokin, mutta nyt otin sen käyttöön kun on taas sinne laitettavaa. - siitä se
Maahan voi haudata vanhan arkkupakastimen, tai jääkaapin..ne toimivat myös kellareina.
- Zällaren
Tilaa louhokselta kiviä ja muuraa itse. Malleja voit katsella netistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683189
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753077Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682932On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662611Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442122- 601677
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251647- 351635
- 591566