Miksi ylipäätään otot minut hei omistaja :(

Miksi ?

Asun kaupungissa. On mulla omistaja.
Olen silti yöt päivät ulkona.
Vierailen napureiden kuisteilla, josta minut usein ajetaan pois.
Kakin naapurin kukkapenkkiin, jolloin minut taas ajetaan pois.
Yritän tehdä tuttavuutta naapurin aidassa olevan kissan kanssa, jolloin minut taas häädetään pois.
Kakin lasten hiekkalaatikkoon, jolloin minua katsellaan taas pahasti.
Syön lintuja nälkääni, jolloin taas huomaan pahoja katseita.

Mutta eihän mulla ole muutakaan elämää.

Miksi ihminen minut otti ?

5

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnellinen kissa

      Jotta saat elää lajityypillistä elämää. Saat liikkua vapaana, mutta et saa mennä hiekkalaatikoihin tekemään tarpeitasi. Saat tyydyttää saalistusviettiäsi saalistamalla hiiriä ja rottia. Kuulin juuri, että Helsinki on rottia täynnä. Olet siis onnellinen, kun saat olla yölläkin ulkona saalistamssa - olethan yöeläin. Ajattele niitä kissoja, jotka eivät pääse ollenkaan ulos. Onko se kissan elämää olla neljän seinän sisällä koko elämän ajan. Sisäkissat voivat vain haaveilla luonnosta ja niistä herkkupaisteista. Sinun ei myöskään tarvitse syödä masennuslääkkeitä - se on hyvä asia. Mielenterveytesi ei ole järkyttynyt.

      • opit jotain

        Toivottavasti jäät itse joskus ulos värjöttelemään yöksi.


      • Lämpöinen
        opit jotain kirjoitti:

        Toivottavasti jäät itse joskus ulos värjöttelemään yöksi.

        Minullakin on turkki, joten ei palele ollenkaan.


      • suvikatti vain
        Lämpöinen kirjoitti:

        Minullakin on turkki, joten ei palele ollenkaan.

        kissa palelee , turkistaan huolimatta, kun lämpö laskee miinuksen puolelle. Eikä se hiirikään joka päivä suuhun osu, joten nälkä on enimmän aikaa vieraana, ja madot mahassa verottaa osansa siitäkin ravinnosta, mitä kissa ljuonnosta onnistuu saamaan.
        Miksikähän muuten Suomen oloissa ei ole samanlaisia kissalaumoja, kuin etelämmässä, vaikka joka vuosi luontoon kissoja jätetäänkin?
        Eikö suomalaiset kissat osaa lisääntyä, vai olisikohan sitten syynä pakkanen joka tappaa joka vuosi 99% ulos jääneistä elikoista


      • Onnellinen kissa
        suvikatti vain kirjoitti:

        kissa palelee , turkistaan huolimatta, kun lämpö laskee miinuksen puolelle. Eikä se hiirikään joka päivä suuhun osu, joten nälkä on enimmän aikaa vieraana, ja madot mahassa verottaa osansa siitäkin ravinnosta, mitä kissa ljuonnosta onnistuu saamaan.
        Miksikähän muuten Suomen oloissa ei ole samanlaisia kissalaumoja, kuin etelämmässä, vaikka joka vuosi luontoon kissoja jätetäänkin?
        Eikö suomalaiset kissat osaa lisääntyä, vai olisikohan sitten syynä pakkanen joka tappaa joka vuosi 99% ulos jääneistä elikoista

        Kissa ei haluakaan kovilla pakkasilla ulos. Silloin se kehrää sisällä ja käy ainoastaan tarpeillaan ulkona. Sisällä ollessaan kissa saa kypsytettyä kalaa, lihaa ja monenlaisia kotiruokia. Juomina maitoa ja vettä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe