Asun kaupungissa. On mulla omistaja.
Olen silti yöt päivät ulkona.
Vierailen napureiden kuisteilla, josta minut usein ajetaan pois.
Kakin naapurin kukkapenkkiin, jolloin minut taas ajetaan pois.
Yritän tehdä tuttavuutta naapurin aidassa olevan kissan kanssa, jolloin minut taas häädetään pois.
Kakin lasten hiekkalaatikkoon, jolloin minua katsellaan taas pahasti.
Syön lintuja nälkääni, jolloin taas huomaan pahoja katseita.
Mutta eihän mulla ole muutakaan elämää.
Miksi ihminen minut otti ?
Miksi ylipäätään otot minut hei omistaja :(
5
107
Vastaukset
- Onnellinen kissa
Jotta saat elää lajityypillistä elämää. Saat liikkua vapaana, mutta et saa mennä hiekkalaatikoihin tekemään tarpeitasi. Saat tyydyttää saalistusviettiäsi saalistamalla hiiriä ja rottia. Kuulin juuri, että Helsinki on rottia täynnä. Olet siis onnellinen, kun saat olla yölläkin ulkona saalistamssa - olethan yöeläin. Ajattele niitä kissoja, jotka eivät pääse ollenkaan ulos. Onko se kissan elämää olla neljän seinän sisällä koko elämän ajan. Sisäkissat voivat vain haaveilla luonnosta ja niistä herkkupaisteista. Sinun ei myöskään tarvitse syödä masennuslääkkeitä - se on hyvä asia. Mielenterveytesi ei ole järkyttynyt.
- opit jotain
Toivottavasti jäät itse joskus ulos värjöttelemään yöksi.
- Lämpöinen
opit jotain kirjoitti:
Toivottavasti jäät itse joskus ulos värjöttelemään yöksi.
Minullakin on turkki, joten ei palele ollenkaan.
- suvikatti vain
Lämpöinen kirjoitti:
Minullakin on turkki, joten ei palele ollenkaan.
kissa palelee , turkistaan huolimatta, kun lämpö laskee miinuksen puolelle. Eikä se hiirikään joka päivä suuhun osu, joten nälkä on enimmän aikaa vieraana, ja madot mahassa verottaa osansa siitäkin ravinnosta, mitä kissa ljuonnosta onnistuu saamaan.
Miksikähän muuten Suomen oloissa ei ole samanlaisia kissalaumoja, kuin etelämmässä, vaikka joka vuosi luontoon kissoja jätetäänkin?
Eikö suomalaiset kissat osaa lisääntyä, vai olisikohan sitten syynä pakkanen joka tappaa joka vuosi 99% ulos jääneistä elikoista - Onnellinen kissa
suvikatti vain kirjoitti:
kissa palelee , turkistaan huolimatta, kun lämpö laskee miinuksen puolelle. Eikä se hiirikään joka päivä suuhun osu, joten nälkä on enimmän aikaa vieraana, ja madot mahassa verottaa osansa siitäkin ravinnosta, mitä kissa ljuonnosta onnistuu saamaan.
Miksikähän muuten Suomen oloissa ei ole samanlaisia kissalaumoja, kuin etelämmässä, vaikka joka vuosi luontoon kissoja jätetäänkin?
Eikö suomalaiset kissat osaa lisääntyä, vai olisikohan sitten syynä pakkanen joka tappaa joka vuosi 99% ulos jääneistä elikoistaKissa ei haluakaan kovilla pakkasilla ulos. Silloin se kehrää sisällä ja käy ainoastaan tarpeillaan ulkona. Sisällä ollessaan kissa saa kypsytettyä kalaa, lihaa ja monenlaisia kotiruokia. Juomina maitoa ja vettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525220- 783698
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212198Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651885Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1161752Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531326Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951280- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172