Ei jaksa, ei pysty. Kohtalotovereita?

eivaanjaksaenää

Mulla on ollu pitkään sellanen tilanne, etten saa mitään aikaseksi. Ehkä teiniajoista lähtien. Välissä on ollu parempia kausia ja oon luonteeltani innostuja. Lukio jäi kesken jännittämisen vuoksi ja osittain keskittymishäiriön. Oon jo sillon jättäny läksyt ym tekemättä ja tehny ne vasta viimetingassa jotka on ollu pakko, jos sillonkaan. Ja ollu aina myöhässä koulusta ja tapaamisista.

Nytten puolessa välissä kolmeenkymmeneen ikävuoteen oon pisteessä etten saa aikaan mitään. Jotenki asiat on kasaantunu, ahistaa päivät ja nukun miten sattuu. Syön miten sattuu enkä vaan jaksa, tai saa pienintäkään asiaa aikaseksi. Tänään heräsin yöllä ja en oo käyny vielä suihkussa, kohta sossuun viemään sergelin laskuja näytille. Asunto myös lähössä alta vaikka hyvällä paikalla Oulussa, mutta vuokrat on jääny rästiin.

Elän tosi välittömästi. Jos tulee rahaa, se meneeki aika nopeaa. En ehkä aattele seurauksia. Vastuu lienee outo sana mulle. Ei jaksa ja ahistaa alkaa tekemään mitään ku kaikki jää kesken. Kaikki. Samoin ihmissuhteet. Mikään ei pysy. Ois kiva kuulla onko kellään muulla tällasta? En opiskele tai oo töissä tällä hetkellä. Haluaisin kiertää maailmaa ja auttaa ihmisiä, kirjottaa paljon, paljon. Tehä paljon. Ja tietää, että itessä on potentiaalia, mutta ei saa aikaseks mitään ja ku ei oo rahaa ei voi syödä terveellisesti tai tehdä mitään. Pitäis siivota asunto ja myydä tavaroita, mutta ei vaan pysty.

Hajottaa. Sitte jumittaa tässä koneella ja alkaa taas nukkumaan. Alkukuusta on rahaa syödä, loppukuusta ei ja laskujen eräpäiviä ei ees jaksa enää tarkistaa tmv... Mistä vois saada apua? Mielenterveystoimistolle yritän päästä ja terapiaan ratkomaan niitä solmuja miks en saa mitään aikaseks. Oon aika varma että nyt on ainaki masennusta tuon ADD lisäksi aika paljolti..

2

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samperi2014

      Mikään ei ole ikuista, kehenkään tai mihinkään ei pidä takertua. Mulla ihan samanlaista...Olen kohta nelikymppinen ja yksin...niin yksin...mutta onnenpotkuja sattuu kaikenaikaa vaikka niitä itse apatian syövereissä eläessään huomaa. Sen sain tässä huomata. Nimittäin on ollut aika hurja vuosi. Monelle ei tapahdu sen yhdenkään elämän aikana niin hemmetisti erilaisia käännöksiä ku mulle on sattunut tämän vuoden aikana. On siis sattunut yhtä ja toista ja etenkin sitä toista. Ja kyllä mullakin jää kesken asioita. Unirytmi ihan pjaskana. Hoitamaton add tai adhd tuottaa monesti lisäsairauksia, kuten mulla. Mulla on bipo ja persoonallisuushäiriön tynkää..Sain diagnoosini 28 v. nyt vasta alkanut erilaisten nuoruuden sekoiluiden jälkeen syömään concertaa, niin on alkanut hieman erinäiset sekoilut ja tekemättäjättämiset helpottaa..Mulla oli laskujenkin kanssa ihan sama juttu ennen. Se lääke, terapia ja adhd-coaching ym. yhdessä ja oma päätös että nyt elämä muuttuu auttoi. En tiedä kirjoitinko höpöjä, toiv. auttoi edes vähän..

    • trixx

      Hanki edunvalvoja. Hän muistaa maksaa laskusi ajallaan ja saat kerran viikossa sen viikon ruokarahan. Parempi edunvalvoja kuin nukkua sukulaisten nurkissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe