Kirjoitetaan se ulos itsestämme mitä haluaisimme sanoa rakkaallemme mutta
kuka mistäkin syystä ei ole nyt puheyhteyden päässä hänestä.
Itse haluaisin kysyä siitä mitä silmäni näkivat, oliko se jotakin muuta vai juuri sitä miltä se näytti. Asia painaa mieltä ja ehkä ensi viikolla mahdollisuus puhumiseen.
Mitä sinä sanoisit?
Sydämen päällä
19
126
Vastaukset
- Voi että sentäs
Niin paljo ois puhuttavaa, kysyttävää mutta oisko eka mieleentuleva semmonen että tykkääkkö yhtään ?
- Mieheltä.
Anteeksipyyntö ruusukimpun kera. Sen kun saisi ulos itsestään.
- öoy8tv7
Sanoisin sille naiselle, että haluaisin tutustua sinuun paremmin. Olet usein ajatuksissani.
Ja ensi viikolla nähdään... - Haluaisin tietää
Miksi vihasit/vihaat mua niin paljon? Mitä olen sulle tehnyt?
- kreosoottii
Ei mulla oikeastaan ole enää mitään sydämen päällä, ja sen lienee hänkin huomannut. Sydän kevyt, mieli kevyt :). Tarkoittaa, ettei mun ole tarvinnut enää aikoihin tehdä aloituksia. Ja tää on todellakin pysyvää, ei luuloa, ja se on hyvä.
Kyllä se tarpeesta kumpusi silloin, väkisin en kirjoita, jos ei kirjoituta. Joskus vieläkin tulen lueskelemaan ja ehkä jotain kommentoinkin, kuten nyt, mutta tosiaan - aloitukset ovat osaltani historiaa. Kaikki on siis hyvin ja järjestyksessä, erikoinen elämänvaihe takana, hän kuitenkin vielä edessäni (tai oikeastaan minä hänen edessään ;)).- Ei Mies/ei "me2"
"Tarkoittaa, ettei mun ole tarvinnut enää aikoihin tehdä aloituksia. Ja tää on todellakin pysyvää, ei luuloa, ja se on hyvä."
Niinkö? Onko nimesi kenties Tuula?
- ehkä jotakin niin et
kierrät ja kaarrat mielessä yhtenään, olis kiva tutustua paremmin jos säkin haluut.
mentäs vaikka lenkille ja kahville.- Miehelle kysymys,
miksi purit väsymykset yms. minuun?
- kuiskaisin hiljaa
tykkään susta.
- Rantaplannn
Minulla ei ole rakasta, mutta monien ihmisten kanssa olisi mukava jutella niitä näitä. Ehkä jostakin voisi saada hyvän ystävän.
- Ei "me2"
Ran-tan-plan eli Tuula? Sinäkinkö palstalla?
Ja kerrot olevasi vapaa? Kenellepä haluat sen kertoa?
- Näin se on.
Rakkaallemme? Ei ole sellaista tällä hetkellä. Joillekin sanoisin, jos ollaan niinkuin mitään ei olisikaan, mitään ei ole. Eikä tule olemaan minun kanssani. Ja jos viesteihin ei vastata, niitä ei lähetetä enempää. Ja mitään keskustelua ei tule, jollei aloite siihen tule selkeästi irl ja asialliseen sävyyn.
- Ei minulle :)
Sinunlaisesi sääntöihmiset parasta kiertää kaukaa.
- Eikä minulle :)
Ei minulle :) kirjoitti:
Sinunlaisesi sääntöihmiset parasta kiertää kaukaa.
Jos on pelaa mun säännöillä tai joudut pelistä ulos-tyyppiä :D.
- ed.
Eikä minulle :) kirjoitti:
Jos on pelaa mun säännöillä tai joudut pelistä ulos-tyyppiä :D.
Niinpä.
- minijeesus
Rauhaa ja rakkautta kaikille ympärillä oleville.
- Parempi etten
Parempi kun en sano enää mitään. Kaikki on jo sanottu. Hän ei tuntenut tarpeeksi. Olin vain hetken huvi ja piristys. Voisin kertoa että minuun sattuu ja paljon.
- Ei Mies/ ei "me2"!
Eipä kirjoiteta ulos ei! Pyrin aina lopulta sanomaan sanottavani suoraan, kasvokkain. Joskus voi kuitenkin mennä aikaa, ennen kuin tulee tilaisuus.
- 4321
Haluaisin sanoa juuri hänelle, Miehelle: haluaisin tutustua sinuun paremmin. Olet alati ajatuksissa.
Kunnes jälleen....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719427- 756412
- 286056
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni965870Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435719Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h995604- 625043
- 434727
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on574066- 493695