Muistaakseni esittäjä on Heikki Kinnunen ja aikakirjoissa 80-luvulla.
Laulu alkaa näin:
Maantietä kulki kerran Rellu, laulellen soitti luuttuaan, ei huomisesta huokaellu ei voinu mitään puuttua.
Heh hauska biisi kun osais kaikki säkeistöt....
Mistä tämän laulun sanat saisi?
6
4255
Vastaukset
- google
googleta ja etsi
- Coda
...esittäjä onkin Vesa-Matti Loiri. Kappale on naurava kulkuri. (vai olikos sittenkin laulava kulkuri) Kuitenkin. Ainakin joiltain veskun aiemmilta levyiltä kappale löytyy ja varmasti netistäkin.
- Koopee
Sanoja en ala etsiä, mutta kappale on "Prinsessan sukkanauha". Sanoittaja/ kääntäjä Veikko Lavi ja esittäjänä Heikki Kinnunen. Jos näillä tiedoilla löytäisit...
- Rellutar
Joo Lavin sanoitus se on ja Prinsessan sukkanauhaa siinä lauletaan, täytynee varmaan kääntyä kirjaston musiikkiosaston puoleen - netti ei apuaan suo...
- Coda
Täytyy myöntää, väärässä olin ja pahasti.
Yritin googlettaa, mutta ei löytynyt mitään ihmeellisempää, lähinnä tietoja kappaleesta ja esityksistä. - terry.rytina
Löytyy varmasti.
Ja toivelaulukirjat löytynee jokaisesta kirjastosta.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741359Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431249Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511061Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2541032- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39688Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44651- 30607