Eli kysymys kuuluu: Montako kertaa puhelin pitää käyttää takuuhuollossa saman vian takia, ennenkuin ne korvaa kokonaan uuden puhelimen? Rupesin tässä miettimään, että kun tänään vein puhelimen jo toista kertaa peräkkäin huoltoon saman vian takia. Vielä eivät varmaankaan heti toisella kerralla korvaa, vai miten on? Puhelimen hain edellisen kerran huollosta 4päivää sitten. No jos tajusitte jotakin niin hyvä.
takuuhuolto/uuden puhelimen korvaaminen
3
419
Vastaukset
- 346474
Pitäneepä kait vielä kertoa, että puhelin on ostettu Jyväskylässä Gigantista, ja puhelin on korjattavana Jyväskylän Midaressa, nyt lähti kuulemma korjattavaksi jonnekin nokian keskushuoltoon kun kuulemma Midare ei saa korjata puhelinta sillä perusteella että se on niin vähän aikaa sitten ollut niillä viimeksi korjattavana.
- ostaa
aina sitä samaa Nokiaa? merkki maksaa, ei tekniikka.
- HMH
minun käsityksen mukaan mäkitorppa vaihtaa rikkinäisen vastaavaan ehjään ei siis välttämättä uuteen mutta eihän se rikkinäinenkään ole enään uusi.akun saa ottaa ja vaihtaa -vaihtokoneeseen.en tiedä pitääkö olla mäkitorppa klubin jäsen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849