Kauniita unia!!!!
Hyvää yötä, Janne
17
179
Vastaukset
- minä ja hän
Oispa minulle...
- minä ja hän
Hyvää yötä...
- Minä <3 Sinua
Hyvää huomenta, Janne!!!
- minä ja hän
Huomenta vaan...
- Toivotan
Huomenta.
Jos tietäisin keneltä tää niin voisin toivottaa
Hyvää huomenta!!!
Mutta huomenta kuitenkin. - J****
Hei nyt naijaan. ;]
- ei pahalla :)
tos on kyl kirj. virhe.
Pitää lukee: Hei nyt naijjjaan!
Parit jiit.
- minä ja hän
Ja kuka mahtaa olla viestin kirjoittaja?
- Minä <3 Sinua
Yx blondi, joka kuvittelee, että meillä voisi olla hyvä yhdessä, jos vain antaisimme tunteillemme "luvan"....
- yksi blondi kiikaris
Minä <3 Sinua kirjoitti:
Yx blondi, joka kuvittelee, että meillä voisi olla hyvä yhdessä, jos vain antaisimme tunteillemme "luvan"....
No ota homma haltuun ja avaa suusi. Ei sinusta muuten ota selvää.
- J****
Minä <3 Sinua kirjoitti:
Eikö facebook toimi sullakaan?
- J....
J**** kirjoitti:
Eikö facebook toimi sullakaan?
Tekstari toimii.
- Minä <3 Sinua
Samoin tänne suuntaan...
- blondi kans
Facesta.. Miksi poistit mut kavereista..?
- vielä fb kaveri
Syyttäkö poisti?
En usko...
- blondi kans
Hänen motiiveistaan en tiedä. Enkä tosin lähde kyselemäänkään. Mutta perinteisiä naisten kilari sekoiluja hän eikä kukaan muukaan tule minulta saamaan. Sillä pienessä mielessäni kuvittelen että osaan käyttäytyä aikuismaisesti. Keskustella jos niikseen tulee, pitää turpani kiinni jos on tarvetta. Ymmärtää yskän jos toista ei kiinnosta ja joskus myös joutua olemaan saamatta vastauksia. Sellaista elämä on :) Joskus suolaista.. Joskus makeaa ;)
- Minä <3 Sinua
Huomenta, mies! Tulehan aamukahville sieltä ruudun äärestä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750