Moi

Pirjo44v

Lemppari on takaa

Terveisin Pirjo

4

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hkpl

Takaapäin on tosi makee, etenkin niin että nainen on polvillaan vaikka sohvan reunalla... Nojaa käsillään selkänojaan ja jalat sopivasti levällään... On hyvä tulla siihen taakse, työntyä ihanasti sisään ja voi samalla vapaana olevalla kädellä hyväillä naista... Rintoja ja klitorista jne... Ja voi kuiskia korvaan kuinka hyvältä tuntuu...
      Tietty ensin voi joko käsin hyväillä pimpsan märäksi tai jos nainen antaa niin nuolla kunnolla!
      Löytyiskö Tampereen suunnalta halukasta naista..?!
      Oon nelikymppinen mukava, suomalainen miehekäs mies.
      Varattu mutta puutteessa, kuinkas muuten. Yksi halukas nainen luottamukselliseen ystävyys suhteeseen kera ihanan erotiikan..
      sex75(at)luukku.com

• liian tiukka laueta

Muuten hyvä asento, mutta moni nainen menee liian tiukaksi siinä asennossa, varsinkin jos pitää jalkojaan yhdessä. Siis liian tiukaksi nimenomaan lauetessa ja syntyy sellainen paine että mulkku on pakko vetää pois ettei sisukset räjähdä. Lopputuloksena on sotkuinen selkä. Ja mä kun nimenomaan nautin naisen sisään lauetessa enkä millään tohtisi roiskia mihin sattuu, mut tuo takaapäin laukeeminen on sit muitten jätkien juttu tai tarttis ettiä väljempi nainen siihen lystiin?

• Ymmärsin kyllä...

Onhan yritys toikin...
      ;-D

• Takaa on paras .... myös kakkoseen samalla

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe