Onko miesten sheivaamiselle yläikärajaa?

paljas mies

Tuleeko sheivaamiselle yläikäraja vastaan? Onko sheivaaminen 60 ikäiselle tai 75 ikäiselle yhtä hyväksyttyä kuin kolmikymppisen miehen parturointi? Jos 15-v:n vanhempi "kauhistuu" nuoren karvojen ajelusta, niin moniko kauhistuu salilla tai uimahallissa, jos em. ikäinen mies esiintyy munat ajeltuna?

21

365

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jortikka.

      "kauhistuu" no, sehän on hänen häpeänsä ei ajellun.

    • Nykyään ne

      Nykyään tuntuu, että noin 30 vuotiaat miehet kauhistuu mistä vain, heti kun jokin ei ole oman muotin mukainen, niin se on vallan kauheaa. Ennen sellaisia oli 70 v "mummot".

      • hirveetäonnykysin

        Itse olen kanssa kauhistuneena katsellut omien lasten kasvaessa että millaisia nuo nykyajan pojat on. Hirveitä selkäänpuukottavia toisia manipuloivia juoruämmiä.
        Jotenkin järkyytävää että sosiaalisen median myötä myös pojat ovat alkaneet käyttäytyä kuin pahimmat tyttölapset silloin aikoinaan. Ja se mikä oli juoruämmämäistä käytöstä ennen on nykyään aivan standardi. Ne juoruämmät sitten taas onkin miljoona kertaluokkaa pahempia kun meidän nuoruudessa.

        Siihenkö nämä whatsappit, snapchatit, kikit , facet, ig:t yms.. ovat meidät ajaneet, voi voi :(

        Jotain positiivistakin sentään, ilmeisesti fyysistä väkivaltaa ei koeta enää niin paljon kun meidän aikana, silloin ennen oli aivan tavanomaista että joko oppilas tai opettaja sai turpaansa ainakin kerran viikossa.

        Ja aloittajalle: minä olen sheivannut viimeiset 25 vuotta enkä näe mitään syytä lopettaa sitä, aivan sama mitä muut ajattelee.


      • katsopeiliin

        Olet oikeasti homo. Kukaan vanhempi kaveri ei ajele kuin akat, eikä akkojenkaan pitäisi.


      • MitäIsotEdellä
        hirveetäonnykysin kirjoitti:

        Itse olen kanssa kauhistuneena katsellut omien lasten kasvaessa että millaisia nuo nykyajan pojat on. Hirveitä selkäänpuukottavia toisia manipuloivia juoruämmiä.
        Jotenkin järkyytävää että sosiaalisen median myötä myös pojat ovat alkaneet käyttäytyä kuin pahimmat tyttölapset silloin aikoinaan. Ja se mikä oli juoruämmämäistä käytöstä ennen on nykyään aivan standardi. Ne juoruämmät sitten taas onkin miljoona kertaluokkaa pahempia kun meidän nuoruudessa.

        Siihenkö nämä whatsappit, snapchatit, kikit , facet, ig:t yms.. ovat meidät ajaneet, voi voi :(

        Jotain positiivistakin sentään, ilmeisesti fyysistä väkivaltaa ei koeta enää niin paljon kun meidän aikana, silloin ennen oli aivan tavanomaista että joko oppilas tai opettaja sai turpaansa ainakin kerran viikossa.

        Ja aloittajalle: minä olen sheivannut viimeiset 25 vuotta enkä näe mitään syytä lopettaa sitä, aivan sama mitä muut ajattelee.

        Tuohon teinipoikien "juoruämmämäisyyteen" olen itsekin kiinnittänyt huomiota, tosin ihan samanlaisia kaakattavia katkerakaarinoita näkee jokaisen kylän "shellinbaarissa", ikää niillä vaan on yleensä 40 ....


    • Voi herra jumala

      Kysytkö oikeasti tosissasi tätä? Mitä väliä sillä on jos itsensäparturoi. Älkää olko noin fucking riippuvaidsia toisten mielipiteistä.

    • posliinimirri

      Hei paljas mies... EI TULE YLÄIKÄRAJAA IKINÄ!! Aja ihmeessä tai siisti, miten haluatkin.
      Siis, jos tuollaisen miehen näkisin nakurannalla.. eli 60 tai 70 ja sheivattuna, sehän se vasta nannaa on...mmm! Upeaa katsella ja uskon, että mieskin nauttii ihailusta?? Kuin myös käytettäessä kalua hmm naisen kanssa, suikkaritkin tuntuu paljon paremmalta ilman vihoviimeisiä karvoja suussa.. vinksvinks!!

      Ne karvatuheroiset miehet, joilla ei karvapesästä edes vehjettä erota, ne saisivat hävetä! Huolittelisivat edes hieman...uiiih! Joillakin on 70v kasvatettuja karvoja alapäässä... pakko sanoa, että phui. Ei kiinnosta edes katsoa. Siis tämä näin naisen mielipide. Sheivaa ihmeessä, vaikka vain omaksi iloksesi... tuntuu ihanalta ja on kalukin on näyttävämmän näköinen, vaikket sitä tietysti muiden iloksi tee...? Oma fiilis on paras mittari, jos tuntuu hyvältä, aja pois! Älä mieti muiden mielipidettä.

    • Paljaspappa

      Ei ole, miksi pitäiskään olla? Kyllä sitä tuossa iässä pitäisi saada itse päättää omista karvoistaan. Itselläni iikää 60 ja vehje heiluu jalkojen välissä täysin karvattomana.

      • posliinimirri

        Moi paljaspappa... pakko kysyä, oletko aina sheivannut kalusi ja pallisi vai alkanut tekemään sitä vasta vanhempana? Olinko oikeassa, että tuntuu kivemmalta seksi ja näyttää paremmalta ilman karvoja? Ovatko naisesi sanoneet siitä jotain?


      • Paljaspappa
        posliinimirri kirjoitti:

        Moi paljaspappa... pakko kysyä, oletko aina sheivannut kalusi ja pallisi vai alkanut tekemään sitä vasta vanhempana? Olinko oikeassa, että tuntuu kivemmalta seksi ja näyttää paremmalta ilman karvoja? Ovatko naisesi sanoneet siitä jotain?

        Kyllä ne karvat ovat olleet poissa siitä lähtien kun olin 30-kymppisenä nivustyräleikkauksessa ja hoitsutyttö ajoi paljaaksi, tykkäsin että sehän näyttää hyvältä ilman karvoja ja kyllä on naisetkin tykänneet lutkuttaa tuota silomulkkua, niinkuin eräskin sitä kutsui, itsekkin tykkään lipaista mielummin paljasta karvatonta tai edes siistittyä pimpslooraa.


      • posliinimirri

        Oukei kiitos vastauksesta... samaa mieltä naistesi kanssa... ihanaa on maistella puhdasta posliinikalua ja kasseja. Nam! Ja komeampikin on niin...?

        Etkä ole kateellisille äijille saunoessa korviasi lotkauttanut karvattomuudesta.. tai eihän miehet toisilleen niistä varmaan sanokaan? Naiset ne vaan rutkuttaa toisten asioista, pitäisivät mölyt mahassaan, jos ei ole mitään hyvää sanottavaa!! Hyvää jatkoa sinulle ja silomulkullesi.. mm ; )


    • Lanion

      Kun alssi yllättää ja kädet tarisee siihen malliin, ettei alapäätä tohdi millään terävällä lahestyä. Mutta eivät nuo karvat enään kasvakkaan tuossa vaiheessa.

    • Lieneekösopivaa

      Pitäisikö lopettaa parran ajelu aamuisin, 75v tuli hiljattain täyteen ? Pallit olen ajellut karvoista, hieman muualtakin.

    • kiimainentytär

      Minusta sheivaaminen on täysin turhaa. Isäni kysyi minulta, että pitäisikö hänen sheivata, vai nautinko hänestä muutenkin. Minusta sheivaaminen on sairasta. Karvathan ovat kuin suoja alapäälle. Pidän siitä kun saan kammata isäni pallikarvoja suoriksi, se on jotenkin kiihoittavaa.

      • olet oikeasssa :)


    • entiedämitävittuateen

      Mikä näitä ihmisä oikeasti vaivaa... itsestään selvää on että siinä on yläikäraja. Joku saattaa vahingossa leikata kikkelinsä irti jos on liian nuori sheivaus työkaluille

      • Tuokin on totta, vanhetessaan se näköhän huononee, niinkuin masturboidessaan. Ei vanha ukko toi mamma tiedä mihin ne niillä terillä oikeen sohii. Minusta sheimaavisvälineet pitäisi kieltää lailla!


      • entiedämitävittuateen
        jomppadaa kirjoitti:

        Tuokin on totta, vanhetessaan se näköhän huononee, niinkuin masturboidessaan. Ei vanha ukko toi mamma tiedä mihin ne niillä terillä oikeen sohii. Minusta sheimaavisvälineet pitäisi kieltää lailla!

        aivan oikein! mukavaa että täältä löytyy sielunkumppaneita


    • meitä-on-moneksi

      Vanhemmiten pitäisi olla palvelut karvojen poistamiseen. Kun ei itse näe ajella, niin joku toinen ajelisi. Itsellä karvat kutittaa herkästi ihoa. Esim. jos vaikka käteen tulee yksittäinen pitkä karva, niin se alkaa väistämättä kutittamaan ihoa. Siispä karvat on pidettävä riittävän lyhyinä tai poistettava kokonaan, etteivät alkaisi kutittamaan.

      • Paljaspalli

        Ei minusta siihen ole mitään ylärajaa. Olisi hyvä jos saisi esimerkiksi hieronnan yhteydessä lisäpalveluna karvojen ajelua., tietenkin lisämaksusta. Mielelläni maksaisin, että saisin pallini paljaaksi ammattilaisen ajelemana.


    • Paljaspappa

      Jos ei itse pysty ajelemaan niin voihan sitä mennä liikkeeseen jossa suoritetaan karvojen poistoa sokeroinnilla myös miehille. Itse löysin tällaisen paikan ja kävin kokeilemassa, sattuihan se pirusti mutta tässä iässä kestää jo kipuakin ja lopputulos oli kyllä niin siloisen sileät pili ja pussit ettei paremmasta väliä. Vähän ne siellä ensin kattelivat minua että onko pappa tosissaan ja kun sanoin että olen ja että eikun karvat pois, siitä se homma eteni, ei muuta kuin housut pois ja hoitopöydälle ja käsittelyn jälkeen kassalle, 55eur maksoi, meinaan mennä toistekin.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe