Pelimiehiin langenneet

Tosinaiset ry.

Täällä me pelimiehiin langenneet rukutetaan.

Mä sain idean, mitä jos miehillekin pitäisi järkätä suosittelijat!! Kilautus jollekin entiselle tyttöystävälle ja selvitetään minkälainen kaveri se vasta tavattu oikein on ennen kuin sekaannutaan millään tavalla häneen. Olisko ideaa? Siinä loppuis saanti monelta pelimieheltä. Perustetaan liitto!

20

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tosinainen

Höpöhöpö. Mitään liittoja perusteta. Ilman pelimiehiä tämä maailma ois aika tylsä paikka. Miehilläkin on oikeudet! Minä perustan Pelimiehien tuki ry:n vastalauseena Tosinaiset ry:lle. :)

• Tosinaiset ry

Jaa pitää pelimiehilläkin olla oikeus kusettaa ja valehdella? Perustan liiton. Arvoiksi tulee oman arvon vaaliminen, suoraselkäisyys ja totuus.

• ei tosinainen
        Tosinaiset ry kirjoitti:

Jaa pitää pelimiehilläkin olla oikeus kusettaa ja valehdella? Perustan liiton. Arvoiksi tulee oman arvon vaaliminen, suoraselkäisyys ja totuus.

Ainahan siellä on se vastakappale, joka uskoo niitä valheita? Paremminkin perusta liitto Vahvistamme naisia, jotta he eivät lankeaisi pelimiesten pauloihin ry. Ja Pelimiehien tuki ry:n suojelijaksi Hank Moody. Vai oliko se paha poika? En nyt ole varma... ;)

• Ap.
        ei tosinainen kirjoitti:

Ainahan siellä on se vastakappale, joka uskoo niitä valheita? Paremminkin perusta liitto Vahvistamme naisia, jotta he eivät lankeaisi pelimiesten pauloihin ry. Ja Pelimiehien tuki ry:n suojelijaksi Hank Moody. Vai oliko se paha poika? En nyt ole varma... ;)

No ei ehkä hyvä idea, mutta miksi sanot että valheen uskoja on vastuussa ?? Ei syy ole siinä jota kusetetaan. Ei mulkkuja saa puolustaa.

• Sehän on
        Ap. kirjoitti:

No ei ehkä hyvä idea, mutta miksi sanot että valheen uskoja on vastuussa ?? Ei syy ole siinä jota kusetetaan. Ei mulkkuja saa puolustaa.

kusettajien peruspuolustus.
        Taitaa olla mies kirjoituksen takana.

• mulkukkaaja
        Sehän on kirjoitti:

kusettajien peruspuolustus.
        Taitaa olla mies kirjoituksen takana.

Jos mulla ois oma mulkukka, pitäisin siitä hyvää huolta, kastelisin ja Substralia antaisin. Juttelisin sille mukavia ja soittaisin musiikkia.

• an mun kaik kestää

ääliö. jos ei omat hoksottimet riitä ihmisen näkemiseen, rupee nunnaks. exiltä saa varmaan just oikeeta, puolueetonta infoo. nuija! :)

• esittelijä

Sanoisin että toiset eksät toivovat hyvää siitäkin huolimatta, että oma soppa tuli keiteltyä pohjaan.

Jos mulla olisi elämäni manteli hyppysissä, esittelisin hänet ehdottomasti eksälleni, koska mulla on kovin vähän peiteltävää.

• ap.

Tosikko!

• pelailija

Kuulostaa suunnitelmalta, jos on tosi kyseessä.

Jos taas pelkkää pelailua, ei kannata vaivautua, sillä pelit ne on hauskat pelit.

• Tosinaiset ry.

Jos oot mies, niin ehkä sun mielestä! Patjana ei kiva olla.

• patjan paikka
        Tosinaiset ry. kirjoitti:

Jos oot mies, niin ehkä sun mielestä! Patjana ei kiva olla.

Ota siis vuoteesi ja kävele

• ap.
        patjan paikka kirjoitti:

Ota siis vuoteesi ja kävele

Ei hätää, tehty jo!

• Nope.

En liity. En meinaa tarvita tuollaista yhdistystä jatkossa.

• pelihenkilö

Mä periaatteellisesti kammoksun ajatusta, että miehet vain pelailis ja naisia vietäis ku markan rahaa....

Ei se naisesta totuutta poista jos joskus vähän pelittää?

• Ap.

Pelatkoon ne keskenään joista se on kivaa, oli mies tai nainen. Jättäisivät ne rauhaan jotka haluavat elää toisella tavalla.

• ilmoittelija
        Ap. kirjoitti:

Pelatkoon ne keskenään joista se on kivaa, oli mies tai nainen. Jättäisivät ne rauhaan jotka haluavat elää toisella tavalla.

Niin, ja noistakin asioista pitäisi jutella sen ihmisen? Kaippa siinä eniten satuttanee se että toinen on alttarille aameneen menossa ja toinen dippailee tastinginä useammassa dippikastikkeessa?

Siis epämääräinen vertaukseni viittaa siihen, että niin helposti sitä jättää puhumatta sen tärkeän "mitä sinä odotat meistä" -keskustelun ja kuvittelee mieluummin jotain, joka pitäisi työllä ja tuskalla rakentaa todeksi.

Siispä: Hei mies! En vaadi enkä odota sulta mitään, sillä mulla ei just nyt ole mitään vakavaa annettavaa. Kis ja Pus!

• Ap.
        ilmoittelija kirjoitti:

Niin, ja noistakin asioista pitäisi jutella sen ihmisen? Kaippa siinä eniten satuttanee se että toinen on alttarille aameneen menossa ja toinen dippailee tastinginä useammassa dippikastikkeessa?

Siis epämääräinen vertaukseni viittaa siihen, että niin helposti sitä jättää puhumatta sen tärkeän "mitä sinä odotat meistä" -keskustelun ja kuvittelee mieluummin jotain, joka pitäisi työllä ja tuskalla rakentaa todeksi.

Siispä: Hei mies! En vaadi enkä odota sulta mitään, sillä mulla ei just nyt ole mitään vakavaa annettavaa. Kis ja Pus!

Samaa mieltä, asiat pitäisi osata selvittää puhumalla. Tuntuu olevan aika harvinainen taito. Mulla kyse on enemmän omasta ihmisarvostani ja siitä että minä en siedä huonoa kohtelua, kuin johonkin aameneen kohti suuntaamisesta. Haluan kohdata ihmiset aidosti, menee hermot jos joutuu johonkin kiimanäytelmään osalliseksi. Niin sen koen, se pelailu on näytelmää.

• Runkutetaan,

joo....

• WWW.tosimiehet.fi

Ja naisen olisi aina näytettävä psykiatrin lausunto terveydentilastaan, ja entisen miesystävän yhteystiedot. Ja mikäli ollut viimeisen 5 vuoden aikana enemmän kuin kaksi, niin heidän myös, ennenkuin mennään tutustumisessa osoitteeseen saakka. Meillä liitto jo on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5115
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3658
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1504
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1391
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1292
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1198
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1117
    Aihe