lahjakorttipalvelu.com - kellään kokemuksia?

PaskanenNakki

Tarvitsen pikasen lainan ja ajattelin ottaa sen lahjakortteina.

Kellään kokemuksia tästä puljusta?

Ja alle voi listaa muutki paikat mitä on?

24

4425

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koppanne
      • 8+14

        Kysyjä ja vastaaja ovat yksi ja sama henkilö. Etkö voisi reilusti ostaa mainostilaa Suomi24:ltä tai Googlelta etkä spämmätä tänne palstalle?


    • ISOSTIpettynyt

      ideana hyvä, mutta lopullinen hinta ei pidä ollenkaan paikkaansa. 40euron S-lahjakortilla tulikin yli 72euroa hintaa. Eivät kerro koko totuutta....muka eivät tiedä, kuinka paljon puhelinvälitys vielä ottaa välistä. Kun soittaa, ni ilmoitetaan, et puhelun hinta on muistaaksini n. 58euroa....mutta mutta... miettikää kuinka kova hinta 40 euron kortista tulee... lähes 100%. eli 72 euroa 40euron lahjakortista!!!!!

    • OK-Sami

      Ainakin mulla on toiminut hyvin ja voin suoritella kaikille. Lahakortipalvelu.com on pelastanut ainakin meidän perheen talouden ja auttanut useiden rahoituskriisien yli. Olen todella kiitollinen lahjakorttipalvelu.comille, joka on innovatiisesti uuden rahoitussektorin harjalla ratsastaja. Hyvä lahjakorttipalvelu.com!

      • lahjaitselle

        Noita lahjakorttipalveluitaon useita. Yritin ostaa puhelimella 20 euron s-yhmän kortti, mutta lopullinen hinta olisi ollut jotain 35, niin en siihen suostunut. Mutta lahjakortit ovat hyvä idea jos esim epäilee että loppukk ennen palkanmaksua on ankeaa ja rahat loppu niin palkkapäivänä on tapana ostaa jollain 50 kympillä itselle lahjakortteja. Kivaa kun saa mennä ostoksille kauniin lahjakortin kanssa, tunne aivan erilainen kuin jos menee kasan panttitölkkien ja laatikonpohjalta löytyneiden 5 senttisten kanssa (toki nekin kantsii käyttää)


      • jkvribhtbnm
        lahjaitselle kirjoitti:

        Noita lahjakorttipalveluitaon useita. Yritin ostaa puhelimella 20 euron s-yhmän kortti, mutta lopullinen hinta olisi ollut jotain 35, niin en siihen suostunut. Mutta lahjakortit ovat hyvä idea jos esim epäilee että loppukk ennen palkanmaksua on ankeaa ja rahat loppu niin palkkapäivänä on tapana ostaa jollain 50 kympillä itselle lahjakortteja. Kivaa kun saa mennä ostoksille kauniin lahjakortin kanssa, tunne aivan erilainen kuin jos menee kasan panttitölkkien ja laatikonpohjalta löytyneiden 5 senttisten kanssa (toki nekin kantsii käyttää)

        "Yritin ostaa puhelimella 20 euron s-yhmän kortti, mutta lopullinen hinta olisi ollut jotain 35, niin en siihen suostunut."

        Vivuksella 20 €:n pikavippi maksaisi kuukauden takaisinmaksuajalla 5 €.


    • sk37t

      Hei! Entä lahjakortteja.com, kokemuksia?

    • Eilainaakiitos

      Olisko viksumpaa hankkia säännöllistä jatkuvaa tuloa ikuisen lainailemisen sijaan? Tuolla on ohjeita miten oman verkkokaupan voi aloittaa pienimmillä mahdollisilla kustannuksilla (kympeillä):
      Http://tinyurl.com/kauppiaaksi

      • Anonyymi

        Kyllä se osoite on kuitenkn http://aloitaoma.yolasite.com/

        "Hanki 20.000 Facebook tykkäystä
        Aktivoi sivustosi Facebook tykkää -nappula (usein löytyy valmiina ominaisuutena ohjelmistossa), tai käy tekemässä FB sivu verkkokaupallesi. Hanki 20.000 FB tykkäystä 100 eurolla niin kauppasi ei näytä niin kuolleelta ja ihmiset näkevät että kauppasi on suosittu ja kiinnostuvat."


    • Jusahki91

      katsokaa laskuhelppi googlesta. Se on ihan mukava palvelu ja itse olen käyttänyt niin jäi rahaa bisseen :D

    • velax72728

      Hyvin toimii. Tilasin 2 korttia kokeeksi. Paysafekortit tuli alle tunnissa emaililla.

    • Make447

      Toimittaa kun on itsellä varaa lunastaa , 200 lahjakortin lähetti " vahingossa " 2 erässä , toinen oli ostettu Siljalta 2 päivää myöhemmin kuin aikaisemmin vahingossa lähetetty 100€ liian pieni lahjakortti.

    • vittuuntunut123

      Ihan täyttä paskaa ja huijausta. Ei toimita tilauksia perille asti, väittää selvittävänsä asiaa postin kanssa eikä kuitenkaan tee mitään. Lopuksi jättää vastaamatta asiakkaalle.

    • PULLONKERÄÄJÄONPULLIS

      Lahjakorttien tilaaminen osamaksulla on vähän samaa kuin olla vippipösilöiden pullonkerääjä.
      Muuaaaahhhaaaaa !

    • Anonyymi

      Jos erehdyt rekisteröitymään, voit olla varma, että spämmiä tulee joka tuutista...

    • Anonyymi

      Lahjakortit pelastivat meidänkin perheen joulun, ei kun pääsiäisen. Hyvä lahjakorttipalvelu hyvä!

      • Anonyymi

        pidä turpas kiinni botti


    • Anonyymi

      ihan täyttö paskaa

      • Anonyymi

        Tilasin 30,!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasin 30,!

        Palvelu käyttää vielä vuonna 2020 salaamatonta yhteyttä!


    • Anonyymi

      Itse ostin Lambon lahjakorteilla. 300 000 euron auto tuli maksamaan 500 000 euroa, mutta pieni hinta kun sai lahjakorteilla näpräillä.

      Suosittelen kokeilemaan. 😎

    • Anonyymi

      Huijaussivusto. Itseltä lähti rahat ja kalliit toimitusmaksut mutta mitään lahjakorttia tai tilausvahvistusta ei ikinä tullut! Varokaa!!

      • Anonyymi

        Tuli kuitenkin lopulta. Pahoittelut väärästä infosta.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1870
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1272
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      989
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      695
    Aihe