Kyllä suuresti ihmettelen minkälaista porukkaa osa tori.fi:n ostajat ovat! Käytöstavoista ei tietoakaan.
Sitten on näitä ihme tinkijöitä, joiden mielestä lähes uusi 700e tuote tulisi maksaa 5e kun ei heillä ole rahaa ja sä hluat myydä käytettyä tavaraa.. Lisäksi vaaditaan, vaikka ilmoituksessa lukee vain nouto, että tuodaan tavaran 200km päähän.
Myin kerran muutaman kuukauden vanhaa iphonea erittäin edulliseen hintaan.Yksi soittaja vaati, että iphonen lisäksi tulisi kuulua ipad, koska hänellä on huono kannettava..jaa...voivoi..Miksi haluavat soittaa aivan täysin turhaan!!
Järki hoi! Älä jätä!
Tori.fin ostajat ärsyttää
4
302
Vastaukset
- ei näin
Ja entäs nämä 'ostajat' jotka haluavat vain tietää, että "onko tavara vielä myynnissä"....Vastauksen saatuaan eipä enää ollakaan yhteydessä myyjään. Yllättävän paljon tällaisia viestejä....en ymmärrä miksi!?!
- on meitä moneks
tuossa nyt ei mitään outoa. ei oo varmaa ostaako mutta havittelee silti. tai ei kerro kerralla että millo voi hakeea jos on myynnis
- Ei alarajaa
Tori.fi ei vaadi rekisteröintiä joka toimisi pienenä palikkatestinä karsien kaikista typerimmät pois.
- Huonot myyjät
Minua taas ketuttaa suuresti se että kun kerran sinne saadaan laitettu myynti-ilmoitus niin miksei vaivauduta sitten VASTAILEMAAN!! esitettyihin kysymyksiin tuotteesta?? ja kun vastataan niin pitkän ajan päästä vasta?? Mitä ketun järkeä on sitten mitää alkaa edes myymään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk702412Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911576Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641355Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711339- 1281237
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1521111- 1401072
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j881039- 701028
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur74997