Heissan!
Ongelmia edessä (Sims 2). Pari simssiäni haluaisi nähdä kummituksen, mutta miten kummassa saa kuolleet kummittelemaan? Parikin simssiä on heittänyt jo monot vintille vanhuuttaan, mutta eivät piru vieköön suostu kummittelemaan vaikka hauta on keskellä pihaa. Ketkä kummittelee, ketkä ei?
Ja toinen kysymys: miten voi pelastua täpärästi kuolemalta? Sims2 kyllä neuvoo siinä, mutta olen kai niin tyhmä että mielestäni se opastus oli aika sekava. Eli jos joku osaisi selkokielellä selittää miten se tapahtuu?
Kummittelee?
15
1121
Vastaukset
- Kagome
Veikkaan, että simit eivät kummittele, jos he ovat kuolleet vanhuuteen. Eli pitäisi kuolla sähköiskuun tms. jotta rupeaisi kummittelemaan.
Kyllä kummittelevat, koska Snooty Simsin sivuilta löytyy lista kummituksien väreistä. Kuolintapa määrittelee siis tämän värin ja vanhuuten kuolleilla se on valkoinen.
Simoleon84 kirjoitti:
Kyllä kummittelevat, koska Snooty Simsin sivuilta löytyy lista kummituksien väreistä. Kuolintapa määrittelee siis tämän värin ja vanhuuten kuolleilla se on valkoinen.
Siis kun simi on kuollu tulipalossa, se on punainen ja jos se kuoli nälkään tai johonkin (pidin sitä 4 seinän sisällä muutaman päivän) niin siit tais tulle vihree. En muista.
- Kagome
Simoleon84 kirjoitti:
Kiitos tiedosta.
Siis tiesin, että kuolintapa määrittelee kummituksen värin, mutta en tuota vanhuuteen kuolemis -juttua
Niitten hautoja ei saa surra. Siis luulen et ne ei saa olla uurnissa. Vaan kun siirtää sen uurnan ulos, se muuttuu haudaks. Siin menee vähän aikaa ennenku mitään tapahtuu.
Itekki oon miettiny tota täpärästi kuolemalta pelastumista.- Simsinpelaaja
Muuta taloon, misä on hautoja
- Elephantti
Mä luulen et pelastuu kuolemalta jos niiku joku on kuollu ja anelee siltä viikatemiehenltä armoo ja sit se jättää sen henkiin nii silleen vois ehkä pelastuu kuolemalta.
- Kika
Mun perheen mummi kuoli vanhuuteen ja kummitteli paljon. En tiedä miksi. Mut kun mulla on käyny pari kertaa se viikatemies, niin en mä oo siltä pystyny anelemaan mitään. Ei kenelläkään simillä tule mitään vaihtoehtoa vaikka sitä viikatemiestä klikkailis miten.. Osaako joku?
- Tinzu
Kika kirjoitti:
Mun perheen mummi kuoli vanhuuteen ja kummitteli paljon. En tiedä miksi. Mut kun mulla on käyny pari kertaa se viikatemies, niin en mä oo siltä pystyny anelemaan mitään. Ei kenelläkään simillä tule mitään vaihtoehtoa vaikka sitä viikatemiestä klikkailis miten.. Osaako joku?
Joo se on totta et "täpärästi pelastuu" ku joku läheinen anelee... mun tyyppi meinas kuolla pariki kertaa mut se aina pelastu...
- Kika
Tinzu kirjoitti:
Joo se on totta et "täpärästi pelastuu" ku joku läheinen anelee... mun tyyppi meinas kuolla pariki kertaa mut se aina pelastu...
Niin, mut mulla ainakin on käyny niin et kun viikatemies on tullu hakemaan jotain simiä, niin vaikka oon kenellä perheenjäsenellä koittanu klikata sitä, niin ei se anna siihen mitään vaihtoehtoa et mitä sille viikatemiehelle vois tehdä..??
- J.H.
Tinzu kirjoitti:
mielenkiintoisia nuo väri vaihtelut...
Onko jonkun muun simssi muuttunut anelun jälkeen zombiksi!! Mun ukko aneli siltä VK:lta ja sit siihen tuli jokin teksti et simssisi on pelastunut, mutta älä riemuitse! Hän on muuttunut ZOMBIKSI!! tai jotain tuohon suuntaan...? J.H. kirjoitti:
mielenkiintoisia nuo väri vaihtelut...
Onko jonkun muun simssi muuttunut anelun jälkeen zombiksi!! Mun ukko aneli siltä VK:lta ja sit siihen tuli jokin teksti et simssisi on pelastunut, mutta älä riemuitse! Hän on muuttunut ZOMBIKSI!! tai jotain tuohon suuntaan...?Eikös tuo zombiksi muuttuminen tapahdu vain ja ainoastaan Sims1:ssä? Korjatkaa, jos olen väärässä!
- sisäinenblondi
Simoleon84 kirjoitti:
Eikös tuo zombiksi muuttuminen tapahdu vain ja ainoastaan Sims1:ssä? Korjatkaa, jos olen väärässä!
sims 2 voi muuttua myös zombiksi!! sims 2 yliopisto lisäossassa tuli tälläinen vaihtoehto kun simi kuolee niin toisen pitää osoittaa viikatemiehelle sille tarkoitetulla puhelimella (anteeksi en muista nimeä) mikä löytyy urapalkinnnoista kun siihen tulee kohta jossa pitäisi maksaa siitä että saisi simin takaisin henkiin niin jos maksaa tosi vähän simi tulee zombina takaisin mutta jos maksaa paljon niin simi tulee ihan normina takas :)
- simi 2
Jos muistan oikeni , niin se tais ollla sillein, että jos anelet sille viikatemiehelle, se pelaa sen anelevan kanssa kivi paperi sakset peliä. jos aneleva voittaa, kuoleva pelastuu. jos häviää, kuoleva kuolee. ja tasapelissä se kuoleva muuttuu zombiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2649455IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3056638Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?681594Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61391Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.921225- 1091151
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut721023Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin40852Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23746MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311738