Digisovittimena on käytössä Terratec Cinergy HTC usb tikku. Softana on tähän asti ollut Terratec Home Cinema, mikä on ollut kaikin puolin hyvä. Kaapeli-tv palveluntarjoaja vaihtui ja en jostain syystä löydä enää kolmos- ja neloskavavia (muut kyllä). Päivitin version ja ajurit, ei auttanut.
Latasin koneelle ProgTv:n, kanavat löytyi ja toimii hyvin mutta tämän ilmaisversiossa ei näytä olevan ajastetun tallennuksen mahdollisuutta. Mikä olisi hyvä ilmaisohjelma, jolla sekin onnistuisi? DVBwieveriä kokeilin, puuttuu jotain kodekkeja enkä jaksaisi niitä etsiä (yritin jo aiemminkin, toimi vain pätkien ja poistin kaikki), Media Center ei tunnista tikkua. Vaikoimaa näyttää olevan mm. täällä http://www.windows7download.com/free-win7-tv-viewer/ Kokemuksia, suosituksia?
Hyvä ilmainen tv:n katseluohjelma?
tv toimimaan
1
230
Vastaukset
- Rock62
Onko Media centerin käyttö ilmaista?? Itsellä tuo koneessa on mutta jos meinaa asentaa sen tv katselua varten täytyy hyväksyä sopimus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043