Mulla on ikävä hyvää oloa. Kykyä luottaa ja tuntea saavansa otteen edes jostain.
Eilen taas tajusin sen kuinka irrallaan oikeasti olen.Katselin mun kavereita hiljaa. Kilpailua ja kateellisuutta minua kohtaan kuulin rivienvälistä erään läheisimmän ystäväni puheesta.. Olin pettynyt ja mua rintaani puristi ahdistus. Halusin juosta pakoon.. Luottaa? Mihin? Ihmisiin jotka puheessaan tuo jo ilmi että niillä on piilevää kaunaa minua kohtaan! Salattua. Piilotettua. Luottaa ihmisiin jotka salaa toivoo minulel pahaa? Koko elämäni on valetta...perustunut valeeseen johon olen halunnut uskoa. Nyt vain jään ulos kaveripiireistä koska tunnen aina vain voimakkaammin että joka puolella on vain petosta..
Öisin vaellan kaduilla ja mietin miten elämäni vain kapenee kun suljen yhä vain laajemman joukon ihmisiä pois elämästäni..
Ikävöin luottamusta edes johonkin! Ikävöin eräitä ystäviäni joihin en enää pysty luomaan luottamusta vaikka yritän.. Väliin on tullut muuri..
Halu juosta itsensä väsyksiin kunnes
7
125
Vastaukset
- womanwithangels
Niinpä, ja pahinta on tietysti, jos omat läheiset on kateellisia ja tekevät kiusaa sen vuoksi :( Keneen sitten enää voi luottaa, jos ei edes omiin läheisiin?! Ei uskalla kertoa mitään heille, jos jotain kivaa sattuisi minunkin elämääni tulemaan, koska heti alkaa se määräily ja kyttäys aikuisen ihmisen elämää kohtaan! Miksi ihmiset ei vain vois katsoa joskus peiliin?
- voimia sinne :)
Se mikä ei tapa- vahvistaa. Älä katkeroidu, kyllä asiat tuppaa järjestymään.
- aloittajalta
Ei mä tunne katkeruutta vaan ääretöntä ahdistusta..
- jokuvuaan
aloittajalta kirjoitti:
Ei mä tunne katkeruutta vaan ääretöntä ahdistusta..
niin tuttua kun joku lähimmäinen pettää luottamuksen:( koeta jaksella palstakamu! siihen ei oikein auta muu kuin aika ja paksu selkänahka
- aloittajalta
jokuvuaan kirjoitti:
niin tuttua kun joku lähimmäinen pettää luottamuksen:( koeta jaksella palstakamu! siihen ei oikein auta muu kuin aika ja paksu selkänahka
Kiitos.. Jos vain voisi juosta ja juosta ja juosta kunnes enää ei tuntuisi pahalle..
- pulauta ne hiiteen
Sulla on väärät ystävät. Ne ei tarkalleen ottaen ole ystäviäsi vai kavereita.
- aloittajalta
Se tässä ahdistaakin eniten että tämä eilinenkin ystäväni on mulle kovin tärkeitä ja luulin hänestä niin paljon enemmän! Olin nostanut hänet korkealle arvostuksessani.. ahdistaa huomata että on arvottanu korkealle ihmistä joka ei ole sitä ansainnu. petetty olo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882