Olen 42v mies tukevahko kroppa mut kova peli alakerrassa:) Jos joku kiva pari kiinnostuis ni lisäplussana myös m m kiinnostais!
Onnistaiskohan..
9
313
Vastaukset
- Voistko
.Olen Sari ikää on jo 52 v mutta haluaisitko tehdä
kanssani ns. lääkärileikkejä....mitä tekisit minulle....? - 1972KL
Mitä Sari haluais tehtävän ja mistä päin Sari on? Itse Espoosta.
- Sari vastaa
Olen Kouvolasta...
Olenko ehkä liian vanha sinulle...
Jos tekisit lääkärileikkejä...ja olisin miellelläni
sinulle valokuvamalli. - Sari lisää
Sari vastaa kirjoitti:
Olen Kouvolasta...
sinulle valokuvamalli.Niin ja ulkonäöstä....
olen lähinnä Seija Paasosen näköinen
jos ulkonäön haluat tietää - 1972KL
Sari vastaa kirjoitti:
Olen Kouvolasta...
sinulle valokuvamalli.Et ole liian vanha! Onko sinulla sex asuja esim sukkanauhaa... ? :)
Sari lisää kirjoitti:
Niin ja ulkonäöstä....
olen lähinnä Seija Paasosen näköinen
jos ulkonäön haluat tietääMoi, Olen Kouvolasta 55v. mies. 175 80 17/4. Kiinnostaisiko leikkiä?
- Aviopari.
Meitä kiinnostaa. Siis kumpaakin meistä!
[email protected] - 1972KL
a.viopari teillä siis kiinnostusta m m leikkiin? olen avoin kaikenlaiseen seksiin! jos mies haluaa että häntä naidaan ni onnistuu ja jos vaimonsa haluu katsoa kun miehensä nai vierasta miestä ni onnistuu.... vaik en oo aiemmin kokeillu.. oma varustus 17 cm pitkä ja 5,5 levee paksuimmillaan.
- Gayboy19v
1972KL kiinnostaisko 19v kundi olen just nyt vapaa. Olen gay ja seksualisesti enemmän btm kuin top. Tykkään pukeutua stay-uppeihin ja löytyy myös sukkanauhasettiä. Seksissä tykkään imeä olla naitavana ja naida itse! ja en pelkää jos isännällä sattuis olemaan isompiki kalu! :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"
Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä2202900Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa762552SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1792171Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää251919Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1131630Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.861363HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363261296Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1161199- 831140
Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten23950