Voi sua A-mies

Mietteliäs-

Mä oon niin sekasin susta ja tiedät sen kyllä... En oo pitkään aikaan ollut näin ihastunut. Pelottaa vaan kun en voi olla varma mitä musta haluat. Olen yrittänyt kysyä, mutta sanat ja teot ristiriidassa.. En todellakaan aio olla sulle mikään leikkikalu... :(

29

615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks A

      Tunnen ja ajattelen susta tiedätkö täysin samoin.

    • A-mies666

      Mistä päin oot?

      • Mietteliäs-

        Pohjois-Pohjanmaalle menee tämä..;)


      • kuuleeko Aki?
        Mietteliäs- kirjoitti:

        Pohjois-Pohjanmaalle menee tämä..;)

        eli Akille Pohojanmaalle?


      • en ole aloittaja

        Kenelle sinä kirjoitat tai haluaisit kirjoittaa?


    • mies täältä.

      A-mies = Ahti?

      • Mietteliäs-

        Ei valitettavasti ole Ahdille..:)


    • svsd

      Vaiettä taas tää P-Pohjanmaan Aki. Kuules akkeli, tee jo joku peliliike äläkä täällä ulvo tuota äijää joka kuukausi, tuskin edes näitä paskapalstoja lukeekaan.

      • miljoona"A-miestä"

        Täällä "akkeli" joka kirjoitti P-pohjanmaan akista. Ei oo mun alotus. thxbye.


      • kääntöpuoli------

        Se, että oot roikkunut täällä yhtä kauan kuin tuo akkeli josta puhut, kertonee enemmän sinusta kuin hänestä. Ja vielä siihen lisäks se, että pidät lukua hänen aloituksistaan.:)


      • svsd
        kääntöpuoli------ kirjoitti:

        Se, että oot roikkunut täällä yhtä kauan kuin tuo akkeli josta puhut, kertonee enemmän sinusta kuin hänestä. Ja vielä siihen lisäks se, että pidät lukua hänen aloituksistaan.:)

        Kaikkihan te täällä roikutte, vai väitätkö olevasi joku uusi palstalla? Ja mitä se nyt kertoo, että osaan laskea eikä mulla ole kultakalan muisti, eh? Vitsit ku syvällistä hei.


    • Mietteliäs-

      Joo ei mene tämä mun aloitus Akille. :)

    • kultasi 3

      Rakkautta haluaisin sinulta en mitään muuta, rakas

    • liian hyvä sulle

      Aivan samat ajatukset eräästä A-miehestä... Päätin vain, että luovun sinusta oman mielenterveyteni takia. En jaksa tällaista leikkiä.

      • A-pina

        Mikä sut saa ajattelemaan noin? Mitä sä tiedät musta tai mun hyvyydestä. Olen peittänyt sen sulta, koska pelkään. Mitään en arvostaisi niin paljon kuin sitä, että tekisit jotain auttaaksesi mut pelostani yli.


      • kiitos vain
        A-pina kirjoitti:

        Mikä sut saa ajattelemaan noin? Mitä sä tiedät musta tai mun hyvyydestä. Olen peittänyt sen sulta, koska pelkään. Mitään en arvostaisi niin paljon kuin sitä, että tekisit jotain auttaaksesi mut pelostani yli.

        Yksinkertaisesti ihminen, joka tekee toiselle näin, ei vaan voi olla kovin "hyvä". Päätin, että olen rehellinen alusta alkaen, en halunnut johtaa sua harhaan. Kuitenkin sä teit sen mulle.


      • Ka-pina
        A-pina kirjoitti:

        Mikä sut saa ajattelemaan noin? Mitä sä tiedät musta tai mun hyvyydestä. Olen peittänyt sen sulta, koska pelkään. Mitään en arvostaisi niin paljon kuin sitä, että tekisit jotain auttaaksesi mut pelostani yli.

        Mitä sinä oikein pelkäät? Tietääkö hän edes sinun pelkäävän?


      • A-pina
        Ka-pina kirjoitti:

        Mitä sinä oikein pelkäät? Tietääkö hän edes sinun pelkäävän?

        Mut on henkisesti teurastettu pitkässä suhteessa ja olen ollut täysin kylmä sen jälkeen. Tunteet tuli yhtäkkiä niin rajuna, että meinasi taju karata. Kuin olisi pato murtunut. Kipsaannuin täysin. Ei hän tiedä, että pelkään. Jos aitoa kiinnostusta oli, niin pitää mua varmaan täysin ääliönä jo. Liikaa välttelyä, odottelua että tää menis ohi. Mutta ei se mene, mun muurit tulee jo ropisten alas. En ole ikinä koskaan tuntenut oloani näin epävarmaksi. En pysty puhumaan, hymyilemään, edes katsomaan.


      • Ka-pina
        A-pina kirjoitti:

        Mut on henkisesti teurastettu pitkässä suhteessa ja olen ollut täysin kylmä sen jälkeen. Tunteet tuli yhtäkkiä niin rajuna, että meinasi taju karata. Kuin olisi pato murtunut. Kipsaannuin täysin. Ei hän tiedä, että pelkään. Jos aitoa kiinnostusta oli, niin pitää mua varmaan täysin ääliönä jo. Liikaa välttelyä, odottelua että tää menis ohi. Mutta ei se mene, mun muurit tulee jo ropisten alas. En ole ikinä koskaan tuntenut oloani näin epävarmaksi. En pysty puhumaan, hymyilemään, edes katsomaan.

        Tiedän tunteen... Paras ratkaisu olisi vaan saada aikaiseksi sellainen kahdenkeskeinen hetki, jossa voi vähän avata tilannettaan.


      • ei apina;)
        A-pina kirjoitti:

        Mut on henkisesti teurastettu pitkässä suhteessa ja olen ollut täysin kylmä sen jälkeen. Tunteet tuli yhtäkkiä niin rajuna, että meinasi taju karata. Kuin olisi pato murtunut. Kipsaannuin täysin. Ei hän tiedä, että pelkään. Jos aitoa kiinnostusta oli, niin pitää mua varmaan täysin ääliönä jo. Liikaa välttelyä, odottelua että tää menis ohi. Mutta ei se mene, mun muurit tulee jo ropisten alas. En ole ikinä koskaan tuntenut oloani näin epävarmaksi. En pysty puhumaan, hymyilemään, edes katsomaan.

        Voi sua rakas! (kuiskaus). Kuka olet, oletkohan?


      • dsgsdgs
        kiitos vain kirjoitti:

        Yksinkertaisesti ihminen, joka tekee toiselle näin, ei vaan voi olla kovin "hyvä". Päätin, että olen rehellinen alusta alkaen, en halunnut johtaa sua harhaan. Kuitenkin sä teit sen mulle.

        no hyvä, etsippäs sitten parempi ehdokas äläkä täällä märise.


      • .....
        A-pina kirjoitti:

        Mut on henkisesti teurastettu pitkässä suhteessa ja olen ollut täysin kylmä sen jälkeen. Tunteet tuli yhtäkkiä niin rajuna, että meinasi taju karata. Kuin olisi pato murtunut. Kipsaannuin täysin. Ei hän tiedä, että pelkään. Jos aitoa kiinnostusta oli, niin pitää mua varmaan täysin ääliönä jo. Liikaa välttelyä, odottelua että tää menis ohi. Mutta ei se mene, mun muurit tulee jo ropisten alas. En ole ikinä koskaan tuntenut oloani näin epävarmaksi. En pysty puhumaan, hymyilemään, edes katsomaan.

        Jos olisit hän, niin minähän se tärrään ja vapisen. Eihän se päällepäin näy, ehkä. Välillä oikein keskityn olemaan rento. Tuntuu ettei pysty katsomaan päin jne. Huoh.

        Ja tämä palsta sekottsa mielen täysin.


      • A-pina
        Ka-pina kirjoitti:

        Tiedän tunteen... Paras ratkaisu olisi vaan saada aikaiseksi sellainen kahdenkeskeinen hetki, jossa voi vähän avata tilannettaan.

        Niin ajattelin, oon ajatellu pitkään.. täytyy vaan tehdä se.


      • Ka-pina
        A-pina kirjoitti:

        Niin ajattelin, oon ajatellu pitkään.. täytyy vaan tehdä se.

        Forza!

        http://youtu.be/wGFQh26E5rs

        Ehkä hänkin pelkää, ehkä hänelläkin on arpia, joita varoo paljastamasta.


      • A-pina
        Ka-pina kirjoitti:

        Forza!

        http://youtu.be/wGFQh26E5rs

        Ehkä hänkin pelkää, ehkä hänelläkin on arpia, joita varoo paljastamasta.

        Lauloin tätä tyttärelleni iltaisin kun se oli ihan pieni. Välillä vedet silmissä :D

        Palaan tänne asiaan.. kiitokset sulle ja kahdelle alla :)


    • Antti..

      Kuka kaipailee Anttia tunnustakoon nyt tai olkoon vaiti iäti!

      • kihlattu

        No minähän kaipailen...töistä kotiin ja kainalooni!


      • Kunhan kysyn
        kihlattu kirjoitti:

        No minähän kaipailen...töistä kotiin ja kainalooni!

        Mietteliäälle kysymys, jyrrääkö suonissasi voimakas moottori?


    • Ap...

      Edelleen täällä ap kaipailee ja miettii A-miestä Pohjois-Pohjanmaalta. Ota sinä vuorostaan yhteyttä, ole kiltti. :'(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6579
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      531
      3770
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      193
      3677
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      173
      2856
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2549
    6. 292
      2327
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1623
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      114
      1530
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1459
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1240
    Aihe