eli ku oon hankkinu muutama kuukausi sitte sen tavallisen the simsin pleikka kakkoselle nii että voiko siellä tappaa ketään?? jos voi niin miten..
The sims ps2
9
350
Vastaukset
- nikkemania
No siis voihan siellä samalla tavalla ku muuallaki, eli laitat vaikka sen kaverin napeksiin omaan koppiin ja sitte laitat sinne vaikka grillin tai hellan ja laitat ruuat paistumaa... ja sit lähet ite pois...
Tulikohan vähän epäselvä... O_o No toivottavasti ei :D - Mummeli
Tappaa?!
No voit tappaa oman hahmon ainakin sytyttämällä tulipalon..Ei siinä muuten voi tappaa.. - the sims2
eli mää niinku aattelin jotain hukuttamista ja tollasta..nii laitoin yhen miehen sinne neljän seinän väliin ja jätin sinne muutamax päiväz mut ei sille tapahtunu mitää :(
- nikkemania
..olla kauemmin siellä neljän seinän sisällä, ei se heti kuole nälkää...
Mut nopeemmin saa kuolemaan polttamalla kaverin ja sitte tosiaan hukuttamalla. - halloween93
nikkemania kirjoitti:
..olla kauemmin siellä neljän seinän sisällä, ei se heti kuole nälkää...
Mut nopeemmin saa kuolemaan polttamalla kaverin ja sitte tosiaan hukuttamalla.eli miten voi hukuttaa? uima-altaassa??
sitte miten saan tulipalon..kokkaustaito on mulla lähinnä aika hyvä.. halloween93 kirjoitti:
eli miten voi hukuttaa? uima-altaassa??
sitte miten saan tulipalon..kokkaustaito on mulla lähinnä aika hyvä..Ruoka uuniin eikä ota sitä pois. Jos vieraan tappaa niin laittaa sen vieraan ja uunin seinien sisään. Käyttäkää mielikuvitusta.
- vampire
Mulla kävi niin ett tuli yks vieras käymään ja se sitt meni terassille (terassilta ei päässy nurmikolle kun olin aidannu sen pensailla^^) ja siin oli sitt muutenkin ahasta ku se terassi oli pieni ja olin ahdannu sinne pöydänkin siellä asuville simeille niin se vieras sitt jotenkin jämähti sinne terassille. Sielt olis päässy oven kautta keittiöön mutt se vieras ei tajunnu sitä vaan meni sitt edestakas siin pines tilassa ja tuli koko ajan huomautuksii ett se haluu kotiin nukkuu, syömään tai tekeen jotain. SItt jonkin ajan kuluttuu se näänty sinne. Kaatu maahan ja viikatemies tuli manaan sen^^. Eli tapoin naapurin pitemmänkaavan kautta *twistedevil*!
- ******??!!***
halloween93 kirjoitti:
eli miten voi hukuttaa? uima-altaassa??
sitte miten saan tulipalon..kokkaustaito on mulla lähinnä aika hyvä..poista ylöspääsy
- halloween93
vampire kirjoitti:
Mulla kävi niin ett tuli yks vieras käymään ja se sitt meni terassille (terassilta ei päässy nurmikolle kun olin aidannu sen pensailla^^) ja siin oli sitt muutenkin ahasta ku se terassi oli pieni ja olin ahdannu sinne pöydänkin siellä asuville simeille niin se vieras sitt jotenkin jämähti sinne terassille. Sielt olis päässy oven kautta keittiöön mutt se vieras ei tajunnu sitä vaan meni sitt edestakas siin pines tilassa ja tuli koko ajan huomautuksii ett se haluu kotiin nukkuu, syömään tai tekeen jotain. SItt jonkin ajan kuluttuu se näänty sinne. Kaatu maahan ja viikatemies tuli manaan sen^^. Eli tapoin naapurin pitemmänkaavan kautta *twistedevil*!
eli kuinkaz voin laittaa ruuan uuniin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2649455IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3056638Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?681594Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61391Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.921225- 1091151
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut721023Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin40852Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23746MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311738