Mun mielestä

"hilma"

on todella hieno nimi, perinteikäs, puhdas, maanläheinen, rakas, mustaherukkamaisen kitkerän makea...

Hilma on ihana.

24

170

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hilman päivä

Nettideittailetko monenkin kanssa

• Tietääkseni

en kenenkään kanssa, kaipaan yhtä vain yhtä.

• jaa mua vai
        Tietääkseni kirjoitti:

en kenenkään kanssa, kaipaan yhtä vain yhtä.

siis minuako..."hilmaa" ???

• Hilimaa
        jaa mua vai kirjoitti:

siis minuako..."hilmaa" ???

mun on paha sanoa koska en voi varmuudella tunnistaa ketään, paitsi oikeassa elämässä, täällä en sano mitään. Eikä Hilma ole hänen oikea nimensä, enkä oikein edes tiedä mistä tämä juttu lähti, enkä tiedä olenko edes oikealla mikä olisi hyvä sana luonnehtia tätä plaanetalla, mutta ei se minua haittaa.

• Hilima ite
        Hilimaa kirjoitti:

mun on paha sanoa koska en voi varmuudella tunnistaa ketään, paitsi oikeassa elämässä, täällä en sano mitään. Eikä Hilma ole hänen oikea nimensä, enkä oikein edes tiedä mistä tämä juttu lähti, enkä tiedä olenko edes oikealla mikä olisi hyvä sana luonnehtia tätä plaanetalla, mutta ei se minua haittaa.

Minä olen justiinsa se Hilima, josta kirjoittelet. Ihka aeto savolaenen "Hilima", jonka oikee nimi ei ole kuitenkaa Maija. Siis samalla plaanetalla olemma näköjäännii. Outoko sinä se Onni?

• Suattaapi olla
        Hilima ite kirjoitti:

Minä olen justiinsa se Hilima, josta kirjoittelet. Ihka aeto savolaenen "Hilima", jonka oikee nimi ei ole kuitenkaa Maija. Siis samalla plaanetalla olemma näköjäännii. Outoko sinä se Onni?

näin, tosin en tiedä varmaksi sanoa hiliman maakunta tietoja :)

• sanan rieskooko
        Suattaapi olla kirjoitti:

näin, tosin en tiedä varmaksi sanoa hiliman maakunta tietoja :)

Savossa jos out sinä, siellähän on ihan mahottoman vaikeeta tietee, mikä on totta. Ja vaikka olis tottakii, suattaa se yhenäkin muuttua epätodeks. Tiiä häntä, savossa.

• Niin hilmasein
        sanan rieskooko kirjoitti:

Savossa jos out sinä, siellähän on ihan mahottoman vaikeeta tietee, mikä on totta. Ja vaikka olis tottakii, suattaa se yhenäkin muuttua epätodeks. Tiiä häntä, savossa.

puhut asiaa ja murteesi on myös kiva.

• Kieltämättä

Hilmassa on potkua.

• sanovat

Viini paranee vanhetesssaan

• Hilman p

Haluan olla Number one ja ainoa, jos en sinulle niin jollekin muulle.ilman hoota

• Mitä hoota?

Hillitön olen ollut jo kauan.

• Vanha värssy

"Niin kaunis oli ilima, mutta kauniimpi oli Hilima, niin lempeesti helema siinä tuulessa heilahtel..."

• solmio kaulassa

:D Vai että Hilma... Mistäs se semmoinen nimi tuli mieleen?

• Jos lienee

Ollunna ilima, nii tulloo mieleen Hilima.

• hilimoja pidelly

Se on kiva nimi, siinä on jotain hilpeetä ja ilmavaa.

• syyssää

Kivan hilimava keskustelu, tykkään.

• Siirilauri

Hilmasta tulee mieleen hautausmaalla "nukkuvat" "asukkaat". Kai jollakin pienellä lapsella on nimenä Hilma.

• Väsynyt.
    • Hilima....

Mut mä tierän yheren jonka nimi on Onni Karamelli :)

• Onpas herkullinen

nimi ;)

• Onnin aikeet

Mitähän se Onni tavoittelee? Hiliman huomiota vai mitä? Vai tietääkö se Onni itsekään? Muuten vain täällä huutelee.

• eliminä

mustaherukka ei ole kitkerä vaan ihanaisen täyteläisen kirpeänmehevänmakea ja ihana kuin melkein aito "hilma"

• Hilmat on lepposii

hilmat ei tee kebbosii, nyt menen kyllä nukkumaan, todella huono olo, pitää tervehtyä ja siihen auttaa uni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      59
      5960
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      79
      3409
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2621
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2155
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      2105
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1843
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1659
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1242
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1226
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      81
      1095
    Aihe