En voi katsoa nhl videoita youtubessa, koska "ei ole asetettu saataville maassasi" ja nhl.com sivulla ei vaan näy?? MIKSI NÄMÄ ON ESTETTY??? MENI ARVOSTUS ÄNÄRIÄ KOHTAAN!!!
Vastaukset 3
- raivostunutpaska
Ainakin uudet videot!!!
- MrJuha82goodman
Tyyppi kertoi, että häntä otti päähän mun kirjoitukset hänen videoissaan ja hän halusi rangaista koko Suomea.
Hän ei löytäny muuta mahdollisuutta estää minua tai sitten hän on tyhmä, mutta hän päätti rangaista koko Suomea/minua.
Hän sanoi, että eivät ne suomalaiset mitään mukavia tyyppejä ole ja kyllä ne suomalaiset voi katsoa muidenki videoita, joista näkee uudet tappelut.
Häntä vain otti päähän nää MrJuha82;n riitelyt joidenkin kanssa.
Hän päätti sitten kostaa.... tosin aika tyhmää, koska siitä kärsii koko Suomi. - MrJuha82
LOL
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901328
- 45667
- 20619
- 47563
- 46559
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit38539Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132528- 70521
- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan176468