En voi katsoa nhl videoita youtubessa, koska "ei ole asetettu saataville maassasi" ja nhl.com sivulla ei vaan näy?? MIKSI NÄMÄ ON ESTETTY??? MENI ARVOSTUS ÄNÄRIÄ KOHTAAN!!!
NHL VIDEOT ESTETTY SUOMESSA???
raivostunutpaska
3
123
Vastaukset
- raivostunutpaska
Ainakin uudet videot!!!
- MrJuha82goodman
Tyyppi kertoi, että häntä otti päähän mun kirjoitukset hänen videoissaan ja hän halusi rangaista koko Suomea.
Hän ei löytäny muuta mahdollisuutta estää minua tai sitten hän on tyhmä, mutta hän päätti rangaista koko Suomea/minua.
Hän sanoi, että eivät ne suomalaiset mitään mukavia tyyppejä ole ja kyllä ne suomalaiset voi katsoa muidenki videoita, joista näkee uudet tappelut.
Häntä vain otti päähän nää MrJuha82;n riitelyt joidenkin kanssa.
Hän päätti sitten kostaa.... tosin aika tyhmää, koska siitä kärsii koko Suomi. - MrJuha82
LOL
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869