Kaasarin puhdistus sahasta purkamatta?

spraymies

Pystyykö tuollaisella kaasuttimen puhdistus spraylla puhdistaan kaasutinta ilman purkamista?
Esimerkiksi antamalla sahalle kierroksia ja suihkuttamalla samalla tuota tököttiä
ilmansuodattimen aukosta ??
Paras tulos syntyy tietenkin purkamalla, mutta voi kai tuollaistakin koittaa ??

10

2904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei...

      Ei. Sammuu jos ei sammu niin leikkaa. Ja vaikka ei sammuisi tai leikkaisi niin ei tehoa.
      Auki vaan.

    • ei todellakaan

      Joo ei todellakaan kannata suihkutta mitään ilmansuodattimen aukosta. jos sieltä kaasuttimesta irtoo jotain likaa sen puhdistus sprayn mukana kaikki menee koneen sisälle ja leipoo kone piaan kiinni, aivan kun edellinen kirjoittaja jo mainitsi.

      • spraymies

        Tuo kaasuttajan puhdistaja ainehan siis on kuin jarrucleaneria eli haihtuu kokonaan nopeasti!
        No jos suihkuttaisi hieman ilman, että kone käynnissä ja paineilmaa käyttäen.


      • ei....
        spraymies kirjoitti:

        Tuo kaasuttajan puhdistaja ainehan siis on kuin jarrucleaneria eli haihtuu kokonaan nopeasti!
        No jos suihkuttaisi hieman ilman, että kone käynnissä ja paineilmaa käyttäen.

        Valohoitoa,mutta jos mieli paranee niin siittä vaan.


    • kilinkolin

      Toivottavasti ei oo kallis saha...

      • 034av ja 543xp

        käytä pienkonekorjaajalla ultraääni pesusa ei maksa paljon ja puhdistuu varmasti!.


    • voi helv

      Miksi ihmiset ostaa moottorisahaa jos ei osaa sitä millään tavoin huoltaa ? ja jos moottorisahalle oikeesti on tarvetta niin viekää saha merkkihuoltoon jos itse ette osaa sahalle mitään tehdä, sielä tulee kuntoon ammattilaisen käsissä!

      Ne ketkä nyt oikeesti itse tahtoo huoltaa sahat vaikka ei niistä paljon ymmärtäisi, niin netistä löytyy lähestulkoon jokaiseen sahaan räjäytyskuvat että niiden pohjalta onnistuu kasaamaan sahan takasin toimintakuntoon.

      • Varma pelle.....

        Mä en osaa huoltaa moottorisahaa enkä oikein käyttääkään mutta sen kanssa on kiva toteuttaa seksifantasioita. Varsinkin teräketjuöljy säiliön korkista on kiva työnnellä jolua sisään. Tämän kuin tekee riittävän monta kertaa sekunnissa niin tulee juhlava olo. Varsinkin husqvarna merkkisistä sahoista saa parhaat vibat.
        Niitä mulla onkin (hq) kotona pitkät rivit ja hyllyt. Rakastan niitä...


      • siinä vasta pelle
        Varma pelle..... kirjoitti:

        Mä en osaa huoltaa moottorisahaa enkä oikein käyttääkään mutta sen kanssa on kiva toteuttaa seksifantasioita. Varsinkin teräketjuöljy säiliön korkista on kiva työnnellä jolua sisään. Tämän kuin tekee riittävän monta kertaa sekunnissa niin tulee juhlava olo. Varsinkin husqvarna merkkisistä sahoista saa parhaat vibat.
        Niitä mulla onkin (hq) kotona pitkät rivit ja hyllyt. Rakastan niitä...

        Omapahan asias on jos tykkäät uittaa sitä tattias sielä teräkejuöljy tankissa, mutta ei siitä tänne tarvi tulla inffoo antamaan!


      • Varma pelle...
        siinä vasta pelle kirjoitti:

        Omapahan asias on jos tykkäät uittaa sitä tattias sielä teräkejuöljy tankissa, mutta ei siitä tänne tarvi tulla inffoo antamaan!

        Meitä on monia jotka nauttivat sahasta omalla tavallaan. Älä ole ennakkoluuloinen vaan tule mukaan. Yhdessä sahasta nauttiminen on paljon mukavampaa.
        Työnnetään kimpassa sinä vedät minä työnnän...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      434
      3133
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      108
      2522
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      376
      2394
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2045
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1867
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1287
    7. 167
      1273
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      977
    Aihe