Pystyykö tuollaisella kaasuttimen puhdistus spraylla puhdistaan kaasutinta ilman purkamista?
Esimerkiksi antamalla sahalle kierroksia ja suihkuttamalla samalla tuota tököttiä
ilmansuodattimen aukosta ??
Paras tulos syntyy tietenkin purkamalla, mutta voi kai tuollaistakin koittaa ??
Kaasarin puhdistus sahasta purkamatta?
10
3690
Vastaukset
- ei...
Ei. Sammuu jos ei sammu niin leikkaa. Ja vaikka ei sammuisi tai leikkaisi niin ei tehoa.
Auki vaan. - ei todellakaan
Joo ei todellakaan kannata suihkutta mitään ilmansuodattimen aukosta. jos sieltä kaasuttimesta irtoo jotain likaa sen puhdistus sprayn mukana kaikki menee koneen sisälle ja leipoo kone piaan kiinni, aivan kun edellinen kirjoittaja jo mainitsi.
- spraymies
Tuo kaasuttajan puhdistaja ainehan siis on kuin jarrucleaneria eli haihtuu kokonaan nopeasti!
No jos suihkuttaisi hieman ilman, että kone käynnissä ja paineilmaa käyttäen. - ei....
spraymies kirjoitti:
Tuo kaasuttajan puhdistaja ainehan siis on kuin jarrucleaneria eli haihtuu kokonaan nopeasti!
No jos suihkuttaisi hieman ilman, että kone käynnissä ja paineilmaa käyttäen.Valohoitoa,mutta jos mieli paranee niin siittä vaan.
- kilinkolin
Toivottavasti ei oo kallis saha...
- 034av ja 543xp
käytä pienkonekorjaajalla ultraääni pesusa ei maksa paljon ja puhdistuu varmasti!.
- voi helv
Miksi ihmiset ostaa moottorisahaa jos ei osaa sitä millään tavoin huoltaa ? ja jos moottorisahalle oikeesti on tarvetta niin viekää saha merkkihuoltoon jos itse ette osaa sahalle mitään tehdä, sielä tulee kuntoon ammattilaisen käsissä!
Ne ketkä nyt oikeesti itse tahtoo huoltaa sahat vaikka ei niistä paljon ymmärtäisi, niin netistä löytyy lähestulkoon jokaiseen sahaan räjäytyskuvat että niiden pohjalta onnistuu kasaamaan sahan takasin toimintakuntoon.- Varma pelle.....
Mä en osaa huoltaa moottorisahaa enkä oikein käyttääkään mutta sen kanssa on kiva toteuttaa seksifantasioita. Varsinkin teräketjuöljy säiliön korkista on kiva työnnellä jolua sisään. Tämän kuin tekee riittävän monta kertaa sekunnissa niin tulee juhlava olo. Varsinkin husqvarna merkkisistä sahoista saa parhaat vibat.
Niitä mulla onkin (hq) kotona pitkät rivit ja hyllyt. Rakastan niitä... - siinä vasta pelle
Varma pelle..... kirjoitti:
Mä en osaa huoltaa moottorisahaa enkä oikein käyttääkään mutta sen kanssa on kiva toteuttaa seksifantasioita. Varsinkin teräketjuöljy säiliön korkista on kiva työnnellä jolua sisään. Tämän kuin tekee riittävän monta kertaa sekunnissa niin tulee juhlava olo. Varsinkin husqvarna merkkisistä sahoista saa parhaat vibat.
Niitä mulla onkin (hq) kotona pitkät rivit ja hyllyt. Rakastan niitä...Omapahan asias on jos tykkäät uittaa sitä tattias sielä teräkejuöljy tankissa, mutta ei siitä tänne tarvi tulla inffoo antamaan!
- Varma pelle...
siinä vasta pelle kirjoitti:
Omapahan asias on jos tykkäät uittaa sitä tattias sielä teräkejuöljy tankissa, mutta ei siitä tänne tarvi tulla inffoo antamaan!
Meitä on monia jotka nauttivat sahasta omalla tavallaan. Älä ole ennakkoluuloinen vaan tule mukaan. Yhdessä sahasta nauttiminen on paljon mukavampaa.
Työnnetään kimpassa sinä vedät minä työnnän...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6015018Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?252884HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2652381- 1251710
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1271453Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3461358Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101193- 121085
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P73926- 100853