olisi mukava kuulla, onko juku saanut apua kynsisieneen vocca-tuotteista. (itse en ole saanut apua kuukausien kokeilun jälkeen ja harmittaa kallin hankinta)
a.p.
kynsisieni ja vocca-tuotteet
3
3247
Vastaukset
- paranee
En tiedä mitä ovat voccatuotteet mutta tiedän aineen jolla varmasti saat kynsisienen nujerrettua. Olen neuvonut läheisilleni ostamaan luontaistuotekaupasta greipinsiemenuutetta (Citridal 100) Nopean tuloksen saat jos kynsi on jo irronnut sienen takia tai lääkäri on sen poistanut. Ulkoisesti voitele kynttä kymmenen kertaa voimakkaampana kuin sisäisesti eli 20 tippaa puoleen desilitraan vettä. hoida kynnen väliä liuoksella aamuin illoin 7-14pv. Uusi kynsi kasvaa ja sieni on hävinnyt. Eräs ystäväni siveli laimentamattomana kynttä ja 20tippaa veden kanssa aamuin illoin ja sieni on ollut jo vuoden poissa ja terve kynsi varpaassa. Kannattais sinunkin kokeilla.
- Anonyymi
Kynsisieni on melko yleinen vaiva.
Onko jollakin vocca -tuotteesta kokemuksia ja vähän tuoreempaa tietoa, kuin vuodelta 2004 niin kuin tässä keskustelussa on. - Anonyymi
Oletko varma, että sinulla on kynsisieni vai oletko vain olettanut, että sinulla on sellainen, onko kaverit kertonut puhelimessa että mun kaverilla oli samanlainen ja se kai oli kynsisieni.
Ota kuva kynsistäsi ja lähetä valmistajalle sen sijaan että täällä asiasta kyselet.
JOS sinulla on kynsisieni niin varmasti toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833825
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322699Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952164Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201677Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251531Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261488- 281471
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71444Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731423- 211300