kynsisieni ja vocca-tuotteet

a.p.

olisi mukava kuulla, onko juku saanut apua kynsisieneen vocca-tuotteista. (itse en ole saanut apua kuukausien kokeilun jälkeen ja harmittaa kallin hankinta)
a.p.

3

3034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paranee

      En tiedä mitä ovat voccatuotteet mutta tiedän aineen jolla varmasti saat kynsisienen nujerrettua. Olen neuvonut läheisilleni ostamaan luontaistuotekaupasta greipinsiemenuutetta (Citridal 100) Nopean tuloksen saat jos kynsi on jo irronnut sienen takia tai lääkäri on sen poistanut. Ulkoisesti voitele kynttä kymmenen kertaa voimakkaampana kuin sisäisesti eli 20 tippaa puoleen desilitraan vettä. hoida kynnen väliä liuoksella aamuin illoin 7-14pv. Uusi kynsi kasvaa ja sieni on hävinnyt. Eräs ystäväni siveli laimentamattomana kynttä ja 20tippaa veden kanssa aamuin illoin ja sieni on ollut jo vuoden poissa ja terve kynsi varpaassa. Kannattais sinunkin kokeilla.

    • Anonyymi

      Kynsisieni on melko yleinen vaiva.
      Onko jollakin vocca -tuotteesta kokemuksia ja vähän tuoreempaa tietoa, kuin vuodelta 2004 niin kuin tässä keskustelussa on.

    • Anonyymi

      Oletko varma, että sinulla on kynsisieni vai oletko vain olettanut, että sinulla on sellainen, onko kaverit kertonut puhelimessa että mun kaverilla oli samanlainen ja se kai oli kynsisieni.
      Ota kuva kynsistäsi ja lähetä valmistajalle sen sijaan että täällä asiasta kyselet.
      JOS sinulla on kynsisieni niin varmasti toimii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe