Onkohan hänen sedät jotain tunnettuja kapellimestareita kuten kirjassa joskus jotain puhui? Onko hänellä sisar -tai velipuolia?
Olli Lindholmin suvusta
36
6357
Vastaukset
- en tiedä
etunimet
- elossane
onkohanenää
- PorinOppivuodet
Eipä tainut ollut, kun niistä ei lapsena puhuttu.
Ollin isä oli rakentamassa Helsingin metroa kun mentiin molemmat täysin uusina yhteen vanhaan kouluun ja jossa Olli näki mun ahdistuneisuuteni ekana päivänä uutta ympäristöä kohtaan ja kysyi silloin ekana koulupäivänä: ootko uusi ja yksin, ollaanko kavereita. Vastasin että: joo, siis molmempiin kysymyksiin. Hänen vastauksensa oli: niin mäkin.
Vuoden kuluessa tutustuttiin muihin luokan poikiin ja pikku hiljaa molemmille tuli joku muu paremmaksi kaveriksi. Joskus jopa painittiin välitunnilla, en tiedä miksi... ehkä siksi että molemmat pojat huomattiin tilanteen muuttuneen.
Mutta neljäsluokkalaisille täysin uusi kotiympäristö koulukavereineen oli aivan hirveä elämänmuutos. Siinä Olli osasi olla diplomaattisempi kuin minä. Sen tulen muistamaan aina. - Eesaun kädet
Ollin suku äidin puolelta on tunnettuja nahkiaishuijateita, siansuolia täyttivät ja myivät niitä torilla nahkiaisina.
- lolololooo
pitää paikkansa. pierua purkittivat ja kaasulamppuina möivät.
- näistä lukenut
Kirjassa Yhden yön tarina todella puhutaan että isällä ennestään neljä lasta aikaisemmasta avioliitosta. Ja että kaksi isän veljistä päätynyt viihdemusiikin pariin kapellimestareiksi.
- tarkennan vielä
30-Vuotiskirjan Olli Lindholm -esittelyn sisarukset -kohdassa Olli vastaa ettei tiedä nimiä tai koskaan nähnyt, neljä on. Siinä isän nimi Pentti ja äiti Helmi. Isä on jo kuollut, eronneet aikoinaan. Olisiko äiti muistaakseni Pomarkusta, omaa sukuaan Jokisalo. Hän elää, yli 80-vuotias jo on.
- senkintiedän
Olli itse naimisissa ja kaksi lasta
- kuvioissamukana
Äiti todella myös on
- näinmuistan
Vanhemmat eronneet isä pois paljon jo aikanaan
- varaisänsä
Eno Raimo ollut
- ruotsinkielinentyömies
Kurt ja Bruno Lindholm edesmenneitä hekin kuten veljensä Bengt Ollin isä. Pietarsaaresta kotoisin ovat.
- siltikinn
Äidilleen Olli on ainoa lapsi.
- lukenutkinn
Olli on vaimostaan eroamassa.
- todellakinn
Olli itse asui Porissa parikymppiseksi ennen Tampereelle muuttoaan.
- satakunnana
Lapsuudessa toinen koti kesäisin oli äidin sukujuurilla Pomarkussa. Syntyi ja koulut kävi Porissa Olli.
- veteraanien
Ollin isä kuoli 1999 erosi Ollin äidistä 1981.
- hänkin
Äiti lienee liki yhdeksänkymppinen.
- ovatkin
Lapset jo täysi-ikäiset poika ja tyttö.
- onkin
Kaksi vanhempaa puolikasta sekä veljiä että siskoja.
- ilmeisestikin
Bengtiä sanottu Pentiksi.
- tangonimensä
Ilari Jokisalo.
- todellakinn
Olli täytti itsekin 52 vuotta 19.3.
- poutre
ollilla on iso pää eikä se osaa lsulaa paskan vertaa.
- uskoisinkin
Dave eli Ralf-Henrik Isokynä ei kai silti ole samaa sukua kanssaan.
- bhvhhj
.....
- Krista68
R.I.P. Olli♡
- Dobita
Kiitos Yö❤
- Anonyymi
Ollin isä Pentti syntyi Tuusulassa kuoli Turussa
- Anonyymi
Ei varmaan kauheasti kuuluisaa sukua. Ei luultavasti ole sisaruksia.
- Anonyymi
Olihan niin
- Anonyymi
Wikipediasta tuskin niitä löytyy.
- Anonyymi
Olli kuollut
- Anonyymi
...
- Anonyymi
Hohhoh
- Anonyymi
30-Vuotiskirjan Olli Lindholm -esittelyn sisarukset -kohdassa Olli vastaa ettei tiedä nimiä tai koskaan nähnyt, neljä on. Siinä isän nimi Pentti ja äiti Helmi. Isä on jo kuollut, eronneet aikoinaan. Olisiko äiti muistaakseni Pomarkusta, omaa sukuaan Jokisalo. Hän elää, yli 80-vuotias jo on.
Mikä tämä kirja on ? Haluaisin lukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279