Tositapaus - tiettyyn pisteeseen asti ;)

Hierontaa

Tämä tarina on tosi... tiettyyn pisteeseen asti. Voit itse päätellä, mihin pisteeseen. Tai kysyä ;)

Ja pliis, kommentteja tytöiltä, kun on ensimmäinen tarina, jonka kirjoitan!

Muutama vuosi sitten toimin hierojana. Kävin useissa yrityksissä, yleensä päivän kerralla, hieroen koko päivän firman työntekijöitä.

Suosikkipaikkani oli eräs tamperelainen yritys, jossa kävin kerran viikossa. Työpisteeni oli firman kellarikerroksessa oleva suihku- ja saunatila, joka oli aina eristetty muusta käytöstä hierontapäivinä. Firman työntekijät kävivät käsittelyssä aina 45 minuuttia kerrallaan, jonka jälkeen minulla oli pieni tauko ennen seuraavaa potilasta.

Kyseisenä perjantaina sain tavalliseen tapaan aamulla käteeni listan, jossa olivat kaikkien hierontaan haluavien nimet. Huomasin heti, että listan viimeinen nimi tänä perjantaina oli Tuija, suosikkiasiakkaani. Hän oli käynyt hoidossani useita kertoja aiemmin. Odotin aina Tuijan käyntejä kovasti, sillä pelkkään niska-hartiahierontaakin tullessaan hän riisuutui aina kokonaan stringejä lukuun ottamatta. Kerran olin jopa tehnyt hänelle (omasta ehdotuksestani) ujosti pientä rintahierontaa, vaikka kalkkiviivoilla rohkeus petti, ja käsittelin pelkästään rintojen yläosta ("lihaksia tässä vain" -pohjalta) uskaltamatta puristelemaan Tuijan ihania, kookkaita ja ryhdikkäitä rintoja - kiihottavan suurista nänneistä puhumattakaan.

Päivän päätteeksi olin jo aika väsynyt monien hierontojen jälkeen, mutta laitoin plintin viimeisen päälle kuntoon, innostuneena ajatuksesta, että pääsisin taas hieromaan Tuijaa. Hän kun oli upeiden muotojensa lisäksi erittäin mukava, ja meillä oli aina hyvät keskustelut hierontojen lisäksi.

Muutaman minuutin ovelta kuuluikin koputus, ja Tuija työnsi päänsä sisään huoneeseen. "Hei, hei", hän tervehti iloisesti, "jokos täällä ollaan valmiina?"

"Tule sisään vaan", sanoin hymyillen, ja Tuija astui sisään. Menin itsekin pukuhuoneen puolelle hetkeksi istahtamaan ja tavallisia "lämmittelypuheita" juttelemaan.

Tuija alkoi tavalliseen tapaan riisuutua. Hän oli pitkä - mittaiseni - nainen, joikka ja viimeisen päälle trimmissä kunnossa. Hänellä oli hoikasta varrestaan huolimatta kookkaat, ei silikonilla täytetyt, rinnat, jotka seisoivat ryhdikkäänä.

"Mitäs tänään?" kysyin, odottaen vastaukseksi tavanomaista niska-hartiaa. "Ajattelin, että jos tällä kertaa otettaisiin jalkoja", Tuija sanoi. "Jos onnistuu?"

"Onnistuu, onnistuu", totesin tyynesti, vaikka sisimmässäni olinkin innoissani - yleensä kun kaikki halusivat aina niskaa ja hartiaa.

Tuija oli stripannut vaatteensa pois, ja siirryimme suihkuhuoneen puolelle, missä hierontapöytäni odotti valmiina. Kuten tavallista, minun oli vaikea pitää silmiäni erossa Tuijan herkullisista muodoista, ja olinkin varma, että hän oli hierontojomme aikana huomannut, mitä päässäni liikkui.

Tuija hyppäsi selälleen plintille ja hakeutui mukavaan asentoon.

"Haluatko pyyhettä päälle, ettei tule kylmä?" kysyin. "Eipä tässä vielä vilu ole", hän totesi. Otin rasvapurkin käteeni ja puristin voidetta kouraani. "Aloitetaan vaikka reisistä", sanoin, ja aloin hieroa Tuijan sileitä, mutta notkean lihaksikkaita reisiä.

Juttelimme mukavia hieroessani Tuijan reisiä, katseen hakeutuessa aina välillä sivusilmällä hänen niukkojen stringiensä peittämällä kummulle. Stringien reunojen alta ei näkynyt karvoja, joten Tuija varmasti ajeli karvoitustaan, olin usein mielessäni pohtinut.

Sain etureidet ja sääret hierottua. "Käännypä vatsallesi sitten", sanoin. Tuija teki työtä käskettyä, mutta ennen kuin ehdin aloittaa hieronnan, hän ponkaisikin pois plintiltä.

"Sun on varmaan helpompi hieroa, jos otan nämä pois", hän sanoi, ja ennen kuin ehdin sanoa kissaa, tempaisi stringinsä pois.

Henkeni salpautui. Edessäni seisoi tämä kaunis, seksikäs nainen, kauniit rinnat ylväästi pystyssä, kiihottava, siististi leikattu karvakolmio litteän vatsan alla kiinteiden reisien väliin kaventuen.

Tuija hyppäsi takaisin plintille vatsalleen. "Haluatko peittoa..?" kyselin, mutta vastausta ei kuulunut, joten jätin maiseman näkyviin. Aloitin hieronnan pohkeista, mutta minun oli vaikea keskittyä. Tuija makasi vatsallaan jalat (hierontaa varten) lievästi auki, ja minulla oli täydellinen näkymä suoraan hänen pilluunsa, joka pilkisteli täydellisten pakaroiden välistä kiihkeän kutsuvana. Pimpin reunat oli ajeltu paljaaksi karvoista, joten tästä kulmasta edessäni komeili käytännössä täysin posliini pillu. Erittäin kaunis pillu, kaiken lisäksi. Minulla alkoi seisoa.

Hieroin Tuijan sääret ja siirryin takareisien kimppuun. Kaluni seisoi raudankovana, mikä vähän haittasi työskentelyäni. Puristellessani ja sivellessäni liukkailla, rasvaisilla käsilläni Tuijan kiinteitä takareisiä tuijotin jatkuvasti suoraan hänen persettään ja pilluaan, ajatellen irstaita. Keskustelumme oli laantunut muutamaan ajoittaiseen ja harvaan sanaan.

Hieroin Tuijan reidet aina pakaroiden alaosaan asti, ja siirryin hieromaan reisien sisäpuolia.

"Tuota, tuota", mutisin, "alan näitä sisäpuolia hieromaan. Ilmoittele sitten, missä kohdassa lopetan, ettei tule noloja tilanteita", sanoin. "Selvä homma", Tuija hihkaisi iloisesti.

Sormeni liukuivat Tuijan sisäreisiä pitkin lähemmäksi ja lähemmäksi Pillua. Odotin koko ajan komentoa lopettaa reisien hieronta ja siirtyä seuraavana odottavien pakaroiden kimppuun. Tuskin huomasin, että aikaa oli jo kulunt reilusti yli määräaikainen kolme varttia.

Lopulta sormeni liukuivat lähentäjiä pitkin melkein pillun huulille asti, olinhan tunnollinen hieronnan ammattilainen. Kyrpäni seisoi raudankovana, ja alushousujeni sisäpinta oli jo aivan limassa kiimatipoista. Venytin Tuijan lähentäjiä ulospäin pillusta. Pillun huulet aukenivat hieman, ja eteeni aukeni mitä kiihottavin näkymä. Pillun sisäpinta kiilteli hieman kosteudesta, ja näin suoraan sisään Tuijan ihanaan pilluun. Aivoissani sumeni sormieni liukuessa kohti houkuttelevaa, kosteana kutsuvaa vittua. Ajattelin kauhulla seuraavan päivän Iltasanomien lööpissä komeilevaa uutista "hierojamiehen seksuaalisesta ahdistelelusta" - ja mieshän olisi aina heikoilla, ilman todistajiakin.

"Vitut", ajattelin, ja liutin sormeni varovan tutkivasti pillunhuulille. Tuija ynähti ja hänen herkullinen perseensä liikahti yllättyneenä. Lopetuskäskyä ei kuitenkaan vieläkään kuulunut.

"Onpas täällä tiukan tuntuista", sanoin ääni vähän värähtäen. "Taitaa kaivata vähän rentouttavaa hierontaaa."

"Ynh", Tuija vastasi. Tulkitsin sen myöntäväksi vastaukseksi.

Liu'utin sormeni liukkaaseen pilluun, hyväillen rei'än ympäriltä ja liikuttaen keskisormeani sitten varovasti liukasta vakoa pitkin kohti klitorista. Pillu oli ihanan kostea, ja kullini seisoi niin, että melkein kipeää teki.

Hyväilin vasemman käden sormillani klitorista ja työnsin varoittamatta oikean käden keskisormeni sisään kosteaan pilluun, juurta myöten.

"Ai Jeesus!" Tuija huokaisi ja puristi reitensä yhteen, niin että käteni jäivät hänen vittunsa vangeiksi. Työntelin keskisormeani tiukassa vitussa, ja tein pientä, hidasta pyörittävää liikettä vasemman käteni etusormella klitoriksessa, tunnustellen herkästi sen jokaista poimua ja koloa. Tuija huokaili raskaasti.

Kumarruin eteenpäin, löin housuissa jököttävän kullini kipeästi plintin reunaan ja murahdin vähän. Suuni lähestyi Tuijan herkullista persettä, sitten näykkäisin häntä tunnustelevasti pakarasta.

"Mutta herra hieroja", Tuija huokaisi kiimaisesti, "onko tämä joku uusi tekniikka..? Aaahhh..."

Samalla tunsin, kuinka Tuijan toinen käsi ojentui suoraksi ja pitkät, hoikat ja halukkaat sormet puristuivat shortsieni läpi kovana jököttävän kyrpäni varren ympärille...

No, tytöt, kommentteja pliis! Ja laitetaanko jatkoa tulemaan? ;)

T. Juutas

28

18644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P**

      No johan tässä housut kostuvat sen verran, että harmi on jos nyt lopetat...

    • Minä

      Jatka hyvä mies ja pian.
      Naisihmisenä nautin kovasti lukemastani. Aivan kuin suoraan omista fantasioistani. Olisinpa itse hierottavanasi.
      Pienenä vinkkinä kuitenkin seuraavaa. Käytit aluksi minulle mieleisempää ja kauniimpaa sanaa
      pillu. Myöhemmin tuli ristikkäin mukaan sana vittu, joka ei kaikista naisista ole erityisen kaunis, eikä arvostusta osoittava sana.

      • Pikku pillu

        En koskaan enää kutsu pikku pillua vituksi. Miten olen joskus erehtynutkin.

        Pikku vittu on aina tästedes kutsumanimellä pillu. Suostun, että isompikin vittu on pillu.

        Annathan anteeksi, kun olen ollut niin kovin kiireinen ja en ole voinut ottaa yhteyttä aikaisemmin!

        Voi sentään!

        Eihän kenenkään pitäisi sekoittaa vittua ja pillua!


      • Minä
        Pikku pillu kirjoitti:

        En koskaan enää kutsu pikku pillua vituksi. Miten olen joskus erehtynutkin.

        Pikku vittu on aina tästedes kutsumanimellä pillu. Suostun, että isompikin vittu on pillu.

        Annathan anteeksi, kun olen ollut niin kovin kiireinen ja en ole voinut ottaa yhteyttä aikaisemmin!

        Voi sentään!

        Eihän kenenkään pitäisi sekoittaa vittua ja pillua!

        Ehkäpä me naiset kuitenkin haluamme kuulla ja lukea mieluummin kauniita sanoja seksinkin yhteydessä, mutta älä anna huomautukseni estää huiman kertomuksesi jatkoa. Odotan sitä innolla.
        PS. Jos oikeasti olet hieroja, voisitko hieroa minuakin? On käsi tosi kipeä ja sitten...


      • Hierontaa
        Minä kirjoitti:

        Ehkäpä me naiset kuitenkin haluamme kuulla ja lukea mieluummin kauniita sanoja seksinkin yhteydessä, mutta älä anna huomautukseni estää huiman kertomuksesi jatkoa. Odotan sitä innolla.
        PS. Jos oikeasti olet hieroja, voisitko hieroa minuakin? On käsi tosi kipeä ja sitten...

        Juu, enhän minä kommenttiasi mitenkään pahasti ottanut, oli näemmä joku muu asiaan kommentoinut. Itsekin pidän sanasta pillu enemmän, jotenkin se saa aina kalun kovenemaan melkein automaattisesti...

        Olen oikeasti hieroja ja voin kyllä hieroa sinuakin, jos päästään yhteisymmärrykseen ;) Mitenkäs sinuun saisi yhteyden?

        Ja laitan jutulle jatkoa ihan juuri pian...


      • Minä
        Hierontaa kirjoitti:

        Juu, enhän minä kommenttiasi mitenkään pahasti ottanut, oli näemmä joku muu asiaan kommentoinut. Itsekin pidän sanasta pillu enemmän, jotenkin se saa aina kalun kovenemaan melkein automaattisesti...

        Olen oikeasti hieroja ja voin kyllä hieroa sinuakin, jos päästään yhteisymmärrykseen ;) Mitenkäs sinuun saisi yhteyden?

        Ja laitan jutulle jatkoa ihan juuri pian...

        Voi kun kaikki menisi elämässä, kuin omissa unelmissa. Nyt kuitenkin arki painaa ja täytyy lähteä töihin. Viestisi kyllä piristää tätä päivää ja antaa voimia jaksamiseen, kun vain ajattelen hierontaa...nam


    • Hieroja

      Tuija otti tiukan otteen shortsien sisällä kattoon osoittavan kaluni varresta ja puristi kiihottavasti. Kova kullini sykki lähellä räjähtämispistettä Tuijan käsittelyssä. Äkkiä hän siirsi kättään vähän ja puristi sormensa kiveksieni ympärille. Älähdin hieman, ja kuuma tippa spermaa tirahti kalun päässä olevasta reiästä boksereihin.

      Samalla Tuijan pakaroiden ja pillun puristus hellitti sen verran, että käteni pääsivät jatkamaan tunnustelujaan. Pillu oli jo kauttaaltaan märkä ja liukas, ja etusormeni liukui vaivattomasti sisään ja ulos kuumassa kolossa. Vasen etusormeni jatkoi klitoriksen hyväilyä painellen ja pyöritellen. Hetken päästä työnsin oiken käden keskisormen lisäksi myös etusormen pimppiin, venyttäen pillun tiukkaa aukkoa kutsuvasti. Tuija huokaisi raskaasti. Suihkuhuoneen täytti kiiman kuuma tuoksu.

      Tuijan käsi etsi hetkin ja sujahti sitten hankalasta asennosta johtuen vähän vaivalloisesti sisään shortsin- ja bokserinlahkeesta. Tunsin herkkien sormien puristavan nopeasti kullin juurta, liukuvan hyväillen kiveksille. Sitten hoikka etusormi siirtyi herkälle alueelle kivesten ja peräreiän välissä, ja pysyi siinä. Tuija hyväili näppärästi etusormella tuota herkkupistettä samalla, kun käden muut sormet puristelivat kevyesti, rytmikkäästi ja ihanan kiihottavasti kiveksiäni. Kaluni oli räjähtää.

      Huomasin, että suihkuhuoneen oli oli hieman raollaan, niin että siitä näki pukuhuoneen ovelle. Hetken aivoissani välähti kauhuskenaario, jossa iltasiivooja rykäisisi varoittamatta sisään pukuhuoneeseen suoraan keskelle kuumaa ja kiimaista seksisessiotamme. Vedin oikean käteni sormet pois litisevän märästä pillusta, nojasin plintin yli ja ylsin juuri ja juuri tuuppaamaan oven kiinni.

      "Aah", Tuija huokaisi. "Olisit jättänyt auki vaan. Vaara kiihottaa."

      "Tässä on työ liipasimella", kähisin ja kumarruin kohti Tuijan nyt levottomasti vatkaavaa alapäätä. Jouduin siirtymään niin, että Tuijan käsi ei enää pystynyt housuissani. Tämä ei ollut puhdas vahinko, sillä lastini oli ollut lähellä lentää hekumallisessa käsittelyssä.

      Työnsin kasvoni lähelle Tuijan pillua. Kiiman tuoksu iski kasvoihin kuin kuuma löyly, ja housuissani tirisi entisestään.

      Lipaisin kielelläni pillua. Se maistui ihanalta, ja Tuija inahti iloisen yllättyneenä. Nuolaisin uudestaan, nyt pitkään ja herkullisesti maistellen nuollen pillunvakoa koko matkan melkein ryppyreikään asti, pysähtyen juuri ennen sitä. Vasen käteni jatkoi koko ajan klitoriksen hyväilyä.

      "Aah, ihanaa", Tuija huokaili. "Älä lopeta."

      Hän nosti persettään penkistä, painaen selkänsä notkolleen. Siirryin plintin päähän, suoraan hänen taakseen, ja edessäni aukesi mitä kiihottavin näkymä. Tuijan herkullinen perse oli pystyssä suoraan edessäni, reidet levällään, niin että kiimaisena kiiltelevä pillu näkyi pakaroiden täydellisten puoliympyröiden välistä kiiltelevänä ja punaisena, huulten välissä oleva aukko pyöreänä ja kutsuvana. Kyrpä oli räjähtää housuissani. Nojauduin eteenpäin työntääkseni kieleni tussuun.

      Samalla kuulin, kuinka pukuhuoneen ovi kävi.

      Lievän pakokauhun vallassa hapusin kädelläni lähellä olevaa pyyhettä, jonka heitin Tuijan perseen päälle. Kuulin jokun liikkuvan pukuhuoneessa, ja jouduin painamaan Tuijan lantion plinttiä vasten - hän laittoi vastaan, mikä sai minut kiroamaan mielessäni, mutta samalla kiihottumaan entisestään. Aivan kuin Tuija olisi halunnut jäädä kiinni itse teosta.

      Sain käteni laitettua Tuijan alaselälle juuri oven auetessa, sen näköisenä, kuin meillä olisi ollut selkähieronta kesken.

      Jutta, keski-ikäinen markkinointipäällikkö pisti päänsä sisään ovesta, kasvoillaan lievästi yllättynyt ilme. Olin varma, ettei hän voinut olla huomaamatta suihkuhuoneen kiimasta paksua ilmaa.

      Sormeni liukuivat Tuijan alaselällä, pillunesteistä liukkaana. Tuija ynähteli tyytyväisenä, pää plintin pääaukossa. Olin varma, että hänen kasvoillaan oli tällä hetkellä rietas virne, mutta en voinut tietenkään olla varma.

      "Hei", Jutta sanoi, "en arvannutkaan, että teillä on vielä hieronta kesken..."

      "Juu, menee vähän myöhempään", sanoin. "Tuija kaipaili vähän tavallista... perusteellisempaa käsittelyä."

      Äkkiä tunsin, kuinka Tuijan käsi puristui uudelleen kyrpäni ympärille. Plintti oli minun ja Jutan välillä, joten hän tuskin näki, mitä plintin alla tapahtui, mutta täysin varma en voinut olla. Tilanne kiihotti minua oudosti ja nautin hyväilevien sormien kiihkeästä otteesta rautatankona seisovan kaluni varrella.

      "Jaahas, eihän siinä sitten mitään", Jutta sanoi, hieman epäluuloinen katse kasvoillaan. "Minä tästä lähdenkin kotiin. Älkää nyt ihan yötä myöten rehkikö."

      "Ei, ei, eiköhän tilanne tästä pian laukea", sanoin. "Laitatko ovet kiinni mennessäsi?"

      Tuija häipyi, ja kuulin ovien käyvän hänen jäljessään. Kuuntelimme vielä varmuuden varaksi hetken, käsieni soutaessa Tuijan alaselältä kiinteille pakaroille. Hänen kätensä puristeli rytmikkäästi ja halukkaasti kyrpääni.

      Vedin pyyhkeen pois perseen päältä ja siirryin takaisin plintin päähän. "Meillä taisi jäädä jotain kesken..." kähisin. Tuija nosti perseensä uudelleen pystyyn, ja edessäni aukesi jälleen tuo herkullinen näkymä.

      Nojauduin eteenpäin ja upotin kasvoni Tuijan kiimaisena kiiltelevään pilluun. Työnsin kielen syvälle tiukkaan, sykkivään reikään ja maistoin Tuijaa nälkäisenä. Pillu maistui raikkaan ihanalta, ja join syvään. Samalla siirsin vasemman käteni sormet takaisin klitorikselle ja jatkoin herkkiä hyväilyjä. Kieleni porautui syvälle pilluun, palasi sitten huulille, lipoi niitä pitkään hyväillen jokaista poimua. Näykin ja nypin huulillani ulompia huulia, lipaisin välillä pillunreikää, kävin imaisemassa klitorista.

      Tuijan lantio sousi raskaasti ympäriinsä, tehden nuolemisesta vaikeata. Äkkiä hän ei ilmeisesti enää kestänyt, vaan siiryi istumaan plintin reunalle, kiimainen ilme silmissään.

      "Tulehan tänne", hän kuiskasi käheästi. Siirryin seisomaan hänen eteensä.

      "Haluan kyrpää", hän sanoi yksikantaan, sujautti sormensa shortsieni vyönauhan sisään ja veti minut itseään vasten...

      T: Juutas

      • Minä

        Osasitpa yllättää minut täysin. Käyn välillä katsomassa tilanteen kehittymistä. Nytkin heti töiden jälkeen, vaan kun en löytänyt lähdin nukkumaan. Et arvaa mistä unelmoin ennen nukahtamista? Tein oman fantasiani tapaamis-ehdotuksestasi ja siitä tulikin tosi hurja, joten ei sitten meinannut enää unta saadakaan. Joka tapauksessa jatko oli hyvä. Nauratti kovasti
        se Jutan tuleminen kesken kaiken.
        ETHÄN VIELÄ TÄHÄN LOPETA, KUN VASTA VAUHTIIN PÄÄSTIIN.


      • Juutas
        Minä kirjoitti:

        Osasitpa yllättää minut täysin. Käyn välillä katsomassa tilanteen kehittymistä. Nytkin heti töiden jälkeen, vaan kun en löytänyt lähdin nukkumaan. Et arvaa mistä unelmoin ennen nukahtamista? Tein oman fantasiani tapaamis-ehdotuksestasi ja siitä tulikin tosi hurja, joten ei sitten meinannut enää unta saadakaan. Joka tapauksessa jatko oli hyvä. Nauratti kovasti
        se Jutan tuleminen kesken kaiken.
        ETHÄN VIELÄ TÄHÄN LOPETA, KUN VASTA VAUHTIIN PÄÄSTIIN.

        Ei kai tätä kesken jätetä, ei ;)

        Kiinnostais tietää, mitä siinä omassa fantasiassas tapahtui...

        Onko sulla sähköpostiosoitetta, johon voisin kirjoitella?

        Niin tai näin, jatkoa on ehkä luvassa tähän tarinaan tässä lähiaikoina, jahka saan motivoitua itseni kirjoittaan.

        Mitähän muut naiset on tykänneet jutustani?

        T: Juutas


      • Tanya
        Juutas kirjoitti:

        Ei kai tätä kesken jätetä, ei ;)

        Kiinnostais tietää, mitä siinä omassa fantasiassas tapahtui...

        Onko sulla sähköpostiosoitetta, johon voisin kirjoitella?

        Niin tai näin, jatkoa on ehkä luvassa tähän tarinaan tässä lähiaikoina, jahka saan motivoitua itseni kirjoittaan.

        Mitähän muut naiset on tykänneet jutustani?

        T: Juutas

        Kuin suoraan omista päiväunista.. Jatka jo pian..!


      • Minä
        Juutas kirjoitti:

        Ei kai tätä kesken jätetä, ei ;)

        Kiinnostais tietää, mitä siinä omassa fantasiassas tapahtui...

        Onko sulla sähköpostiosoitetta, johon voisin kirjoitella?

        Niin tai näin, jatkoa on ehkä luvassa tähän tarinaan tässä lähiaikoina, jahka saan motivoitua itseni kirjoittaan.

        Mitähän muut naiset on tykänneet jutustani?

        T: Juutas

        Luin uudelleen koko kertomuksesi. Paranee vain kerta kerralta, mitä tarkemmin pääsee sisälle.
        Näen kaiken kuin vierestä katsojana ja arvaa harmittaako vain seurata sivusta ja kuitenkin kiihottaa niin ... TOIVOTTAVASTI JATKAT PIAN!
        Tämä sinun juttusi aiheutti fantasioihini selvän
        muutoksen. Olin tulossa itse "hierontaan" luoksesi, kuten oli ennalta sovittu. Jo pelkkä ajatuskin kohtaamisesta kiihotti niin, että tiesin, etten voi hillitä itseäni kun kohtaamme. Tiesin myös, että en tule kestämään sinun sormella hipaisuakaan saamatta jo ensimmäistä orgasmia ...
        Roolit kääntyi toisinpäin ja sait toivottavasti elämäsi hurjimman käsittelyn ja minä ainutlaatuisen nautinnon.
        Taisit kyllä joutua valitettavasti tälläkertaa
        naisen hyväksikäyttämäksi, mutta lupasin, että seuraavalla kerralla on sinun vuorosi kertoa ja toteuttaa toiveesi. Että silleen. Onneksi se oli
        vain fantasiani?
        Se sähköposti osoite? - ehkä myöhemmin.


      • Juutas
        Minä kirjoitti:

        Luin uudelleen koko kertomuksesi. Paranee vain kerta kerralta, mitä tarkemmin pääsee sisälle.
        Näen kaiken kuin vierestä katsojana ja arvaa harmittaako vain seurata sivusta ja kuitenkin kiihottaa niin ... TOIVOTTAVASTI JATKAT PIAN!
        Tämä sinun juttusi aiheutti fantasioihini selvän
        muutoksen. Olin tulossa itse "hierontaan" luoksesi, kuten oli ennalta sovittu. Jo pelkkä ajatuskin kohtaamisesta kiihotti niin, että tiesin, etten voi hillitä itseäni kun kohtaamme. Tiesin myös, että en tule kestämään sinun sormella hipaisuakaan saamatta jo ensimmäistä orgasmia ...
        Roolit kääntyi toisinpäin ja sait toivottavasti elämäsi hurjimman käsittelyn ja minä ainutlaatuisen nautinnon.
        Taisit kyllä joutua valitettavasti tälläkertaa
        naisen hyväksikäyttämäksi, mutta lupasin, että seuraavalla kerralla on sinun vuorosi kertoa ja toteuttaa toiveesi. Että silleen. Onneksi se oli
        vain fantasiani?
        Se sähköposti osoite? - ehkä myöhemmin.

        Ei mulla oo mitään sitä vastaan, että tulee naisen hyväksikäyttämäksi ;)

        Mutta joo, laitan ehtiessäni juttuun jatkoa. Jos en tänään, niin pian...

        Voihan niitä fantasioita sähköpostillakin vaihtaa, mutta katsotaan sitä sitten, jahka tämä tarina pääsee päätökseensä.


      • Minä
        Juutas kirjoitti:

        Ei mulla oo mitään sitä vastaan, että tulee naisen hyväksikäyttämäksi ;)

        Mutta joo, laitan ehtiessäni juttuun jatkoa. Jos en tänään, niin pian...

        Voihan niitä fantasioita sähköpostillakin vaihtaa, mutta katsotaan sitä sitten, jahka tämä tarina pääsee päätökseensä.

        Huoletti vähän miten suhtaudut. Ei ole tarkoitus ahdistella. Odotan innolla jatkoa kertomukseesi.


      • Juutas
        Minä kirjoitti:

        Huoletti vähän miten suhtaudut. Ei ole tarkoitus ahdistella. Odotan innolla jatkoa kertomukseesi.

        Ei huolta, ei tässä mitään ahdistelufiiliksiä. Paremminkin vähän kiihottaa, kun toinen on omasta tarinasta noin kiimoissaan ;)

        Näin se homma etenee.


      • Minä
        Juutas kirjoitti:

        Ei huolta, ei tässä mitään ahdistelufiiliksiä. Paremminkin vähän kiihottaa, kun toinen on omasta tarinasta noin kiimoissaan ;)

        Näin se homma etenee.

        Kiitos vastauksesta. Odotinkin sitä jo, mutta kesti kauan tuo "toimistokissojen"( vai mikähän sen nimi olikaan )lukeminen.
        Taidan jo itsekin lähteä kehittelemään jonkun fantasian ja nukahtaa unen onnelliseen maailmaan.
        Hyvää yötä!
        PS. Uskon, että löytyy paljon muitakin naisia, joita juttusi kiihottaa.


      • Hieroja

        Painauduin Tuijaa vasten puristaen raskaita rintoja. Otin vasemman rinnan nännin etusormen ja peukalon väliin ja puristin nänniä kevyesti. Tuija ynähti kiimaisesti ja painoi huulensa huuliani vasten. Suutelimme nälkäisesti, ja pakotin kieleni Tuijan hampaiden väliin. Hän näykkäisi kieltäni hampaillaan ja hyväili sen kärkeä omalla kielellään.

        Samalla tunsin, miten Tuijan käsi sujahti shortsien kauluksesta sisään, haki hetken, löysi kullin ja puristui hanakasti sen kovan varren ympärille. Tuija alkoi runkata kulliani kevyesti, puristellen kullin herkkää päätä ja liukuen ylös ja alas vartta pitkin. Huokailin raskaasti Tuijan suuhun, kunnes keskeytimme suudelman.

        "Maistan oman pilluni", Tuija kehräsi ja nuolaisi huuliani. "Maistuu ihanalta." Nyökkäsin hurmoksessa ja siirsin oikean käteni litteää, kiinteää vatsaa pitkin häpykummulle, siitä klitorista hieraisten pillunhuulille. Ujutin etusormeni sisään liukkaaseen pilluun ja työntelin hetken edestakaisin. Sitten vedin sormen pillusta, nostin käteni ja työnsin pillunmehuija kiiltelevän sormen Tuijan suuhun. Hän imaisi sen nälkäisesti suuhunsa, ja tunsin liukkaan kielen lipovan sormea kauttaaltaan.

        Samalla Tuijan sormet sousivat kiihtyvällä tahdilla kyrvän varrella, niin että olin laueta. "Rauhoita vähän", kähisin, "minulta lentää kohta."

        Tuija irrotti otteensa ja alkoi vetää t-paitaa päältäni. Ojensin käteni suoraksi ilmaan, ja hän veti paidan päältäni.

        Seisoin Tuijan edessä shortseissa ja sandaaleissa, ylävartalo hiestä kiillellen ja mulkku sojottaen kovana shortseissa. Tuija siveli kiiltelevää rintaani, siirsi sitten kätensä selkäpuolelleni ja pusersi persettäni. "Aah", hän huokaisi, "ihana perse sulla..."

        Äkkiä Tuija riuhtaisi shortsit ja bokserit alas. Kova kyrpä ponnahti housuista ja tuijotti Tuijaa kiimaisella silmällään. Vetäydyin taaksepäin ja potkin sandaalit ja housut jaloistani.

        Tuija katsoi minua kiihkeä ilme kasvoillaan ja siirsi kätensä nivusiinsa. Hän levitti reisiään kutsuvasti ja alkoi hyväillä itseään. Tuijan oikea etusormi siveli pillunhuulia ja -vakoa. Sitten hän levitti vittuaan toisella kädellään, niin että aukko levisi kutsuvasti. Toisen käden etu- ja keskisormi siirtyivät pillunaukolle ja työntyivät hitaasti sisään.

        Silmäni laajenivat näystä kiihottuneina. Tuija istui plintin reunalla reidet levällään ja hyväili toisella kädellään klitoristaan toisen käden sormien työntyen litisten kosteaan pilluun.

        Levitin sylkeä kämmeneeni ja hieraisin terskaa, levittäen sylkeä ja kiimatippoja kullinpäähän, niin että se tuntui liukkaalta kädessäni. Aloin runkata hitaasti tuijottaen koko ajan edessäni aukenevaa pillua ja Tuijan sormien työskentelyä. Olin lähellä laueta pelkästä näystä ja ilmassa leijuvista tuoksuista.

        "Tule tänne", Tuija urahti. "Haluan ihanan kalusi sisääni." Astuin eteenpäin. "Mutta sitä ennen..." hän naurahti, pudottautui kissamaisen pehmeästi plintiltä ja painautui polvilleen eteeni.

        Tuijan kädet puristuivat kovana jököttävän kyrpäni ympärille ja vetivät esinahkaa taaksepäin, niin että kyrvän punainen, kiiltelevä pää pingottui. "Aah..." Tuija huokasi. "Ihana kyrpä." Hän kumartui eteenpäin ja hipaisi huulillaan terskan päätä.

        Kiusoitellen hän näykki kalun päätä huulillaan, lipaisi sitä kokeillen kielellään ja liu'utti huuliaan kalun vartta pitkin sen juureen, näykkäisi pehmeästi kiveksiäni. Sitten hän imaisi kullin suuhunsa ja puristi sormensa sen juuren ympärille.

        Tuija imutti kulliani kiihkeästi syljestä liukkaassa suussaan, runkaten samalla kullin vartta. Huokailin hänen käsittelyssään. Tästä olin uneksinut monta kertaa hieroessani Tuijan herkullisia muotoja.

        Tuija imi minut laukeamispisteeseen. Tuntiessaan, että olin räjähtää hänen suuhunsa hän lopetti äkkiä imutuksen ja kiersi etusormensa ja peukalonsa tiukasti kullin ympärille juuri terskan alapuolelle. Räjähtävä tunne kyrvässä laantui ja meni sitten kokonaan ohitse. Mulkku seisoi - mikäli mahdollista - entistäkin kovempana.

        "Haluan sinut sisääni", Tuija sanoi hymyillen. "Ihana mies."

        "Ihana nainen", vastasin hymyillen. "Tästä olen uneksinut salassa..." "Minä myös", Tuija totesi, yllättäen vähän ujon näköisenä.

        "Ainoa ongelma", sanoin äkkiä, punan levitessä kasvoilleni, "on se, että minulla ei ole kumia." Kirosin mielessäni tyhmyyttäni. Normaalisti minulla oli aina kondomi lompakossani.

        "Ei se mitään", Tuija sanoi. "Jos ei sinulla ole..." "Ei minulla mitään ole", sanoin. "Eihän sinullakaan?" "Ei ole, ja käytän pilleriä."

        "Mitä tässä sitten enää odottelemaan", naurahdin ja painauduin Tuijaa vasten. Kyrpäni pusertui vatsojemme väliin, ja tunsin Tuijan kostean pimpin kyrvän juurta ja kiveäksiä vasten. Seisoimme hetken toisiamme vasten painautuneina, kädet vaellellen liukkaita, kiimaisia vartaloita vasten. "Miten haluat..?" kysyin.

        Tuija hyppäsi istumaan plintille ja levitti reisiään. Pillu oli juuri sopivalla korkeudella. Astuin lähemmäksi ja työnsin kullin pään pillun huulille. Liu'utin kullia kiusoitellen liukkailla huulilla, hieraisin terskan päällä klitorista. Tuija huokaili raskaasti ja aneli minua työntymään sisäänsä.

        Painoin kullin pään varovasti sisään tiukkaan pilluun. Se tuntui melkein imevän minut sisäänsä. Tunne oli mahtava, ja sitä paransi ennestään Tuijan onnellinen huokailu. "Ihanaa, tuntuu hyvältä", hän kehräsi. "Työnnä se kokonaan sisään."

        Painoin kullia syvemmälle pillussa. Tuija levitti reisiään entisestään, niin että pääsin työntymään juurta myöten sisään. Pillu oli ihanan tiukka ja kostea, ja tunsin sen seinämien puristuvan tiukkaan hyväilyyn kullin ympärille. Tuija oli selvästi treenannut pillunlihaksiaan.

        Seisoimme jonkin aikaa vastakkain liikkumatta, Tuijan lypsäessä kyrpääni pillunsa tiukoilla lihaksilla. Hyväilin samalla etusromellani klitorista. "Aah, ihanaa", Tuija huokaili, vääntelehtien selällään plintillä. Ujutin käteni hänen pakaroidensa alle ja vedin hänet entistäkin tiukemmin itseäni vasten. Sitten nostin Tuijan syliini seisoessani, kullini ollessa juurta myöten hänen kiimaisen pillunsa sisässä.

        Tuija kiersi kätensä niskani ympärille ja alkoi liikkua sylissäni kevyesti ylös alas. Kannattelin häntä sormet tiukan perseen ympärille puristuneena. Tiukan pillun lihaksen lypsivät rytmikkäästi kaluani. Tunne oli uskomaton.

        Käännyin niin, että Tuija painautui selkä pesuhuoneen seinää vasten. Aloin naida häntä seinää vasten. Huokailu ja litinä täytti pesuhuoneen.

        Vähän ajan päästä asento alkoi väsyttää. Käännyin ja laskin Tuijan uudelleen plintille ja vedin kullin ulos hänen sisästään. "Aah, älä lopeta", Tuija huokaili.

        "Haluan takaapäin", kähisin ja nyökkäsin seinää kohti. Tuija hyppäsi alas plintiltä, painoi kämmenensä seinää vasten ja kumartui eteenpäin, niin että eteeni aukeni herkullinen näkymä suoraan hänen pilluunsa. Painoin kullin pään pillun huulille, Tuija auttoi kyrvän sormillaan sisään, ja painoin kalun koko mitaltaan sisään.

        Työntelin syvään ihanan tiukassa pillussa, ja ujutin käteni samalla vatsan ympäri Tuijan etupuolelle, niin että pääsin hyväilemään klitorista. Tahti kiihtyi, ja kivekseni hakkasivat Tuijan pakaroita vasten. Huokailimme kumpikin raskaasti ja voihkimme hekuman käsissä.

        Äkkiä ja varoittamatta Tuijan vartalo jännittyi, ja pillun lihakset puristuivat tiukasti mulkun ympärille. Liike lakkasi hetkeksi, sitten Tuijan vartalo alkoi vapista ja hän voihkaisi raskaasti: "Aaah... aah..." Seisoimme toisiamme vasten painautuineina Tuijan lauetessa hitaasti, mutta voimakkaasti, loputtoman tuntuisesti.

        Muutaman minuutin päästä hän rentoutui ja katsoi minua olkansa ylitse suloisesti hymyillen. "Olipa ihanaa", hän hymyili. Hymyilin takaisin ja työnnyin syvemmälle hänen sisäänsä. Hän inahti hieman. "Auh, odota, pillu on vähän aran tuntuinen."

        Vetäydyin ulos Tuijasta. Kulli ei näyttänyt merkkejä herpaantumisesta, vaan seisoi edelleen kovana, pillunnesteistä kiillellen.

        Tuija suoristautui ja työnsi minut hellästi plinttiä kohti. "Istu." Hyppäsin istumaan plintille.

        Tuija kumartui eteenpäin ja otti kalun pehmeiden huuliensa väliin. Hän imi ja nuoli sitä hellästi hetken. Voihkin mielihyvästä, tuntui niin hyvältä. "Aah", huokasin, "tuntuu ihanalta. Mutta... haluaisin laueta sisääsi..."

        Tuija näytti epäröivän vähän, mutta sanoi sitten: "Okei, mutta olethan varovainen."

        Tuija kiipesi plintille, niin että hänen pakaransa olivat aivan plintin pään kohdalla. Hän avasi reitensä, ja työnnyin varovasti hänen sisäänsä. Pillu oli vieläkin liukas, ja sen seinämät puristuivat hyväillen kyrpäni ympärille.

        Aloin työntelemään varovasti sisään ja ulos, tarkkaillen Tuijan kasvojen ilmeitä. Olin hyvin kiihottuneessa tilassa ja tunsin, että orgasmi tulisi pian. Kiihdytin varovasti tahtia, ja pillu melkein imi minua sisäänsä. Tuija oli alkanut taas huokailla mielihyvästä. Hän nosti päätänsä vähän ja katsoi minua hymyillen. "Tule pian, kulta. Tuntuu ihanalta."

        Kovan kullin liike tiukassa, liukkaassa pillussa tuntui taivaalliselta. Tiukka liha puristui kyrvän ympärille, ja tuntui, kuin olisimme yhtä. Kiihdytin tahtia entisestään, tunsin kovan sykkeen kiveksissä ja kyrvän varressa. Sitten lasti lähti liikkeelle, ja nytkähtäen purkauduin Tuijan sisään, voihkaisten äänekkäästi tullessani. Tunsin, miten kuuma sperma ryöppysi Tuijan sisään, ja hän voihkaisi pehmeästi nautinnosta. "Aah, aah, aaah..."

        Lysähdin Tuijan päälle, nuolaisin väsyneesti hänen nännejään ja rintojaan. Hymyilimme kumpikin tyytyväisinä. Kaluni alkoi hiljalleen veltostua pehmeässä, lämpimässä pillussa.

        Hitaasti irtauduimme toisistamme, ja Tuija laskeutui alas hierontapöydältä. Hän katsoi minua virnistäen. "Suihku tekisi hyvää. Tuletko..?"


      • Minä
        Hieroja kirjoitti:

        Painauduin Tuijaa vasten puristaen raskaita rintoja. Otin vasemman rinnan nännin etusormen ja peukalon väliin ja puristin nänniä kevyesti. Tuija ynähti kiimaisesti ja painoi huulensa huuliani vasten. Suutelimme nälkäisesti, ja pakotin kieleni Tuijan hampaiden väliin. Hän näykkäisi kieltäni hampaillaan ja hyväili sen kärkeä omalla kielellään.

        Samalla tunsin, miten Tuijan käsi sujahti shortsien kauluksesta sisään, haki hetken, löysi kullin ja puristui hanakasti sen kovan varren ympärille. Tuija alkoi runkata kulliani kevyesti, puristellen kullin herkkää päätä ja liukuen ylös ja alas vartta pitkin. Huokailin raskaasti Tuijan suuhun, kunnes keskeytimme suudelman.

        "Maistan oman pilluni", Tuija kehräsi ja nuolaisi huuliani. "Maistuu ihanalta." Nyökkäsin hurmoksessa ja siirsin oikean käteni litteää, kiinteää vatsaa pitkin häpykummulle, siitä klitorista hieraisten pillunhuulille. Ujutin etusormeni sisään liukkaaseen pilluun ja työntelin hetken edestakaisin. Sitten vedin sormen pillusta, nostin käteni ja työnsin pillunmehuija kiiltelevän sormen Tuijan suuhun. Hän imaisi sen nälkäisesti suuhunsa, ja tunsin liukkaan kielen lipovan sormea kauttaaltaan.

        Samalla Tuijan sormet sousivat kiihtyvällä tahdilla kyrvän varrella, niin että olin laueta. "Rauhoita vähän", kähisin, "minulta lentää kohta."

        Tuija irrotti otteensa ja alkoi vetää t-paitaa päältäni. Ojensin käteni suoraksi ilmaan, ja hän veti paidan päältäni.

        Seisoin Tuijan edessä shortseissa ja sandaaleissa, ylävartalo hiestä kiillellen ja mulkku sojottaen kovana shortseissa. Tuija siveli kiiltelevää rintaani, siirsi sitten kätensä selkäpuolelleni ja pusersi persettäni. "Aah", hän huokaisi, "ihana perse sulla..."

        Äkkiä Tuija riuhtaisi shortsit ja bokserit alas. Kova kyrpä ponnahti housuista ja tuijotti Tuijaa kiimaisella silmällään. Vetäydyin taaksepäin ja potkin sandaalit ja housut jaloistani.

        Tuija katsoi minua kiihkeä ilme kasvoillaan ja siirsi kätensä nivusiinsa. Hän levitti reisiään kutsuvasti ja alkoi hyväillä itseään. Tuijan oikea etusormi siveli pillunhuulia ja -vakoa. Sitten hän levitti vittuaan toisella kädellään, niin että aukko levisi kutsuvasti. Toisen käden etu- ja keskisormi siirtyivät pillunaukolle ja työntyivät hitaasti sisään.

        Silmäni laajenivat näystä kiihottuneina. Tuija istui plintin reunalla reidet levällään ja hyväili toisella kädellään klitoristaan toisen käden sormien työntyen litisten kosteaan pilluun.

        Levitin sylkeä kämmeneeni ja hieraisin terskaa, levittäen sylkeä ja kiimatippoja kullinpäähän, niin että se tuntui liukkaalta kädessäni. Aloin runkata hitaasti tuijottaen koko ajan edessäni aukenevaa pillua ja Tuijan sormien työskentelyä. Olin lähellä laueta pelkästä näystä ja ilmassa leijuvista tuoksuista.

        "Tule tänne", Tuija urahti. "Haluan ihanan kalusi sisääni." Astuin eteenpäin. "Mutta sitä ennen..." hän naurahti, pudottautui kissamaisen pehmeästi plintiltä ja painautui polvilleen eteeni.

        Tuijan kädet puristuivat kovana jököttävän kyrpäni ympärille ja vetivät esinahkaa taaksepäin, niin että kyrvän punainen, kiiltelevä pää pingottui. "Aah..." Tuija huokasi. "Ihana kyrpä." Hän kumartui eteenpäin ja hipaisi huulillaan terskan päätä.

        Kiusoitellen hän näykki kalun päätä huulillaan, lipaisi sitä kokeillen kielellään ja liu'utti huuliaan kalun vartta pitkin sen juureen, näykkäisi pehmeästi kiveksiäni. Sitten hän imaisi kullin suuhunsa ja puristi sormensa sen juuren ympärille.

        Tuija imutti kulliani kiihkeästi syljestä liukkaassa suussaan, runkaten samalla kullin vartta. Huokailin hänen käsittelyssään. Tästä olin uneksinut monta kertaa hieroessani Tuijan herkullisia muotoja.

        Tuija imi minut laukeamispisteeseen. Tuntiessaan, että olin räjähtää hänen suuhunsa hän lopetti äkkiä imutuksen ja kiersi etusormensa ja peukalonsa tiukasti kullin ympärille juuri terskan alapuolelle. Räjähtävä tunne kyrvässä laantui ja meni sitten kokonaan ohitse. Mulkku seisoi - mikäli mahdollista - entistäkin kovempana.

        "Haluan sinut sisääni", Tuija sanoi hymyillen. "Ihana mies."

        "Ihana nainen", vastasin hymyillen. "Tästä olen uneksinut salassa..." "Minä myös", Tuija totesi, yllättäen vähän ujon näköisenä.

        "Ainoa ongelma", sanoin äkkiä, punan levitessä kasvoilleni, "on se, että minulla ei ole kumia." Kirosin mielessäni tyhmyyttäni. Normaalisti minulla oli aina kondomi lompakossani.

        "Ei se mitään", Tuija sanoi. "Jos ei sinulla ole..." "Ei minulla mitään ole", sanoin. "Eihän sinullakaan?" "Ei ole, ja käytän pilleriä."

        "Mitä tässä sitten enää odottelemaan", naurahdin ja painauduin Tuijaa vasten. Kyrpäni pusertui vatsojemme väliin, ja tunsin Tuijan kostean pimpin kyrvän juurta ja kiveäksiä vasten. Seisoimme hetken toisiamme vasten painautuneina, kädet vaellellen liukkaita, kiimaisia vartaloita vasten. "Miten haluat..?" kysyin.

        Tuija hyppäsi istumaan plintille ja levitti reisiään. Pillu oli juuri sopivalla korkeudella. Astuin lähemmäksi ja työnsin kullin pään pillun huulille. Liu'utin kullia kiusoitellen liukkailla huulilla, hieraisin terskan päällä klitorista. Tuija huokaili raskaasti ja aneli minua työntymään sisäänsä.

        Painoin kullin pään varovasti sisään tiukkaan pilluun. Se tuntui melkein imevän minut sisäänsä. Tunne oli mahtava, ja sitä paransi ennestään Tuijan onnellinen huokailu. "Ihanaa, tuntuu hyvältä", hän kehräsi. "Työnnä se kokonaan sisään."

        Painoin kullia syvemmälle pillussa. Tuija levitti reisiään entisestään, niin että pääsin työntymään juurta myöten sisään. Pillu oli ihanan tiukka ja kostea, ja tunsin sen seinämien puristuvan tiukkaan hyväilyyn kullin ympärille. Tuija oli selvästi treenannut pillunlihaksiaan.

        Seisoimme jonkin aikaa vastakkain liikkumatta, Tuijan lypsäessä kyrpääni pillunsa tiukoilla lihaksilla. Hyväilin samalla etusromellani klitorista. "Aah, ihanaa", Tuija huokaili, vääntelehtien selällään plintillä. Ujutin käteni hänen pakaroidensa alle ja vedin hänet entistäkin tiukemmin itseäni vasten. Sitten nostin Tuijan syliini seisoessani, kullini ollessa juurta myöten hänen kiimaisen pillunsa sisässä.

        Tuija kiersi kätensä niskani ympärille ja alkoi liikkua sylissäni kevyesti ylös alas. Kannattelin häntä sormet tiukan perseen ympärille puristuneena. Tiukan pillun lihaksen lypsivät rytmikkäästi kaluani. Tunne oli uskomaton.

        Käännyin niin, että Tuija painautui selkä pesuhuoneen seinää vasten. Aloin naida häntä seinää vasten. Huokailu ja litinä täytti pesuhuoneen.

        Vähän ajan päästä asento alkoi väsyttää. Käännyin ja laskin Tuijan uudelleen plintille ja vedin kullin ulos hänen sisästään. "Aah, älä lopeta", Tuija huokaili.

        "Haluan takaapäin", kähisin ja nyökkäsin seinää kohti. Tuija hyppäsi alas plintiltä, painoi kämmenensä seinää vasten ja kumartui eteenpäin, niin että eteeni aukeni herkullinen näkymä suoraan hänen pilluunsa. Painoin kullin pään pillun huulille, Tuija auttoi kyrvän sormillaan sisään, ja painoin kalun koko mitaltaan sisään.

        Työntelin syvään ihanan tiukassa pillussa, ja ujutin käteni samalla vatsan ympäri Tuijan etupuolelle, niin että pääsin hyväilemään klitorista. Tahti kiihtyi, ja kivekseni hakkasivat Tuijan pakaroita vasten. Huokailimme kumpikin raskaasti ja voihkimme hekuman käsissä.

        Äkkiä ja varoittamatta Tuijan vartalo jännittyi, ja pillun lihakset puristuivat tiukasti mulkun ympärille. Liike lakkasi hetkeksi, sitten Tuijan vartalo alkoi vapista ja hän voihkaisi raskaasti: "Aaah... aah..." Seisoimme toisiamme vasten painautuineina Tuijan lauetessa hitaasti, mutta voimakkaasti, loputtoman tuntuisesti.

        Muutaman minuutin päästä hän rentoutui ja katsoi minua olkansa ylitse suloisesti hymyillen. "Olipa ihanaa", hän hymyili. Hymyilin takaisin ja työnnyin syvemmälle hänen sisäänsä. Hän inahti hieman. "Auh, odota, pillu on vähän aran tuntuinen."

        Vetäydyin ulos Tuijasta. Kulli ei näyttänyt merkkejä herpaantumisesta, vaan seisoi edelleen kovana, pillunnesteistä kiillellen.

        Tuija suoristautui ja työnsi minut hellästi plinttiä kohti. "Istu." Hyppäsin istumaan plintille.

        Tuija kumartui eteenpäin ja otti kalun pehmeiden huuliensa väliin. Hän imi ja nuoli sitä hellästi hetken. Voihkin mielihyvästä, tuntui niin hyvältä. "Aah", huokasin, "tuntuu ihanalta. Mutta... haluaisin laueta sisääsi..."

        Tuija näytti epäröivän vähän, mutta sanoi sitten: "Okei, mutta olethan varovainen."

        Tuija kiipesi plintille, niin että hänen pakaransa olivat aivan plintin pään kohdalla. Hän avasi reitensä, ja työnnyin varovasti hänen sisäänsä. Pillu oli vieläkin liukas, ja sen seinämät puristuivat hyväillen kyrpäni ympärille.

        Aloin työntelemään varovasti sisään ja ulos, tarkkaillen Tuijan kasvojen ilmeitä. Olin hyvin kiihottuneessa tilassa ja tunsin, että orgasmi tulisi pian. Kiihdytin varovasti tahtia, ja pillu melkein imi minua sisäänsä. Tuija oli alkanut taas huokailla mielihyvästä. Hän nosti päätänsä vähän ja katsoi minua hymyillen. "Tule pian, kulta. Tuntuu ihanalta."

        Kovan kullin liike tiukassa, liukkaassa pillussa tuntui taivaalliselta. Tiukka liha puristui kyrvän ympärille, ja tuntui, kuin olisimme yhtä. Kiihdytin tahtia entisestään, tunsin kovan sykkeen kiveksissä ja kyrvän varressa. Sitten lasti lähti liikkeelle, ja nytkähtäen purkauduin Tuijan sisään, voihkaisten äänekkäästi tullessani. Tunsin, miten kuuma sperma ryöppysi Tuijan sisään, ja hän voihkaisi pehmeästi nautinnosta. "Aah, aah, aaah..."

        Lysähdin Tuijan päälle, nuolaisin väsyneesti hänen nännejään ja rintojaan. Hymyilimme kumpikin tyytyväisinä. Kaluni alkoi hiljalleen veltostua pehmeässä, lämpimässä pillussa.

        Hitaasti irtauduimme toisistamme, ja Tuija laskeutui alas hierontapöydältä. Hän katsoi minua virnistäen. "Suihku tekisi hyvää. Tuletko..?"

        No huh. Luen huomenna uudelleen koko kertomuksesi ja annan palautetta, jos kiinnostaa.
        Täytyy nyt lähteä chattailemaan ja paineita purkamaan. Kiitos sulle!


      • Hieroja
        Minä kirjoitti:

        No huh. Luen huomenna uudelleen koko kertomuksesi ja annan palautetta, jos kiinnostaa.
        Täytyy nyt lähteä chattailemaan ja paineita purkamaan. Kiitos sulle!

        Juu, laita vaan palautetta tulemaan. Hyvää paineiden purkua ;)

        T: Juutas


      • aikamiespoika
        Minä kirjoitti:

        No huh. Luen huomenna uudelleen koko kertomuksesi ja annan palautetta, jos kiinnostaa.
        Täytyy nyt lähteä chattailemaan ja paineita purkamaan. Kiitos sulle!

        en ole koskaan aiemmin tänne palautetta laittanut, mutta tähän on pakko vastata! erittäin hyvä kertomus, tarinasi sai hormoonit hyrräämään! kerrohan nyt vielä mihin pisteeseen asti tuo tarina sitten on totta?


      • minä
        Hieroja kirjoitti:

        Juu, laita vaan palautetta tulemaan. Hyvää paineiden purkua ;)

        T: Juutas

        Eihän tuon sinun juttusi jälkeen enää keskustelemalla saa paineita purettua. Kyllä
        pitäisi päästä ihan oikeasti sinun käsittelyysi.
        Tosi kiihottava juttu ja niin todellinen, että voisi olla kokonaan tottakin.
        Sinulla on niin uskomaton taito kertoa elävää tarinaa, että sitä on todella nautinto lukea. En voi muuta sanoa, kun nyt luin sen kokonaan, että saat minut kiihottumaan kerta toisensa jälkeen, eikä kertomuksesi aihettamat tunnetilat useankaan lukemisen jälkeen heikkene. Palaan taas pian lukemaan uudelleen.
        Jatkathan kirjoittamista edelleen, kyllä tuollaiset lahjat kannattaa hyödyntää. Ei haittaisi, jos tulisi uusi hieronta kertomuskin.
        Kyllä sulla tuntuu homma olevan hanskassa. Meinaan se hierojan työ. HEH. Ja aiheena hieronta
        on tosi kiihottava.
        Yksi kysymys vielä? Käykö hierojalle usein niin, että asiakkaan koskeminen alkaakin kiihottaa? Jatketaanko juttua?


      • Juutas
        minä kirjoitti:

        Eihän tuon sinun juttusi jälkeen enää keskustelemalla saa paineita purettua. Kyllä
        pitäisi päästä ihan oikeasti sinun käsittelyysi.
        Tosi kiihottava juttu ja niin todellinen, että voisi olla kokonaan tottakin.
        Sinulla on niin uskomaton taito kertoa elävää tarinaa, että sitä on todella nautinto lukea. En voi muuta sanoa, kun nyt luin sen kokonaan, että saat minut kiihottumaan kerta toisensa jälkeen, eikä kertomuksesi aihettamat tunnetilat useankaan lukemisen jälkeen heikkene. Palaan taas pian lukemaan uudelleen.
        Jatkathan kirjoittamista edelleen, kyllä tuollaiset lahjat kannattaa hyödyntää. Ei haittaisi, jos tulisi uusi hieronta kertomuskin.
        Kyllä sulla tuntuu homma olevan hanskassa. Meinaan se hierojan työ. HEH. Ja aiheena hieronta
        on tosi kiihottava.
        Yksi kysymys vielä? Käykö hierojalle usein niin, että asiakkaan koskeminen alkaakin kiihottaa? Jatketaanko juttua?

        Heh, tuu käsittelyyn vaan... lupaan, että tulee hyvä.

        Kyllä ainakin mulle hierojana käy aina silloin tällöin niin, että jos asiakkaana on kaunis, seksikäs nainen - varsinkin jos kriittiset paikat on paljaana, tai jos hierotaan jotain kiihottavia alueita, kuten rintoja tai peppua - niin kyllä siinä saattaa panetus iskeä.

        Kerran kävi niinkin, kun hierottavana oli kaunis yleisurheilijatyttö, että reisiä hierottaessa käsi sipaisi vahingossa - todellakin vahingossa - suoraan häpykumpua. Aika tuntui pysähtyvän ihan hetkeksi, mutta kumpikaan ei reagoinut siihen sen kummemin, joten hieronta jatkui, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Mutta jälkikäteen sitä tuumiessa kyllä alkoi seisoa, ja oli pakko hakea asiaan helpotusta :)

        Ja kyllä minä tänne voin aina välillä tarinoita laittaa. Niitä on kiva ja kiihottava kirjoittaa. Jos vaihdetaan sähkäriosoitteita, niin vois vaikka ihan henkkohtaisen tarinan sulle kirjoittaa. Mitäs sanot? Voin kyllä tarvittaessa oman osoitteeni antaa, jos et raaski omaas antaa. Näitä juttuja sun kanssa on kiva jatkaa.

        T: Juutas

        PS. Mikähän sun nimi mahtaa muuten olla?


      • minä
        Juutas kirjoitti:

        Heh, tuu käsittelyyn vaan... lupaan, että tulee hyvä.

        Kyllä ainakin mulle hierojana käy aina silloin tällöin niin, että jos asiakkaana on kaunis, seksikäs nainen - varsinkin jos kriittiset paikat on paljaana, tai jos hierotaan jotain kiihottavia alueita, kuten rintoja tai peppua - niin kyllä siinä saattaa panetus iskeä.

        Kerran kävi niinkin, kun hierottavana oli kaunis yleisurheilijatyttö, että reisiä hierottaessa käsi sipaisi vahingossa - todellakin vahingossa - suoraan häpykumpua. Aika tuntui pysähtyvän ihan hetkeksi, mutta kumpikaan ei reagoinut siihen sen kummemin, joten hieronta jatkui, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Mutta jälkikäteen sitä tuumiessa kyllä alkoi seisoa, ja oli pakko hakea asiaan helpotusta :)

        Ja kyllä minä tänne voin aina välillä tarinoita laittaa. Niitä on kiva ja kiihottava kirjoittaa. Jos vaihdetaan sähkäriosoitteita, niin vois vaikka ihan henkkohtaisen tarinan sulle kirjoittaa. Mitäs sanot? Voin kyllä tarvittaessa oman osoitteeni antaa, jos et raaski omaas antaa. Näitä juttuja sun kanssa on kiva jatkaa.

        T: Juutas

        PS. Mikähän sun nimi mahtaa muuten olla?

        Herätät kovasti haluni jatkaa keskustelua kanssasi. Nykyisin olen paljon Chatissa Sex Bar:ssa nimimerkillä Toimistotypy. Tule joskus
        juttusille. Kyllä se hieronta olisi todella paikallaan näin pitkälle menneen keskustelun jälkeen. Kaipaan jo sormiesi kosketusta vartalolleni. Voidaan harkita myös osoitteiden vaihtoa myöhemmin kunhan paremmin tutustutaan.
        Pistäydyn myös välillä täällä katsomassa, jos
        kirjoitat minulle. Pusut sulle. t.Jaana


      • Juutas
        minä kirjoitti:

        Herätät kovasti haluni jatkaa keskustelua kanssasi. Nykyisin olen paljon Chatissa Sex Bar:ssa nimimerkillä Toimistotypy. Tule joskus
        juttusille. Kyllä se hieronta olisi todella paikallaan näin pitkälle menneen keskustelun jälkeen. Kaipaan jo sormiesi kosketusta vartalolleni. Voidaan harkita myös osoitteiden vaihtoa myöhemmin kunhan paremmin tutustutaan.
        Pistäydyn myös välillä täällä katsomassa, jos
        kirjoitat minulle. Pusut sulle. t.Jaana

        Oukei, tulenpa joskus juttusille, Toimistotypy :)

        Ja jos ei siellä, niin laittelen tänne taas viestiä välillä. Ja oon muuten samaa mieltä siitä osoitteiden vaihdosta - ensin pitää tutustua vähän paremmin. Mikäs sen mukavampaa... kun herätät itsekin mun haluni... jutella :)

        Palaillaan taas ja pusut takasin!


      • minä
        Juutas kirjoitti:

        Oukei, tulenpa joskus juttusille, Toimistotypy :)

        Ja jos ei siellä, niin laittelen tänne taas viestiä välillä. Ja oon muuten samaa mieltä siitä osoitteiden vaihdosta - ensin pitää tutustua vähän paremmin. Mikäs sen mukavampaa... kun herätät itsekin mun haluni... jutella :)

        Palaillaan taas ja pusut takasin!

        Jutellappa hyvinniiiiiiih haluaaaaaa Jaana.
        Kiitos viestistä. Törmäillään!


      • Kainuutar
        Juutas kirjoitti:

        Oukei, tulenpa joskus juttusille, Toimistotypy :)

        Ja jos ei siellä, niin laittelen tänne taas viestiä välillä. Ja oon muuten samaa mieltä siitä osoitteiden vaihdosta - ensin pitää tutustua vähän paremmin. Mikäs sen mukavampaa... kun herätät itsekin mun haluni... jutella :)

        Palaillaan taas ja pusut takasin!

        Vaihdoin käyttämäni nimimerkin heti viimeisen viestini jälkeen, joten et ole voinut minua chatista löytää. Ajattelin kyllä, ettet ole etsinytkään, kun et tännekkään laittanut enää mitään viestiä. Olisi kuitenkin ollut kiva keskustella.
        Hyvää jatkoa sinulle ja nautinnollisia hierontahetkiä! t.Jaana


      • Juutas
        Kainuutar kirjoitti:

        Vaihdoin käyttämäni nimimerkin heti viimeisen viestini jälkeen, joten et ole voinut minua chatista löytää. Ajattelin kyllä, ettet ole etsinytkään, kun et tännekkään laittanut enää mitään viestiä. Olisi kuitenkin ollut kiva keskustella.
        Hyvää jatkoa sinulle ja nautinnollisia hierontahetkiä! t.Jaana

        Ei hätää. Kävin kyllä yrittämässä yhteyttä johonkin Toimistotyttöön, mutta ei tärpännyt silloin. On vaan tässä ollut kiireitä enkä oo oikein ehtiny poikkeileen - enkä lisää tarinoita kirjotteleen :)

        Mutta kyllä juttua kiinnostais jatkaa, ja yritän tässä joku päivä laitella uutta tarinaakin tänne taas...

        T: Juutas


      • tosi on
        aikamiespoika kirjoitti:

        en ole koskaan aiemmin tänne palautetta laittanut, mutta tähän on pakko vastata! erittäin hyvä kertomus, tarinasi sai hormoonit hyrräämään! kerrohan nyt vielä mihin pisteeseen asti tuo tarina sitten on totta?

        Totta siihen pisteeseen asti kunnes Tuija pyysi kanssaan suihkuun. Älkääs alkako täällä kusettaan


      • tallilainen
        Minä kirjoitti:

        Osasitpa yllättää minut täysin. Käyn välillä katsomassa tilanteen kehittymistä. Nytkin heti töiden jälkeen, vaan kun en löytänyt lähdin nukkumaan. Et arvaa mistä unelmoin ennen nukahtamista? Tein oman fantasiani tapaamis-ehdotuksestasi ja siitä tulikin tosi hurja, joten ei sitten meinannut enää unta saadakaan. Joka tapauksessa jatko oli hyvä. Nauratti kovasti
        se Jutan tuleminen kesken kaiken.
        ETHÄN VIELÄ TÄHÄN LOPETA, KUN VASTA VAUHTIIN PÄÄSTIIN.

        jutta vaihtui kerran Tuijaksi.....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe