Missä SSP?

Jr. Snällman

Vaalit lähestyy ja puolueesta ei kuulu mitään. Ihmiset unohtavat kohta puolueen ja työ mitä olette tehneet valuu hukkaan. Tarvitaan enemmän aktiivisuutta. Olkaa enemmän esillä. Mainostakaa blokejanne ja mielipiteitänne näillä foorumeilla.

12

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sihteerikkö25

Jr.Snällman

Pistäppä 2 milliä Senioreitten tilille niin pannaan näkyvyyttä tulemaan.

• Panja

Aivan, kyseessä on rahasta. Ja SSP ei pääse eduskuntaan, koska ei ole rahaa.

• anja koivistoinen

Mietitäänpä!
        JOS, vaikka se vaadittava 5000 kannattajajäsentä maksaisi jäsenmaksun NIIN!!!!!!

5000 x 20euroa = 10 000 euroa. Onhan se hyvin pienen pieni murto-osa eduskuntapuolueiden miljoona vaalitukirahoihin verrattuna.
        Joten rahalla mennään eduskuntaan.

• Neromatti
        anja koivistoinen kirjoitti:

Mietitäänpä!
        JOS, vaikka se vaadittava 5000 kannattajajäsentä maksaisi jäsenmaksun NIIN!!!!!!

5000 x 20euroa = 10 000 euroa. Onhan se hyvin pienen pieni murto-osa eduskuntapuolueiden miljoona vaalitukirahoihin verrattuna.
        Joten rahalla mennään eduskuntaan.

Tuliko pieni laskuvirhe? 20€ x 5 000 on kylläkin 100 000€.

• naurettavaa!

Ajatelkaa! Puheenjohtaja ei edes osaa laskea, Onko ihme ettei SSP menesty?

• anja koivistoinen

Lakuvirhe!
      Kappas, niimpäs on tulluna laskuvirhe, yks´0 on tipahhtanna matkasta. Täätyypä olla tarkempi. See oon tuoo immeeinen erehtyväine.

Noo, nythää piääs tuuas joku irvaillemmaa ja naaramaa. Eiköös see oo haaskoo?

Taitaa SSP menestyminen tai menestämättömyys olla ihan jostain muusta kiinni kuin pj. laskemisen osaamisesta tai osaamattomuudesta. Kiinnittäisin enempi huomioita siihen mistä sitä laskettavaa rahaa saadaan. Miten meidän yhteiskunta hoitaa heikommassa asemmassa olevat vanhukset, vammaiset ja lapset.

• Olen huomannut

Suomenruotsalaisuus on räikeää, että irvailemaan kun kyseessä on suomenkielinen ja aito suomalainen.

• anja koivistoinen

Olen syntyjään aito suomalainen kuten äitinikin. Mutta, äitini äiti siis mummoni oli ruotsalaista sukujuurta.

Olen ylpeä suomalaisuudestani.

• otaan osaa

Voj,voj anja,nyt olet sinäkin sitten hurriloinen.paskaanpummaaja,ruotsalaistenpieru,ja perseitten nuolija .Niinhän tässa ketjussa lukee.

• anja koivistoinen

Ja en varmasti ole. Hehkuttasin olevani vielä savolainen, mutta sitä en enää ilkiä, kun tuo Kataisen ketale teki pahat oharit.

• pensionär 1947

Niinhän tuo "seniori "väittää,jos on ruotsinkeliset juuret ,tai ruotsinkielinen.

• Hurreille totuutta

Väittääkö joku jossain kirjoituksessa noin mitä hurriloinen yrittää selittää "jos on ruotsinkeliset juuret ,tai ruotsinkielinen."? Te hurriloiset keksitte aina jotain ylimääräisiä verukkeita että olisitte jotain kurjija ja hyljeksyttyjä olioita täällä maassame.

Me suomalaiset olemme tottuneet tuntemaan teidät luikurit ja valehtelijat jo hyvin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      269
      15274
    2. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      125
      10176
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      108
      9401
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      23
      7129
    5. 182
      6567
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      176
      6258
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      33
      5622
    8. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      47
      4816
    9. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      1972
    10. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      151
      1717
    Aihe