Onko kukaan saanut lainaa kyseisestä paikasta? Sivut vaikuttavat kovin hämärältä.. Mietin että uskaltaakohan sinne hakemusta edes laittaa.
Gsm laina
7
330
Vastaukset
- lainan tarrrpeeesssa
Lisäys äskeiseen. Kyseiseen palveluun ei vaadita tunnistautumista, vaan hakemus tehdään kännykällä. Herää kysymys paljonkohan ovat viestikulut?
- 17+12
Olen joskus vuosia sitten saanut, mutta nyt ei ole ollut tarvetta.
- 13+5
"Sivut vaikuttavat kovin hämärältä.. Mietin että uskaltaakohan sinne hakemusta edes laittaa."
Eivät kerro tektiviestin hintaa. En luottaisi kyseisen firmaan enkä haluasi alkaa tapella tekstiviesteistä asiakaspalvelun kanssa, joten etsin vippini muualta. En itse asiassa koskaan ota vippiä sellaisesta paikasta, jossa vaatimuksena on tekstiviesti - oli se maksullien tai ei. Maksulliset taitavat olla sitä paitsi laittomia. Ei tosiaan kannata antaa numeroa heille, alkaa sellainen pommitus ja kaikki tietty maksaa. Laittomia ovat mutta silti niitä maksuja näkyy operaatorin erittelyssä...
- huijari alert !
aivan täysin laiton putka joka ei enää edes lainaa anna, kerää vaan tekstarirahoja
- 6+18
Kyseinen paikka on todellakin täysin huijaus, tekstarirahastus paikka. Älkää hyvät ihmiset tuonne antako tietojanne.
- HarkPinsa
http://www.lahjakorttipalvelu.com
Tuolta saa puhelimella ja osamaksulla lahjakortteja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861837
- 108997
- 94894
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20707- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä27515Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;194471