Kuinka kalliita ne ovat?
Onko se hyväkin itsetyydytysväline?
Miltä se tuntuu kun sen työntää sisään, tuntuuko se kylmältä, tekeekö se sellaisen täynnä olevan tunteen?
Voiko sen jättää jopa sinne sisään pariks minuutiks venytyttämään paikkoja?
Miltä se tuntuu kun sitä liikuttaa sisällä edestakaisin liikkein?
Kumpi on parempi dildo joka tärisee vai ilman tärinää?
Emätinhän on tunnoton paikka niin miten dildolla saa emätinorgasmin kun taas jos koskettelee vaan klitorista ja saa sitä kautta orgasmin?
Olisi kiva saada paljon vastauksia ja etenkin asiallisia vastauksia!
Kaikille dildon käyttäjille kysymys??
6
13992
Vastaukset
- xxx
Emätin ei ole tunnoton paikka.
- Nimetön
Sattuneesta syystä en ihan täyttä vastaussarjaa voi antaa, kun puuttuu tämä naisnäkökulma, mutta..
Hinta vaihtelee laadusta, materiaalista, muotoilusta ja kaupasta riippuen. Tyypillinen hinta taitaa olla 20 euron tuntumassa.
Se, että onko se hyvä itsetyydytysväline riippuu varmasti henkilöstä. Ainakin se on kiva väline parisuhteessa.
Se, että tuntuuko dildo kylmältä riippuu tietysti materiaalista. Se ei taatusti tunnu samalla tavalla lämpimältä kuin miehen elin, mutta tuskin se nyt erityisen kylmäkään on. Eipä rakkaani ole koskaan minulle valitellut. Voisihan sen lämmittää vaikka lämpimässä vesisuihkussa, jos kylmä vaivaa.
Se dildon venyttävä tunne riippuu tietysti koosta. Oma käsitykseni on, että se on liian iso, jos se venyttää sisällä ollessaan. Sisään sen voi jättää ja sen pitäisi tuntua varsin mukavalta silloin, kun vibra on päällä. Sen ajanhan voi vaikka leikkiä klitalla. Tosin tuntuvat aika helposti ulos luiskahtavan.
Tärinä tietysti on parempi, sillä se on ylimääräinen ominaisuus. Sitähän ei ole pakko käyttää. Tosin ongelmaksi voi muodostua se patterit sisällä pitävä korkki, jos se on irtilähtevää mallia.
Voisin suositella ihan perussauvan hankkimisen ja omakohtaista kokeilua.Aivan ihanaa on ajatus oman "kalun" hallinnasta. Siis että kukaan muu ei sano, kysy,pyydä..Mulla on ollut oma lateksinen vibralla, 22 cm pitkä vaalea luonnollisen näköinen ja sopivan paksu. Mihin lie muutoissa hävinnyt. Hyväksi havaittu perusmalli.
Banaani, kurkku ,ym käy kokeilusta, mutta se pariston luoma vibra on jotain ihan muuta. Minä olen sen verran eko-henkinen , että just tässä asiassa paristot on jees..
Nyt juuri muutosta jälleen toipuneena haikailen omaa tahdonvaraista ystävää.. ehkä vähän vaihtelunhaluisesti kolmivaihteista tummaa .. Enkä edelleenkään kerro asiasta miehelleni! Haluan pitää jonkin asian täysin omanani.
Juu elikäs...
Mitään tarkkaa vastausta on vaikea antaa, kun vastauksia ei ole yhtä oikeaa...
Mutta mutta mutta...
Hinta vaihtelee ihan mallista riippuen. Halvimmat saat reilulla kympillä, ja kalleimmat maksaa liki satasen.
Ei se niin kylmältä tunnu, jos se tuntuu kättä vasten viileältä, niin lämmitä vähän, vaikka käsillä hieromalla.
Sisällä se tuntuu mukavalta, kunnon dildo samalta kuin penis, mutta saa ihan ite päättää että mitä vauhtia mennään =)
Hmm.. mitäköhän vielä... Niin siis... ensinnäkin tyttörakas, emätin ei todellakaan ole tunnoton paikka! Emätinorgasmionnistuu harvoilta, suurin osa tarvitsee kiihotusta myös klitorikselle. Ja dildollahan voi tietysti hyväillä myös klittaa.
On myös olemassa sellasia dildoja, missä on erikseen klitoriskiihotin.
Menepäs vaikka osoitteeseen www.sincity.fi tutkimaan valikoimia, niin saat aika hyvän kuvan noista värkeistä.
Ai niin! Ehdottomasti vibra!
Ja ei muuta kuin surisemaan ja paljon omaa kivaa!- nandy-80
Meillä on ollut kotona jo vuosia erinlaisia dildoja....
Ehdotomasti paras on nyt...se on sellainen huippupitkä, ylipitkä suorastaan mutta sen saa juuri niin syvälle kun haluaa...
on ollut myös sellainen kultainen"kova"mutta en tykännyt yhtään...
tavallisia, normaalin kokoisiakin on ollut mutta ksoka sellaista saa muutenkin niin halusin suht paksun(ei mikään jööti kuitekaa..)...
meillä käytetään yleensä sitä yhdessä, yksin käytän kerran kaksi kuussa....
mies tykkää leikkiä eikä ole pätkääkään mustasukkainen.
itellä ei värinällä ole juuri väliä, se ei kiihota vaan se että saan sen ihan syvälle..
maksoin tästä 32e....on kyllä hintansa väärtti..
pitää ehkä koittaa monia että löytää omansa..mulla meni 5 ja kuudes oli NAPPIOSTOS!!!
- tietäväinen asiasta
siellä on todella paljon erilaisia seksivälineitä kannattaa ihmeessä käydä kattomassa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952