RÖMBERINTIELLÄ MASAN KANSSA

Tauno Alarik Kihola

luin täältä juttuja kelon masasta.

matti on kummipoikani, itse olen TAUNO ALARIK KIHOLA, sos. tun. 030548-155T, paljon puuhastellut säkkien ja hanskojen parissa itsekin, synt. aulangossa lähellä hämeenlinnaa ja tiedän mistä nyrkkeilyssä on kysymys nykyään.

aivAN KAIKKI matista tällä palstalla kerrottu ei ole totta. osa on. piikkaus ym. jutut pitää eittämättä PAIKKANSA, mutta tietääkseni nämä "EN HALUNNUTKAAN MASAA" jutut on keksitty jälkeenpäin ja livenä suorassa tilanteessa masan kanssa on aina suostuttu yhdyntään. valitukset ovat aina alkaneet jälestäpäin , ja aika perusteettomasti niinkin koska masan kanssa monesti saunoneena voin sanoa ettei pitääs olla mitään valittamista tai rutkuttamista yhdelläkään ämmällä.

masa on piikkauksen kuvernööri, on antanut koko elämänsä pimeille nyrkkeilymatseille, kelan kusettamiselle ja piikkaukselle. paljon GRITISOIDAAN tämmösiä sankareita, mutta muistuttaisin että tehkääpä ite perässä sama paremmin. ei oo monella munaa tai munia ylipäänsä siihen. aina voi valittaa mutta kyntömies on ansainnut arvostuksen. siihen ei moni pysty.

MUTTA ASIAAN. kerron teille vaihteeksi jotain positiivista masasta. nyrkkeilimme puolitosissaan vastakkain aivan masan uran alussa -79, ja masa oli lomilla parolasta. olimme helssinkin pitäjän kirkonkylässä RÖMBERINTIELLÄ ja varastimme ottelua varten ring king hanskat tuttumme KÄRKKÄISEN ESKIN halpahallista. Se oli UKUNTA-MARKET siihen aikaan, Eskin liikegumppanit kaikki afrikasta ja paperit hoidettiin miten hoidettiin, tiedättehän....

no, Masapa tilasikin taksin, mätti sen täyteen ring king hanskoja, jumppapalloja ja hammassuojia, meni istumaan TILATAXIIN kuskin viereen ja sano ÄKKIÄ VITTUUN TÄÄLTÄ. ehdin juuri hypätä mukaan peräoveen roikkumaan. ESKI kiroili niin vitun vimmatusti.

emme koskaan masan kanssa lyöneet toisiamme. emmehän me voineet. masa oli minulle kiltti kuin kärpäselle. myimme kaikki kamat, nettosimme muutaman tuhat mummonmarkkaa, piikkasimme virolaisia kauniita ammatti-ihmisiä ja lopulta kikkelit turtana menimme katsomaan keilaturnausta.

TAAS KERRAN KAIKKI HYVIN JA KUTVANAA LEIJONAT KUTVANAA

5

429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex Kelo fan

Aivan sama oikeastaan nämä vanhat pano jutut. Kelon Masa tuli kaapista joku pari kuukautta sitten, ilmeisesti miestä kiinnostaa nykyään vain ja ainoastaan saviruukun piikkaaminen.

• SUOMEN PUTKI

ETPÄ OLE TEHNYT KOTILÄSKYJÄSI TÄYTYY SANOA

OLEN KOKOAJAN SANONUT ETTÄ VÄHINTÄÄN VIISI VUOTTA VIELÄ MENEE, ENNENKUIN MASA ON MYÖTÄTUULESSAKAAN VALMIS UUSIIN PANO JUTTUIHIN.

MINKÄ TAKIA MATIN PITÄISI KIIREHTIÄ UUSIIN SUHTEISIIN? TEIDÄN NAAMAAREPIVÄN NUORISONKO TAKIA?

KADUTTAA ETTÄ YLEENSÄKÄÄN ALENNUIN VASTAAMAAN NÄIDEN MAITOHAMPAISTEN JA YKSSISILMÄISTEN JUTTUIHIN

JOS TEETTE JOTAIN NYRKKEILYN HYVÄKSI NIIN HYVÄ NIIN

TERVEISIN

TAUNO "SUOMEN PUTKI" KIHOLA

• Voldye

Juu, on tosiaan matti tullut kaapista ulos ja oikein ryminällä. Hyi helvetti sitä irvokasta näkyä, viime torstaina..Ulkoilutin koiraa tokoi rannassa ja pientareella istui kaksi miespuolista spurgua, Kelon Mattihan se siinä ottamassa suihin spurgu kaveriltansa.

No mikä minä olen tuomitsemaan, onhan "kadunmiehilläkin" himonsa, mutta voisivat mennä jonnekkin suojaisampaan paikkaan.

• ------

Kus1päät.

• RomuNiemonen

---------- on aika väsynyt hyypiö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      252
      2672
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      17
      2187
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      328
      1912
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      103
      1639
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      90
      1566
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1260
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1210
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1131
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1093
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1036
    Aihe