Olen tässä ihmetellyt kun viime vuonna ammuin sellaisen sorsan jolla oli siniset jalat se oli muuten sinikon näköinen mutta siniset jalat.Olen yrittänyt etsiä lintukirjoista että mikäköhän sorsa se mahtaisi olla mutta mitään en ole sellaisesta sorsasta löytänyt. Aika ihmeellistä?
IHMEELLINEN SORSA
8
2082
Vastaukset
- minä
Olisit antanut sille rommia, se oli ilmeisesti paleltunut.
- heguli
haapanan jalat ovat usein sinertävät.
- kokenut metsästäjä
se on mandariini sorsa.
- tuukka
kokenut metsästäjä kirjoitti:
se on mandariini sorsa.
kyllä jokainen kortin tenttinyt sinikon mandariinista erottaa! niillähän on ihan erillainen nokan tyvikin!
- ....................
tuukka kirjoitti:
kyllä jokainen kortin tenttinyt sinikon mandariinista erottaa! niillähän on ihan erillainen nokan tyvikin!
kyllä mä huomasin että nokka sillä oli erillainen mutta en oo ikinä kuullukkaan mandariini sorsasta xD
- ....................
tuukka kirjoitti:
kävin tossa äsken googlesta kattoo että minkä näkönen se mandariinisorsa on mutta ei se kyllä tuon näkönen ollut lähellekkään.
- juha
jouhisorsalla on sellaiset jalat. Toiseksi sun pitäs pysyä poissa sorsastuksesta, siellä kun pyydetään lajeja jotka tunnistaa riistalinnuiksi.
- juho
laji jolla on sinertävät jalat..mitäs teillä sit opetetaan niissä tenteissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1076788KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3826428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei623223Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521172728Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082360- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341535Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247