IHMEELLINEN SORSA

sorsastaja

Olen tässä ihmetellyt kun viime vuonna ammuin sellaisen sorsan jolla oli siniset jalat se oli muuten sinikon näköinen mutta siniset jalat.Olen yrittänyt etsiä lintukirjoista että mikäköhän sorsa se mahtaisi olla mutta mitään en ole sellaisesta sorsasta löytänyt. Aika ihmeellistä?

8

2052

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

Olisit antanut sille rommia, se oli ilmeisesti paleltunut.

• heguli

haapanan jalat ovat usein sinertävät.

• kokenut metsästäjä

se on mandariini sorsa.

• tuukka
        kokenut metsästäjä kirjoitti:

se on mandariini sorsa.

kyllä jokainen kortin tenttinyt sinikon mandariinista erottaa! niillähän on ihan erillainen nokan tyvikin!

• ....................
        tuukka kirjoitti:

kyllä jokainen kortin tenttinyt sinikon mandariinista erottaa! niillähän on ihan erillainen nokan tyvikin!

kyllä mä huomasin että nokka sillä oli erillainen mutta en oo ikinä kuullukkaan mandariini sorsasta xD

• ....................
        tuukka kirjoitti:

kävin tossa äsken googlesta kattoo että minkä näkönen se mandariinisorsa on mutta ei se kyllä tuon näkönen ollut lähellekkään.

• juha

jouhisorsalla on sellaiset jalat. Toiseksi sun pitäs pysyä poissa sorsastuksesta, siellä kun pyydetään lajeja jotka tunnistaa riistalinnuiksi.

• juho

laji jolla on sinertävät jalat..mitäs teillä sit opetetaan niissä tenteissä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3422
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3242
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      3068
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      50
      2663
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1983
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1880
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1555
    9. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1445
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1350
    Aihe