Jyppi vaihtaa valmentajaa pian. Kumman goutsin haluisit Jypin peräsimeen. Minulta pisteet Kivelle
Vastaukset 5
- kentänlaidalta
Kivi saa nyt kenkää ja Jyppi on mahti paikka pystysuunan valmentajalle.
- yujughjhgj
No Kivi olis nyt vapaana, muttei järki. http://www.iltalehti.fi/verot-urheilu/2014110318804055_vu.shtml
Tässä hyvä esimerkki, mitä järkeä maksaa, noin päättömiä summia tyypille, joka oli jo epäonnistunut.
- Anonyymi
Kyllähän tuo Kivi voi hyvinkin olla seuraava valkku. Jos ei mene näätiin.
- Anonyymi
Eiköhän johdonmukaisinta olisi pyytää tässä kohtaa lakki kourassa Veltsu takaisin pitämään hauskaa hyvin treenatun joukkueen kanssa. Pääsee Karrikin tv:stä Kärppiin suoraan suosiolla.
Muun ohessa kohtalaisen älyttömältä vaikuttava ajoitus vaihdokselle, mutta kaipa siellä tiedetään ja tunnetaankin mitä tehdään. Ensi kautta kenties helpompi rakennella, kun heittää kuluvan luovan rohkeaksi ainoastaan tämän verran väärään saumaan tuoltakin kannalta? - Anonyymi
Koko Jypin touhu sekaisin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483