Miten saan Lumia 520:en niin, että luukku-sähköpostiviesteistäni tulee merkkiääni. Yritin tallentaa imappina ja poppina, mutta asennus jämähtää kohtaan "synkronoidaan". Sitten tulee ilmoitus "edellyttää lisätoimenpiteitä". Kun olen klikannut sitä, se pyytää uudelleen sähköpostiosoitetta ja salasanaa, mutta ei onnistu vaikka laitan ne.
Luukku-sähköposti Lumia 520:en
9
93
Vastaukset
- l520
Luukussa on ollut sisäänkirjautumis ongelmia,sellanen tiedote sivulla on.En päässy tietokonellakaan sisään.
Oletko astuksista säätänyt äänet?
Asetukse-Soittoäänet-Hallitse sovellusten ääniä.- l520
Oletko astuksista säätänyt äänet?
Asetukse-Soittoäänet-Hallitse sovellusten ääniä.
Ensin luukku sp tili - probleema
En siis saa luukun sp tiliä kännykkään. Olen kokeillut eri päivinä, ei voi johtua sisäänkirjautumisongelmista.
- l520
Sulla on siis plus palvelu? Ainakin ennen piti olla tuo maksullinen plus jotta mobiilissa sai sp toimimaan.Vieläkään ei pääse luukkuun tietokoneella.
- Mail
Vaihda g-mailiin toimii hyvin lumiassakin
Ainakaan maksaa tuosta Luukusta ei kannata sillä on olemassa parempia ilmaisia posteja.
- l520
Joo kyllä huonompaa sp saa hakemalla hakea kuin tuo luukku on,mullakin ikivanhat tunnukset ja lähes käyttämätön laatikko..ja siksi jääkin.Gmail se mullakin päivit käytössä lumioissa.
- l520
Joo mullahan olikin vanhentunu luukku osoite,en tollasta tiennykä että se vanhenee 4kk kuluessa jos sitä ei käytä.No tein uuden ja pistin puhelimeen jolloin kävi ihan samallalailla kuin aloitusviestissä salasana kyselyä ja"edellyttää toimenpiteitä".Tämähän taitaa tarkottaa käytännössä sitä ettei ole maksullista plus palvelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403057- 802801
- 1842428
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362155- 181476
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241