Hyvä rengashotelli alle 100km säteellä Oulusta?

Pian entinen asiakas

Tärkeintä on palvelun laatu, ei hinta. Eli liike, jossa toisen omaisuutta käsitellään kuin omaansa, ei rikota ja selitellä sitten, ettei se nyt vaan kestä voiman käyttöä, vaan pitäisi käyttää silkkihansikkaita.. no sitten käytetään silkkihansikkaita ja lisätään vaikka hinnastoon silkkihanskalisä, mutta toisen omaisuutta ei tuhota.

15

1520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehdottaja.

ei tuollaista ole. säilytä ja vaihda itse renkaasi

• Hoituu-hoituu-hoituu

Pärnänen.

• Ammattilaisautoilija

Olen käyttänyt Euromaster Toppilaa kohta 15 vuotta, eikä ole moitteen sijaa. Ilmeisesti ei ole sattunut hutiloijia kiireapulaisiksi.

• sitroen.

Olen vaihtanut itse ja säilyttänyt renkaat omassa varastossa/autotallissa 42 vuotta eikä ole moitteen sijaa. Ilmeisesti ei ole tullut hutiloitua. Eikä ole tarvinnut maksaa kummastakaan. Kädet olen kyllä joutunut pesemään...

• Jotainhäikkää

jotain häikkää Toppilan Euromasterissa. Maanantaina ajat olivat myöhässä ainakin 40 minuuttia. Kyselin renkaita, ei ollut "talossa" mutta lupasivat että voisin ennen vappua saada. MITÄH? Onkohan jotain häikkää kun renkaita ei ole varastossa?

• katto.masa

Kempeleesä oli ennen romuttamo, käypä nelostien varresa kattomasa.

• jössez

Jos haluat huonoa-ja ammattitaidotonta palvelua,niin Vasaraperän Vianor on valintasi.Eivät osaa koodata rengaspainevaloa pois päältä,vaihtoin liikettä ja homma hoitui ammattitaidolla.

• Jokinrotisentää

No ei ainakaan Toppilan Euromaster, asiakkaana n. 15 vuotta.
      Nyt keväällä hain renkaat pois.
      Paikka on mennyt ihan perseelleen, pari nuorta kaveri länkyttävät vittuilevat asiakkaille.
      Olin ostamassa renkaita joskus 3 viikkoa ennen vappua, ei ollut mutta varastossa , tilattuna olisin saanut "joskus vapun aikoihin", ja kun en tilannut niin länkytys alkoi, eikä sitten siellä rengashotellissa oleviin renkaisiin löytynyt aikoja samalle viikolle.
      Juuri näin kannattaa kohdella asiakkaita jos ei haluta että siellä käydään häiritsemässä työaikana.
      Toppilan Euromasterin asiakaspalvelu on mennyttä.
      Mulle ihan sama vaikka paskapaikka, en sinne enään mene.
      Kaupunki täynnä rengasliikkeitä.

• JaakkoOulusta

Mä kävin kans hakemassa renkaat sieltä pois, en tykännyt enään että vanhoja asiakkaita ei arvosteta ja niille vain naureskellaan.
      Mikähän tuohon firmaan on tullut?

• Vasaraperä

Point-S
      Hyvä palvelu ja kohtuuhintainen.

• Kiittivitustivaan

EuroMaster toppila, asiakaspalvelu perseestä.
      No myydään niitä renkaita muuallakin.

• EiTartteAuttaa
    • ihmettelijä-

Sen kun näkisi, että joku käyttää 100km päässä olevaa rengashotellia. Renkaan vaihto ei ole ainakaan nopeaa, kun siihen menee matkoineen yli 3 tuntia...... hintaakin kertyy...

• Onkokallis

Rengasmarket ABC Haukipudas.Vaihto/pesu/säilytys 40e.

• ite.pärnänen

Pyhäjärvellä Pärnäsen korjaamo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6805
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2323
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1877
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      85
      1271
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      98
      1075
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      980
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      91
      971
    8. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      33
      863
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      843
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      154
      789
    Aihe