Narsisti sadisti kiusaaja manipulaattori hyväksikäyttäjä.
Olet
8
189
Vastaukset
- anna pusu!! ♥
mut sinä oot ihana. pusss ♥♥♥ :)))))))
- Hyi,
käytä pilkkua!
- ymmärretään ♥
heiskasel on vaa ne ajat kuukaudesta.
- vuokra maksettu
Eihän, ne ajat kuukaudesta on yleensä kuun alkupuolella tai kuun lopussa, useimmiten juuri silloin kun on kuun vuokranmaksupäivä.
- itsellesikö huutelet
Toisinaan ihminen vihaa toisissa sellaisia piirteitä, mitä itsessään on, mutta joita ei suostu itselleen myöntämään.
- Kanenheis
Telo istinars istisad aajakius pumanirilaatto ksihyvätäjäkäyt
- sivysta..
Aika monta narskua paikalla, ottaen huomioon vastaukset.
Ettekö te voi vääntää näitä jossain muualla. Soittaa toisillenne, jotain muuta kautta, tai miten vaan. Ihme tiuhua - hahahahaj
Myönnän virheeni, siispä en ole narsisti. Luulin olevani masokisti, kiusaaja en ole mutta hyväksi(myös seksuaalisesti)käyttäjä se minä tosiaan olen. Voi ei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846605- 353591
- 443148
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402372Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282211- 1202123
- 2002116
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292039- 401942
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241668