Curcorin Kasvuyrittäjä 2014 tapahtuma boikottiin

cursorionpaskaa

Älkää menkö tänään velkamoon ja tähän turhanpäiväiseen tapahtumaan. Saavat virkamiehet ja konsultit keskenään ihmetellä miten tyhmiä ovat. Voi tietysti mennä paikalle yli kolmen promillen humalassa ja herättää pahennusta.

9

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cursori voidaan lopettaa

      Se olikin 3.11. Silloin pysy kaukana velkamosta. Antaa virkamiesten leikkiä keskenään viisasta. Myötähäpeän tunteeni on suuri.

      • isäsi

        Mikä lasta v....ttaa


    • Menestyjä 2014

      Kyllä näissä tapahtumissa on nähtävissä miten paljon niitä konsultteja oikein onkaan. Jos tapahtuman otsikko olisi: Voitollista tulosta tekevät menestyjät 2014- tapahtuma niin voisin sinne raahautua sanomaan teille apinoille miten se tehdään.

    • -maksumies-

      Cursor oli Suomen huonoin kaupunkiyhtiö viime vuonna. Näkyyhän se tosin Kotkan sijoituksessa kaupunkien joukossa, Säälittävää toisaalta, että asukkaat joutuu maksumiehiksi noiden törttöjen toilailuihin. Yksi elinkeinoasiamies pystyisi hoitamaan yritysten tarvitsemat avut.

    • Ottia tuota

      Tämä tapahtuma kun olisi jätetty pitämättä ja irtisanottu muutama turha Cursorin paskapääkonsultti olisi pystytty firmojen maksamaa kiinteistöveroa hieman alentaa. Nyt nämä rikolliset paskapää ovat sitä korottamassa.

      • hhcf

        Cursorilla on kallein lasipalatsi.


    • Kiitos ja näkemiin

      Jos konsultit ja virkamiehet lasketaan pois niin jäljelle jäi yksi kahvinkeittäjä. Voi vittujen kevät miten idioottimainen ja myötähäpeilevä tunne oli kysessä tapahtumassa. Vihaan koko paskaa. Painukaa helvettiin.

      • Suomes

        Cursorin vois myydä ryssille ja sanoa irti niitten toimiluvat suomes


    • Duunia..

      Takuuta ja vastuuta toimintaan. No työtähän hekin vain tekevät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe