Et Zilleen... :)
JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
11
137
Vastaukset
- Mikä mättää nyt?
Kuukausi mennyt JIIIHAALTA hiljaisuutta?
- mpaa
Missä jihaa-mies on ollu
- Lääkkeet lopussa
eikä sossu antanut uusia maksusitoumuksia.
Pervo ylläpitäjä suditti tumppuunsa 24/7 kuukauden ajan.
Nyt on jorma niin herkillä, et pakko tulla taas tänne hokemaan JIIIIIIHAAATA!!
Se oli taas saanu uusia haasteita. Sillon se aina yökastelee jonkin aikaa. - Mä tumputan ja aina
kun mälli irtoo - mä huudan: JIIIIIIIHHHAAAA!
Pitää tehä sitä mis on hyvä, luuserit!- jhhggg
Hyvä että on harrastus
- Kummal kädel sä Ari
venputat mieluummin??
- metrilenkki
Ari ei venputa. Ari nussii.
- Ari sai viimeksi
pesää ihan siinä 2000 -luvun alussa. Sen jälkeen onkin ollu vähän hiljasempaa sillä saralla. Siin ei paljon muita vaihtoehtoja jää ku sudittaa lapaansa. Ja onhan sillä jo tuhansia purkkeja sitä ongelmajätettä, mitä sen vemputtamisen sivutuotteena tulee.
Siltä tulee kuulemma n. 1-2 millilitraa kerrallaan - se loppu 6 desilitraa on sen pissaa. - Nykyään se saa
kuulemma vaan perää. Sen seksikumppani on joku Mikko.
Ne oli nähty toinen toisensa selässä sen pihalla olevassa kanootissa.- olen ihminen
Aika rankkaa
- Ari on tosi terve
Se paneevaanniitälapsia ja eläimiä, jotka saa hakattua ensin tajuttomiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142