JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Et Zilleen... :)

11

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä mättää nyt?

      Kuukausi mennyt JIIIHAALTA hiljaisuutta?

    • mpaa

      Missä jihaa-mies on ollu

    • Lääkkeet lopussa

      eikä sossu antanut uusia maksusitoumuksia.
      Pervo ylläpitäjä suditti tumppuunsa 24/7 kuukauden ajan.
      Nyt on jorma niin herkillä, et pakko tulla taas tänne hokemaan JIIIIIIHAAATA!!
      Se oli taas saanu uusia haasteita. Sillon se aina yökastelee jonkin aikaa.

    • Mä tumputan ja aina

      kun mälli irtoo - mä huudan: JIIIIIIIHHHAAAA!
      Pitää tehä sitä mis on hyvä, luuserit!

      • jhhggg

        Hyvä että on harrastus


    • Kummal kädel sä Ari

      venputat mieluummin??

    • metrilenkki

      Ari ei venputa. Ari nussii.

    • Ari sai viimeksi

      pesää ihan siinä 2000 -luvun alussa. Sen jälkeen onkin ollu vähän hiljasempaa sillä saralla. Siin ei paljon muita vaihtoehtoja jää ku sudittaa lapaansa. Ja onhan sillä jo tuhansia purkkeja sitä ongelmajätettä, mitä sen vemputtamisen sivutuotteena tulee.
      Siltä tulee kuulemma n. 1-2 millilitraa kerrallaan - se loppu 6 desilitraa on sen pissaa.

    • Nykyään se saa

      kuulemma vaan perää. Sen seksikumppani on joku Mikko.
      Ne oli nähty toinen toisensa selässä sen pihalla olevassa kanootissa.

      • olen ihminen

        Aika rankkaa


    • Ari on tosi terve

      Se paneevaanniitälapsia ja eläimiä, jotka saa hakattua ensin tajuttomiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe