En nyt keksinyt parempaa paikkaa kysyä, joten täältä päätin sen kysyä..
Minulla on kummitäti isäni puolelta.. En ole nähnyt häntä kuin viimeksi ihan pari vuotiaana, koska isälläni ja hänellä meni välit. Äitini ei tunne "ollenkaan" häntä. Mutta huhuja liikkunut että kummitätini on johonkin pankkiin säästänyt minulle rahaa. Millä saan selville missä pankissa jne? Kummitätini ei ole fbssä, eikä kenelläkään ole mitään hajua mitä nykyään tekee.
Säästämisestä..
6
404
Vastaukset
- trollipeikkko
tuskin saat kuule mistään tietää. hiano trolli!!! :D
- .....
Ja millähän perusteella trolli? Ihan kuule aito oikea tilanne :)
Sen tiedän että ei ole mitään yhtä yhtenäistä mestaa mistä vois käydä kyselemässä. Lähinnä ajatuksena se, että voinko vaan kävellä pankkiin, lätkästä henkkarit tiskiin ja kysyä että onko mulla tiliä täällä? - noin se käy
..... kirjoitti:
Ja millähän perusteella trolli? Ihan kuule aito oikea tilanne :)
Sen tiedän että ei ole mitään yhtä yhtenäistä mestaa mistä vois käydä kyselemässä. Lähinnä ajatuksena se, että voinko vaan kävellä pankkiin, lätkästä henkkarit tiskiin ja kysyä että onko mulla tiliä täällä?"voinko vaan kävellä pankkiin, lätkästä henkkarit tiskiin ja kysyä että onko mulla tiliä täällä?"
Voit.
- hfdag
Olisiko kuitenkin helpointa, että kysyisit kummitädiltä itseltään?
Se, että isälläsi ja hänellä meni välit, ei tarvitse tarkoittaa että sinä ja hän ette saisi olla missään tekemisissä toistenne kanssa. Ja se, että hän ei ole fb:ssä ei tarkoita, että häntä ei saisi millään kiinni. Numerotiedustelu ihan outo käsite?
ps. ei sitten kannata ihan ensimmäisenä kysyä niistä rahoista. Sen verran pitää nähdä vaivaa, että juo pullakahvit taikka paritkin ennen kuin menee asiaan.- .....
Juu ei tietenkääm tarkoita! Mutta numerotiedustelut myös kahlattu läpi tuloksetta. Ja se että kukaan ei ole kuullut hänestä vuosiin, on myös vähän erikoista.
Ja enkä myöskään rahan perässä ole :) ensisijaisesti mukava ois löytää kummi ja mahdolliset rahat pistää jatkosäästöön. - frg6uy
..... kirjoitti:
Juu ei tietenkääm tarkoita! Mutta numerotiedustelut myös kahlattu läpi tuloksetta. Ja se että kukaan ei ole kuullut hänestä vuosiin, on myös vähän erikoista.
Ja enkä myöskään rahan perässä ole :) ensisijaisesti mukava ois löytää kummi ja mahdolliset rahat pistää jatkosäästöön.Jos joku huhu puhelee jotain jakukaan ei tiedä mitään niin mitään ei missään ole! onhan tuo nyt päivän selevää! Turhaan noilla päätäs vaivaat!
Jos jotain rahaa on tilille menossa ja kertymässä ja siihen sinulla on osuutta ja arpaa, niin tulevat sitten ilmi aikoinaan kun tuo kuolee. Perikunnan "jakopäällikkö" ottaa yhteyttä sitten aikoinaan... ja ajeluttaa hakemaan nimeä paperiin ja pitkin maakuntaa ties minkä asian tähden kuten meillä aikoinaan - ja emme saanee penniäkään mutta menetimme omia bensarahoja ties miten monta sataa puhumatta ajasta mitä piti etsiskellä paikkoja ja virastoja ja istua isoja herroja odottelemassa... Joita ei pariin kertaan edes tullut. Ilmoitettiin toki - 3 tunnin päastä aikamme odeteltuamme... Enpä nykyään piittaisi paljoakaan jos joku minulle jotain summaa lupailisi. Sanosin että pidä toki omana tietonasi ja vie hautaan tai lahjoita paikallisille puliukoille jos ei käteen ole niitä tuomassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673